Duo pikolo problemos z gaźnikiem i sprzęgłem

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Duo pikolo problemos z gaźnikiem i sprzęgłem

Postprzez Joozeck » 29 mar 2007, o 09:14

Witam. Mam problem z gaźnikiem w Kadecie M780 mianowicie nie ma wysokich obrotów. dojdzie do lekko wysokich obrotów i dalej nie można pociągnąć. Gaźnik to GM12F. Miałem kiedyś GM12F1 i chodził jak żyleta ale ułamało się trzymanie na cylinder (te z miejscem na dole) i mam pytanie przykleiłem dorobione trzymanie na poxipolu , czy będzie się trzymało, a jak nie to jaki klej polecacie?

Drugi problem ze sprzęgłem to że jak wycisnę sprzęgło na full to na niskich obrotach silnik gaśnie. Muszę dać gazu, wtedy dziwnie szumi z tarcz. Może tarcze kończą swój żywot.. :p
Avatar użytkownika
Joozeck
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 08:44

Duo pikolo problemos z gaźnikiem i sprzęgłem

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 mar 2007, o 09:14

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 29 mar 2007, o 11:44

Skoro przed zmianą gaźnika było dobrze, to pewnie z tym nowym coś jest nie tak. Może dysze są zamienione, albo jest po prostu źle ustawiony.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Adi.G. » 29 mar 2007, o 14:27

Ja też tak miałem z gaźnikiem- a przyczyną tego było czyszczenie dysz drucikiem co jest niewskazane. Wymień sobie dysze na nowe i problem z głowy a do sprzęgła lepiej zajrzyj kto wie co tam się może dziać może zawleczki poszły albo co?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Koner » 29 mar 2007, o 17:24

To że nie ma wysokich obrotów to mogą być zanieczyszczone dysze lub brudny filtr powietrza.Najlepiej przeczyść gaźnik.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Aleksander » 29 mar 2007, o 19:03

Najlepiej wygotuj cąły gażnik część po częsci a póżniej przedmuchaj kazdą cześć starannie spręzzonym powietrzem i osusz go starannie to pomaga :)
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez KLINAR » 29 mar 2007, o 20:54

jesli bedziesz czyscil dysze to mozesz to zrobic przepychajac przez nie wlos z miotły ;) ale nie rob tego drutem!! bo masz juz po dyszach jak napisał adi12
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Gość » 29 mar 2007, o 20:59

Gaźnik zamieniony na GM12F1 i chodzi jak marzenie :mrgreen: tylko mam problem ze sprzęgłem jak w pierwszym poście
Gość
 

Postprzez Joozeck » 29 mar 2007, o 21:00

^ To moja odpowiedź zapomniałem się zalogować :)
Avatar użytkownika
Joozeck
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 08:44

Postprzez Kleofas » 29 mar 2007, o 21:27

Co do sprzęgła to raczej normalne, że może przygasać na włączonym biegu bez gazu. Sprawdż czy masz odpowiednią ilość oleju w skrzyni biegów a jak to nic nie da (nie przestanie szumieć) to trzeba rozebrać sprzęgło i zobaczyć co to
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez Koner » 29 mar 2007, o 21:32

To że przygasa jak wrzucisz bieg to chyba jest normalne dla komara.Spróbuj jeszcze w gażniku podnieść trochę obroty.Może będzie lepiej.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Joozeck » 29 mar 2007, o 22:05

Kumpel ma kadeta stan igła i jak wyciśnie sprzęgło to mu nie gaśnie :p Ja muszę mieć serce przy gardle przy każdym większym skrzyżowaniu :(
Avatar użytkownika
Joozeck
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 08:44

Postprzez Koner » 29 mar 2007, o 22:08

Spróbuj może odkręcić dekiel i zobacz to tam w środku.Może trzeba już tarcze wymienić.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 29 mar 2007, o 22:11

albo zjechało ci ten popychacz sprzęgła mi się tak zjechał że ten dekielek z kulką nadawał się na złom ale narazie założyłem go do 2 silnika i zobacze czy będzie cikać :? :?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez KLINAR » 29 mar 2007, o 22:17

jesli mialby zjechane tarcze to motorek slizgalby sie a wtedy nie ciagnalby na sprzegle i nie gaslby ;) najpierw sproboj wyregulowac linke od sprzegla ;) potem sprawdz olej w skrzyni bo moze jest go za malo i korek w tarczach ci puchnie i ciagnie go, no i jak bedziesz odkrecal dekiel od sprzegla to sparwdz czy masz kulke miedzy koszem sprzeglowym a tym cypideuszem (chyba to sie nazywa palec wsprzeglajacy) ten cypideusz jest w kapie od sprzegla i miedzy tym cypkiem a koszem powinna byc kulka jesli jej nei ma to moze dlatego cos ci szumi
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 29 mar 2007, o 22:25

sprawdz czy dobrze masz wyregulowane sprzeglo, tzn czy dobrze masz naciagnieta linke, moze poporstu ci sie rozregulowala
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 148 gości