Malowanie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 63
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Malowanie
Tak jak wyżej. Chciałbym się od was dowiedzieć czy najlepiej pomalować komara.Chodzi mi o to czy farbą z podkładem czy poprostu Hameriatem.Czekam na wasze opinie i podpowiedzi jak mam dokładnie pomalować komarka.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
najpierw grubo podkładem w spreyu i jeszcze wcześniej podszpachlować nierównośći a później moim zdaniem najlepsza jest farba renowacyjna- 150 ml około 7 zł
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
ta farba renowacyjna jest w sprayu : czy w pojemniku : można malować nia pędzlem czy powinno sie tylko pistoletem : a co do malowania hameritem czy jak sie to pisze to moj kumpel ma pomalowana jawke mustang na srebrno wlasnie ta farba i wyszedl mu fajny efekt wyglada jakby z farby zrobila sie skorupa i popekala na kilku mm kawalki na calej powiezchni naprawde godnie to wyglada, moj kumpel mial tak ogara kidy pomalowanego i tez mu tak wyszlo wiec chyba zawsze tak sie robi??
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
i ile zuzyje takiej farby na bak od komara, blotniki przod tyl i bagaznik?? albo moze tak: ile ty zuzyles na swojego komara?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
najlepiej kupić farbe 3V3 i bedziesz zadowolony nap hector mozesz nawet wałkeimmalowac mas ztam podkaład i wszystko co trzeba do konsstrukcji pionowych
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Hmm czerwonych to chyba z 4 trzeba a czarnych 3 powinno starczyć oczywiście zależy też czy chcesz mieć wysoki połysk to trzeba tak z 3 warstwy i podkład to miałem jeden duży 400 ml ale i tak to za mało trzeba by ze 2 takie podkłady
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Tak tylko taki sprej schodzi po byle uderzeniu, łatwo pęka i jest miękki (nie ma utwardzacza) - przetestowane. Moim zdamiem lepiej juz chyba pomalować to wałkiem i farbę niż wydawać kasę na spreje. A tak szczerze to najlepiej weź to do lakiernika albo kogos znajomego, kto ma pistolet. Sam lakier nie jest drogi - na cały motorek wyjdzie gdzieś 50-80zł w zależności jakie kto ma umiejętności + robocizna (myślę, że jak zedrzesz stary lakier porządnie do gołej blachy, to nawet za przysłowiową "flaszkę" ci to ktoś zrobi, a efekt będzie o niebo lepszy.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Jako ze malowałem ostatni komara, jestem specem w tej dziedzinie
Tak więć najlepszy efekt jest taki(sam tak robilem)
1.Musisz zeszlifowac wszystko do golej blachy
2.Wgniecenie zaszpachlowac szpachlem samochodwym
3.Szpachel wyrownac
4.Pomalować podkladem
5.Zmatowić podkład
6.Pomalowac farbą samochodową renowacyjną, wysoki polysk( bierzcie polską, dobre bo polskie) zadnych hameraitow ani innych srajtow
Tak więć najlepszy efekt jest taki(sam tak robilem)
1.Musisz zeszlifowac wszystko do golej blachy
2.Wgniecenie zaszpachlowac szpachlem samochodwym
3.Szpachel wyrownac
4.Pomalować podkladem
5.Zmatowić podkład
6.Pomalowac farbą samochodową renowacyjną, wysoki polysk( bierzcie polską, dobre bo polskie) zadnych hameraitow ani innych srajtow
Ostatnio edytowano 27 mar 2007, o 21:55 przez ronio, łącznie edytowano 1 raz
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
- ronio
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 1941
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
- Lokalizacja: Szczytno
Co do farby renowacyjnej tak jak pisze ronio tez nie mam zastrzeżeń
Chłopie nei maluje sprejem gówno wyjdzie lakier nie bediz emiał połysku jeśli juz to natryskiem profesjonalnie
Chłopie nei maluje sprejem gówno wyjdzie lakier nie bediz emiał połysku jeśli juz to natryskiem profesjonalnie
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Jesli zależy Ci na profesjonalnym pomalowaniu i chcesz aby ten lakier Ci troszkę posłużył to nie ma innego sposobu jak postepować dokładnie tak jak to wypunktował ronio
A farbę hammerite i nakładanie farby za pomocą pędzla, badz zabawa w spray to sobie zostaw do malowania furtki a nie mopika.
P.S. Ten efekt skorupki to właśnie cecha charakterystyczna hammerite.
A farbę hammerite i nakładanie farby za pomocą pędzla, badz zabawa w spray to sobie zostaw do malowania furtki a nie mopika.
P.S. Ten efekt skorupki to właśnie cecha charakterystyczna hammerite.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
dokladnie jak sie nie znasz a chcesz miec porzadnie zoribony to najlepiej do lakiernika(oczywiscie to najdrozszy wariant) spray czy pedzel sie nie nadaja, brzydki efekt i malo wytrzymaly, pistolet to jedyne wyjscie no i trzeba odpowiednio to robic(tu juz Ronio ci napisal jak)
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Posty: 63
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 73 gości