Witam. Mam problem z gaźnikiem w Kadecie M780 mianowicie nie ma wysokich obrotów. dojdzie do lekko wysokich obrotów i dalej nie można pociągnąć. Gaźnik to GM12F. Miałem kiedyś GM12F1 i chodził jak żyleta ale ułamało się trzymanie na cylinder (te z miejscem na dole) i mam pytanie przykleiłem dorobione trzymanie na poxipolu , czy będzie się trzymało, a jak nie to jaki klej polecacie?
Drugi problem ze sprzęgłem to że jak wycisnę sprzęgło na full to na niskich obrotach silnik gaśnie. Muszę dać gazu, wtedy dziwnie szumi z tarcz. Może tarcze kończą swój żywot..
Duo pikolo problemos z gaźnikiem i sprzęgłem
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Skoro przed zmianą gaźnika było dobrze, to pewnie z tym nowym coś jest nie tak. Może dysze są zamienione, albo jest po prostu źle ustawiony.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Ja też tak miałem z gaźnikiem- a przyczyną tego było czyszczenie dysz drucikiem co jest niewskazane. Wymień sobie dysze na nowe i problem z głowy a do sprzęgła lepiej zajrzyj kto wie co tam się może dziać może zawleczki poszły albo co?
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
To że nie ma wysokich obrotów to mogą być zanieczyszczone dysze lub brudny filtr powietrza.Najlepiej przeczyść gaźnik.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Najlepiej wygotuj cąły gażnik część po częsci a póżniej przedmuchaj kazdą cześć starannie spręzzonym powietrzem i osusz go starannie to pomaga
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
jesli bedziesz czyscil dysze to mozesz to zrobic przepychajac przez nie wlos z miotły ale nie rob tego drutem!! bo masz juz po dyszach jak napisał adi12
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Co do sprzęgła to raczej normalne, że może przygasać na włączonym biegu bez gazu. Sprawdż czy masz odpowiednią ilość oleju w skrzyni biegów a jak to nic nie da (nie przestanie szumieć) to trzeba rozebrać sprzęgło i zobaczyć co to
-
Kleofas - MotoManiak
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
- Pochwały: 2
- Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)
To że przygasa jak wrzucisz bieg to chyba jest normalne dla komara.Spróbuj jeszcze w gażniku podnieść trochę obroty.Może będzie lepiej.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
albo zjechało ci ten popychacz sprzęgła mi się tak zjechał że ten dekielek z kulką nadawał się na złom ale narazie założyłem go do 2 silnika i zobacze czy będzie cikać
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
jesli mialby zjechane tarcze to motorek slizgalby sie a wtedy nie ciagnalby na sprzegle i nie gaslby najpierw sproboj wyregulowac linke od sprzegla potem sprawdz olej w skrzyni bo moze jest go za malo i korek w tarczach ci puchnie i ciagnie go, no i jak bedziesz odkrecal dekiel od sprzegla to sparwdz czy masz kulke miedzy koszem sprzeglowym a tym cypideuszem (chyba to sie nazywa palec wsprzeglajacy) ten cypideusz jest w kapie od sprzegla i miedzy tym cypkiem a koszem powinna byc kulka jesli jej nei ma to moze dlatego cos ci szumi
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 148 gości