Malowanie

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Malowanie

Postprzez Koner » 25 mar 2007, o 01:29

Tak jak wyżej. Chciałbym się od was dowiedzieć czy najlepiej pomalować komara.Chodzi mi o to czy farbą z podkładem czy poprostu Hameriatem.Czekam na wasze opinie i podpowiedzi jak mam dokładnie pomalować komarka.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Malowanie

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 mar 2007, o 01:29

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 25 mar 2007, o 01:36

najpierw grubo podkładem w spreyu i jeszcze wcześniej podszpachlować nierównośći a później moim zdaniem najlepsza jest farba renowacyjna- 150 ml około 7 zł
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez KLINAR » 27 mar 2007, o 20:40

ta farba renowacyjna jest w sprayu :?: czy w pojemniku :?: można malować nia pędzlem czy powinno sie tylko pistoletem :?: a co do malowania hameritem czy jak sie to pisze :P to moj kumpel ma pomalowana jawke mustang na srebrno wlasnie ta farba i wyszedl mu fajny efekt wyglada jakby z farby zrobila sie skorupa i popekala na kilku mm kawalki na calej powiezchni naprawde godnie to wyglada, moj kumpel mial tak ogara kidy pomalowanego i tez mu tak wyszlo wiec chyba zawsze tak sie robi??
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adi.G. » 27 mar 2007, o 20:46

Jest to farba w sprey'u w pierwszym lepszym samochodowym sklepie powinni mieć takie farby :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez KLINAR » 27 mar 2007, o 21:06

i ile zuzyje takiej farby na bak od komara, blotniki przod tyl i bagaznik?? albo moze tak: ile ty zuzyles na swojego komara?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Aleksander » 27 mar 2007, o 21:13

najlepiej kupić farbe 3V3 i bedziesz zadowolony nap hector mozesz nawet wałkeimmalowac mas ztam podkaład i wszystko co trzeba do konsstrukcji pionowych :D
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Adi.G. » 27 mar 2007, o 21:20

Hmm czerwonych to chyba z 4 trzeba a czarnych 3 powinno starczyć oczywiście zależy też czy chcesz mieć wysoki połysk to trzeba tak z 3 warstwy i podkład to miałem jeden duży 400 ml ale i tak to za mało trzeba by ze 2 takie podkłady
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Hinol » 27 mar 2007, o 21:35

Tak tylko taki sprej schodzi po byle uderzeniu, łatwo pęka i jest miękki (nie ma utwardzacza) - przetestowane. Moim zdamiem lepiej juz chyba pomalować to wałkiem i farbę niż wydawać kasę na spreje. A tak szczerze to najlepiej weź to do lakiernika albo kogos znajomego, kto ma pistolet. Sam lakier nie jest drogi - na cały motorek wyjdzie gdzieś 50-80zł w zależności jakie kto ma umiejętności + robocizna (myślę, że jak zedrzesz stary lakier porządnie do gołej blachy, to nawet za przysłowiową "flaszkę" ci to ktoś zrobi, a efekt będzie o niebo lepszy.
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez ronio » 27 mar 2007, o 21:46

Jako ze malowałem ostatni komara, jestem specem w tej dziedzinie 8)
Tak więć najlepszy efekt jest taki(sam tak robilem)
1.Musisz zeszlifowac wszystko do golej blachy
2.Wgniecenie zaszpachlowac szpachlem samochodwym
3.Szpachel wyrownac
4.Pomalować podkladem
5.Zmatowić podkład
6.Pomalowac farbą samochodową renowacyjną, wysoki polysk( bierzcie polską, dobre bo polskie) zadnych hameraitow ani innych srajtow :wink:
Ostatnio edytowano 27 mar 2007, o 21:55 przez ronio, łącznie edytowano 1 raz
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Aleksander » 27 mar 2007, o 21:54

Co do farby renowacyjnej tak jak pisze ronio tez nie mam zastrzeżeń
Chłopie nei maluje sprejem gówno wyjdzie lakier nie bediz emiał połysku jeśli juz to natryskiem :D profesjonalnie
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Piotrek » 28 mar 2007, o 13:58

Jesli zależy Ci na profesjonalnym pomalowaniu i chcesz aby ten lakier Ci troszkę posłużył to nie ma innego sposobu jak postepować dokładnie tak jak to wypunktował ronio

A farbę hammerite i nakładanie farby za pomocą pędzla, badz zabawa w spray to sobie zostaw do malowania furtki a nie mopika.

P.S. Ten efekt skorupki to właśnie cecha charakterystyczna hammerite.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez kapsel » 28 mar 2007, o 14:18

Najlepiej to daj do lakiernika.
Avatar użytkownika
kapsel
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 239
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Alonzo » 28 mar 2007, o 14:32

dokladnie jak sie nie znasz a chcesz miec porzadnie zoribony to najlepiej do lakiernika(oczywiscie to najdrozszy wariant) spray czy pedzel sie nie nadaja, brzydki efekt i malo wytrzymaly, pistolet to jedyne wyjscie no i trzeba odpowiednio to robic(tu juz Ronio ci napisal jak) :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Lizard » 28 mar 2007, o 14:38

Ja będę Charta malował sprejem i sam jestem ciekaw jak to wyjdzie. Jak skończę to zaprezentuję :P
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez novy » 28 mar 2007, o 14:41

Lizard napisał(a):Ja będę Charta malował sprejem i sam jestem ciekaw jak to wyjdzie. Jak skończę to zaprezentuję :P


Lizard nie rób tego :P ... charcik już miał na sobie lakier do paznokci i teraz zasługuje na coś z prawdziwego zdarzenia.
novy
 

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 73 gości