Wał/Lożyska

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Conqeror » 20 mar 2007, o 21:26

Łożysak możesz w oleju zanurzyć i pokręcić . Ale pierwsze słysze by bolce wału opilowywać .

Nkrętki moge poszukać bo może mam kilka . Obydwei na sprzęgło i magneto ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 mar 2007, o 21:26

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 20 mar 2007, o 21:30

widac jakis wal niedpasowany, coraz czesciej spotykane zjawisko, niedpasowane nowe czesci :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 20 mar 2007, o 22:00

Alonzo napisał(a):silnik na pedaly rzoni se tylko orzruchem i gaznikiem :P
silniki w komarach 2 (2330) mialy orginalnie cylek i gaznik jak w komarach na kopke ;) a co do lozyska to wes pedzelek zamocz w oleju i przesmaruj, mi w oagrku tez si etakl zrobilo z lozyskiem i wlasnie tato wyczyscil mi sie pedzelkiem zamoczonym w oleju i juz 3 rok chodza ;) i pamietaj zeby przed zlozeniem silnika lekko przesmarowac lozyska jesli sa nowe (mi kiedys zatarło jedno łozysko a wsadzilem je bez wlasnie smarowania)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 20 mar 2007, o 22:06

aa bo ty masz otwarte, a ja mysle o zamknietych :P nie no otwarte to bez problemy o ile sie nic nei wyszczerbilo, podczas pracy mieszanka wyplucze ten pyl z lozyska:P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 21 mar 2007, o 16:11

Ja też coś takiego miałem ale od strony iskrownika. Wał nie chciał wyjść z lewej połówki to sie wkurzyłem niemiłosiernie i zacząlem walić młotkiem 5 kg.
Gwint sie troche ubił , więc odciąłem ten ubity kawałek gwintu i teraz hula jak ulał :D ale nic dziwnego ze nie chciał zejść skoro poprzedni właściciel silnika założył łożyska bez luzu C3 :evil:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez mucha » 21 mar 2007, o 16:13

ja słyszałem ze jak łozyska na wał niechca najsc to wał do zamrazarki na 15 minut łzyska do ciepłej wody inachodzi jak złoto:D:D:D
Avatar użytkownika
mucha
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 09:31
Lokalizacja: BOGUCHWAŁA

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 16:13

ja dalem jakiejs niewiadomej firmy lozyska i to zamkniete i komar tez smiga, nawet nie wiem jaki luz jest, tylko poporsilem do komara a koles wiedzial juz o co chodzi :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 21 mar 2007, o 16:19

Ale raczej ci połówki nie podejda (kartery) bo sam kupiłem kartery od 2350 i chciałem bebechy wsadzic od 232 ma minimalne różnice i co ważniejsze w 2350 jest dziurka na mocowanie zebatki kopnika a w 2320 nie ma czegoś takiego.........
Ostatnio edytowano 21 mar 2007, o 16:21 przez Adi.G., łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 16:21

no bo w 232 jest inny uklad rozruchowy i nie potrzeba tej zebatki, ale sama skrzynia z 232 wejdzie do 2350, wal tez wejdzie, cylinder sie rozni tym ze ma inne mocowanie na gaznik, iskrownik tez podobno sie rozni chyba iloscia cewek :P i kilka roznic jeszcze jest
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 21 mar 2007, o 16:23

Cylinder podejdzie jak najbardziej bo sam żem zmieniał z gaźnika g -12 na 60 ccm z wejśćiem na gaźnik GM-12 F A teraz mam dwa silniki z g-12 i gm 12 f :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 18:27

wiem ze cylinder pedjdzie, ale sie rozni jednak tym mocowaniem gaznika :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości