Wał Komarowski i 023.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Plomby były montowane tam z przodu silnika , gdzie cylinder styka się z karterami .Tam są takie dziurki.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
wpłynei bo jest bardziej wypełniony .
Ja nei mgoe znowu beidzemy sie klócić o wał do Rometa tak jak kiedysto było . A więc wał komunistyczny do silników kwadratowych był to taki grzybek , tak samo do komara . Roznica była w gdize indziej położonym rowku na klin .
Teraz jak produkują wałek do Rometa to już wypełniają go , co wpływa na osiagi . Ale ten wał nei jest taki sam jak komunistyczny
Ja nei mgoe znowu beidzemy sie klócić o wał do Rometa tak jak kiedysto było . A więc wał komunistyczny do silników kwadratowych był to taki grzybek , tak samo do komara . Roznica była w gdize indziej położonym rowku na klin .
Teraz jak produkują wałek do Rometa to już wypełniają go , co wpływa na osiagi . Ale ten wał nei jest taki sam jak komunistyczny
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
w silnikach np 023 były 3 lub 4 plomby o ile sie niemyle a wiec
1 to połącznei obu karterów z cylindrem
2 to od sruby (od wodzika)
3 lewa pokrywa (poł z karterem i z srubka)
i to chyba tyle
1 to połącznei obu karterów z cylindrem
2 to od sruby (od wodzika)
3 lewa pokrywa (poł z karterem i z srubka)
i to chyba tyle
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
nie oplaca sie, zaraz bys zabnkrutowal chyba ze bys mial monopol na te czesci a raczej rynek jest przesycony czesciami do starych motocykli oczywiscie jesli bys produkowal bdb czesci to bylyby drogie wiec tez bys nie mial wielu klijentow bo ludzie wola kupic cylinder za 40zl niz za 200zl
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
[quote="kapsel"]Ja pierdykam, czemu teraz robią same badziewne części
Tak im się bardziej opłaca.Wola wyprodukować taniej i sprzedać drożej.Na tym ten interes polega.
Tak im się bardziej opłaca.Wola wyprodukować taniej i sprzedać drożej.Na tym ten interes polega.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
dokladnie nie przykladaja sie bo rynek maly a robia to na boku, nie ma jakiejs wyspecjalizowanej firmy produkujacej czesci, nie ma konkurecji ktora by wymusila wyscig jakosci, wiec produkuja jak najtaniej byle jezdzilo
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
dobry jestes wiesz prawa rynku sa ostre jesli chcesz wchodzic w jakis rynek ktory jest maly i przesycony, i jeszcze chcesz produkowac dorgie czesci z drogich materialow(co prawda dobrych ale drogich a ludzie dzisiaj nie maja tyle kasy ) to odrazu sobie znajdz miejsce na dworcu jak zbankrutujesz, no chyba ze wszyscy inni producenci nagle zbankrutuja a ty zostaniesz sam w co watpie to co pisze odnosi sie dzilalnosci na dzuo skale czyli jakas mala fabryka itd, gdzie produkujesz masowo, ale jesli masz zamiar zalozyc firme jednoosobowa i poporstu u siebie w garazu na maszynach robic czesci to moze nie zbankrutujesz ale powinienes miec jeszcze drugie zrodlo utrzymania
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 429 gości