Problemy z szpilkami

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Problemy z szpilkami

Postprzez bochnia » 31 mar 2007, o 20:25

A więc tak witam wszystkich na forum, moze niektory mnie jeszcze pamiętają. Długo tu nie zaglądałem. Więc mam taki problem mocowanie jednej szpilki w karterze chyba się "wyrobiło" i wkręcam szpileke do fulla i wydaje się że trzyma. nakładam cylinder, głowice daje podkładki, i przykręcam wszystkie ida ok tylko tę jedną nie można dokręcić. A jak już przed tem dawałem na full to mi tak jak by pękła szpilka ale nie pękła tylko gwint na dole się zepsuł. i właśnie nie wiem czy mam naowa szpilke dać i ją obwiązać takim sznurkiem i wkęcić czy zrobic w karterze gwint m6 i znaleść jakąś szpilek z jakiegoś mopka ktora ma gwint m6. Prosze o pomoc. :(
Avatar użytkownika
bochnia
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 16:54
Lokalizacja: Krzyżanowice (koło Raciborza)

Problemy z szpilkami

Postprzez Pani Kontekstowa » 31 mar 2007, o 20:25

Pani Kontekstowa
 

Postprzez RUDY » 31 mar 2007, o 20:50

Siemano bochnia....wiesz co lepiej jest dopasować inna szpilke od innego motory (jak chcesz to jeszcze dzis ci napiesze od jakiego pasuje). bajery z wyciunaniem kawałka puszki i ze sznurkami sa krotko trwałe
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez bochnia » 31 mar 2007, o 21:13

ok napisz będe bardzo wdzięczny. :D :D
Avatar użytkownika
bochnia
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 29 mar 2007, o 16:54
Lokalizacja: Krzyżanowice (koło Raciborza)

Postprzez Conqeror » 31 mar 2007, o 22:42

jeszcze można wywiercic więskzy otwór . Potem wziąść śrube i w niej zrobić dziure wiertarką a potem w tej dziurze zrobić gwint taki jaki ma szpilka orginalna .

Ale chyab lepjje by było szpilke szerszą . Od jawki i w sime są takei same . Od WSK chyba są szersze ale są długie
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez RUDY » 31 mar 2007, o 23:19

od wski by pasowały ale by je trzeba było przeciąć szlifierką... :wink:
Avatar użytkownika
RUDY
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 267
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adi.G. » 31 mar 2007, o 23:59

Conqeror napisał(a):jeszcze można wywiercic więskzy otwór . Potem wziąść śrube i w niej zrobić dziure wiertarką a potem w tej dziurze zrobić gwint taki jaki ma szpilka orginalna .


ja tak miałem przy komarze gość wywiercił krzywo dziure ( stary właśćiciel) i szpilka była całkiem krzywo ( nie ten kąt co powinien być) więc tę szpilke trzeba było ugiąć - jakoś siedzi ale nie jest to do końca spasowane w 100 % i cylek na początku trzeba było wbijać młotkiem ale już podpiłowałem odpowiednio szpilke i pasuje :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 1 kwi 2007, o 00:03

najlepiej nawierc dziurke nagwintuj i daj szpilke :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 1 kwi 2007, o 00:10

no chyba nawierćić jeden rozmiar większy i nagwintować to bedzie najlepsze wyjśćie a szpilke to można kupić w każdym "żelaznym" 1 metr za 2 zł
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 1 kwi 2007, o 00:11

albo dluga cienka srobe i nagwintowac ja na koncach :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez GOŚĆ » 1 kwi 2007, o 11:14

najlepiej by było na większy rozmiar przewercić.

P.S Alonzo jak to robisz że masz już tyle postów. Jestem pod wrażeniem :shock: :shock: :shock: Oby tak dalej :D
GOŚĆ
 

Postprzez Marcek » 1 kwi 2007, o 11:16

Koledzy mają rację, jednak na początek spróbowałbym wkręcic ją na jakimś kleju dwuskładnikowym. One sa na tyle mocne, że powinny wytrzymać.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez GOŚĆ » 1 kwi 2007, o 11:21

No w sumie spróbować zawsze można bo te kleje są mocne.
GOŚĆ
 

Postprzez PAUL ZIOM » 1 kwi 2007, o 11:36

Kup nowa szpilke i sprubuj ja tak zrobilem i na kleju dobrym jeszcze dalem i trzymie
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

Postprzez Alonzo » 1 kwi 2007, o 12:06

tylko klej to takie rozwiazanie tymczasowe ze tak powiem, ja np bym byl nie pewny czy wytrzyma czy nie, troche taka ruletka, ale mozna sprobowac orzynajmniej na przyszlosc bedziemy wiedzieli czy to dobry sposob :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Marcek » 1 kwi 2007, o 12:17

Klej dwuskladnikowypowinien wytrzymać, jest dużo mocniejszyniż wszelkie kleje błyskawiczne.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości