Łożysak możesz w oleju zanurzyć i pokręcić . Ale pierwsze słysze by bolce wału opilowywać .
Nkrętki moge poszukać bo może mam kilka . Obydwei na sprzęgło i magneto ??
Wał/Lożyska
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
silniki w komarach 2 (2330) mialy orginalnie cylek i gaznik jak w komarach na kopke a co do lozyska to wes pedzelek zamocz w oleju i przesmaruj, mi w oagrku tez si etakl zrobilo z lozyskiem i wlasnie tato wyczyscil mi sie pedzelkiem zamoczonym w oleju i juz 3 rok chodza i pamietaj zeby przed zlozeniem silnika lekko przesmarowac lozyska jesli sa nowe (mi kiedys zatarło jedno łozysko a wsadzilem je bez wlasnie smarowania)Alonzo napisał(a):silnik na pedaly rzoni se tylko orzruchem i gaznikiem
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ja też coś takiego miałem ale od strony iskrownika. Wał nie chciał wyjść z lewej połówki to sie wkurzyłem niemiłosiernie i zacząlem walić młotkiem 5 kg.
Gwint sie troche ubił , więc odciąłem ten ubity kawałek gwintu i teraz hula jak ulał ale nic dziwnego ze nie chciał zejść skoro poprzedni właściciel silnika założył łożyska bez luzu C3
Gwint sie troche ubił , więc odciąłem ten ubity kawałek gwintu i teraz hula jak ulał ale nic dziwnego ze nie chciał zejść skoro poprzedni właściciel silnika założył łożyska bez luzu C3
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
ja słyszałem ze jak łozyska na wał niechca najsc to wał do zamrazarki na 15 minut łzyska do ciepłej wody inachodzi jak złoto:D:D:D
-
mucha - MotoManiak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 09:31
- Lokalizacja: BOGUCHWAŁA
Ale raczej ci połówki nie podejda (kartery) bo sam kupiłem kartery od 2350 i chciałem bebechy wsadzic od 232 ma minimalne różnice i co ważniejsze w 2350 jest dziurka na mocowanie zebatki kopnika a w 2320 nie ma czegoś takiego.........
Ostatnio edytowano 21 mar 2007, o 16:21 przez Adi.G., łącznie edytowano 2 razy
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
no bo w 232 jest inny uklad rozruchowy i nie potrzeba tej zebatki, ale sama skrzynia z 232 wejdzie do 2350, wal tez wejdzie, cylinder sie rozni tym ze ma inne mocowanie na gaznik, iskrownik tez podobno sie rozni chyba iloscia cewek i kilka roznic jeszcze jest
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Cylinder podejdzie jak najbardziej bo sam żem zmieniał z gaźnika g -12 na 60 ccm z wejśćiem na gaźnik GM-12 F A teraz mam dwa silniki z g-12 i gm 12 f :lol:
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości