[wsk 125] blachy wału

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

[wsk 125] blachy wału

Postprzez pr0dziz » 24 kwi 2009, o 14:39

Składam silnik do wsk 125 i problem jaki napotkałem to wał, który nie ma blach. Podobno silnik złożony na takim wale jest mułowaty? Te blachy i tak nie są szczelne i wątpię, aby tak znacząco zmniejszały pojemność skrzyni korbowej? Może uda mi się jakieś skręcić i tu nasuwa się kolejny problem: jak te blachy zamocować na "mur, beton", a nie na "słowo honoru"? Może ktoś składał silnik bez blach i może wypowiedzieć się na temat jego mocy?
Avatar użytkownika
pr0dziz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 23:34
Lokalizacja: Ostrołęka

[wsk 125] blachy wału

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2009, o 14:39

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Talerz » 24 kwi 2009, o 14:46

Wielu ludzi składa bez a niektórzy nawet specjalnie je zdejmują bo mówią, że lepiej chodzi. Ja osobiście sądzę, że jakby były niepotrzebne to by ich nie montowali seryjnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Talerz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 21:36
Lokalizacja: Czersk

Postprzez Laszlo » 24 kwi 2009, o 16:40

Nie pamiętam jak dokładnie ten wał i te blachy wyglądają, ale jeśli w wale są otwory to zatkaj je korkiem i zalej żywicą, efekt powinien być ten sam co wał z blachami.
-Jak byś ostatni raz jechał motocyklem, to jak byś jechał?
-zapie*ał bym ile wlezie ;]
Avatar użytkownika
Laszlo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 466
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 16:04
Lokalizacja: Gorzkowice

Postprzez Armando » 24 kwi 2009, o 18:44

podobno różnice w pracy z silnika z blachami na wale a bez nich jest znacząca, o ile V-max pozostaje zbliżony to pogarszają się przyśpieszenia. Sam mam podobny problem w moim wale odleciała jedna z blach, niektórzy takie blachy przyspawują a spawy szlifują, inni radzą je zaklepać i dodatkowo uszczelnić silikonem, zastanawiam się czy zastosowanie podkowy w skrzyni korbowej mogłoby zrównoważyć powiększenie jej objętości i czy zostawić jedną blachę czy nie ryzykować że ta również po chwili może odpaść
Avatar użytkownika
Armando
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 lip 2007, o 21:18
Lokalizacja: Nowosielce/Rzeszów

Postprzez Konrad » 24 kwi 2009, o 20:15

Wał musi mieć dokładnie przylegające blachy, co za tym idzie szczelność połączenia ! O wiele powiększa się szkodliwa przestrzeń
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez pr0dziz » 24 kwi 2009, o 20:37

ok, blachy załatwię tylko teraz jak je zamontować? Chyba zrobię tak jak napisał Armando - sylikon i zaklepać. Chociaż, może dało by radę wyczaić coś innego? np. napchać korka i zalać żywicą (czy wytrzyma ona na tak dużej powierzchni?) Piszcie o wszystkim, co wam przyjdzie do głowy, może coś wydumamy?
Avatar użytkownika
pr0dziz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 23:34
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Konrad » 24 kwi 2009, o 20:48

Nowe blachy należy wklejić na silikonie i zabezpieczyć zaginając krawędzie tarcz wału
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

[wsk 125] blachy wału

Postprzez majsterr » 18 sty 2020, o 11:02

RAKSO motors-Oskar Mokwa chcesz to mogę podać namiary :D
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 159 gości