Problemy z szpilkami
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Problemy z szpilkami
A więc tak witam wszystkich na forum, moze niektory mnie jeszcze pamiętają. Długo tu nie zaglądałem. Więc mam taki problem mocowanie jednej szpilki w karterze chyba się "wyrobiło" i wkręcam szpileke do fulla i wydaje się że trzyma. nakładam cylinder, głowice daje podkładki, i przykręcam wszystkie ida ok tylko tę jedną nie można dokręcić. A jak już przed tem dawałem na full to mi tak jak by pękła szpilka ale nie pękła tylko gwint na dole się zepsuł. i właśnie nie wiem czy mam naowa szpilke dać i ją obwiązać takim sznurkiem i wkęcić czy zrobic w karterze gwint m6 i znaleść jakąś szpilek z jakiegoś mopka ktora ma gwint m6. Prosze o pomoc.
-
bochnia - MotoManiak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 29 mar 2007, o 16:54
- Lokalizacja: Krzyżanowice (koło Raciborza)
Siemano bochnia....wiesz co lepiej jest dopasować inna szpilke od innego motory (jak chcesz to jeszcze dzis ci napiesze od jakiego pasuje). bajery z wyciunaniem kawałka puszki i ze sznurkami sa krotko trwałe
Rychu ziom:D
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
-
RUDY - MotoManiak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
- Lokalizacja: Brzeg
jeszcze można wywiercic więskzy otwór . Potem wziąść śrube i w niej zrobić dziure wiertarką a potem w tej dziurze zrobić gwint taki jaki ma szpilka orginalna .
Ale chyab lepjje by było szpilke szerszą . Od jawki i w sime są takei same . Od WSK chyba są szersze ale są długie
Ale chyab lepjje by było szpilke szerszą . Od jawki i w sime są takei same . Od WSK chyba są szersze ale są długie
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
od wski by pasowały ale by je trzeba było przeciąć szlifierką...
Rychu ziom:D
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Romet/Komar/13341
-
RUDY - MotoManiak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:58
- Lokalizacja: Brzeg
Conqeror napisał(a):jeszcze można wywiercic więskzy otwór . Potem wziąść śrube i w niej zrobić dziure wiertarką a potem w tej dziurze zrobić gwint taki jaki ma szpilka orginalna .
ja tak miałem przy komarze gość wywiercił krzywo dziure ( stary właśćiciel) i szpilka była całkiem krzywo ( nie ten kąt co powinien być) więc tę szpilke trzeba było ugiąć - jakoś siedzi ale nie jest to do końca spasowane w 100 % i cylek na początku trzeba było wbijać młotkiem ale już podpiłowałem odpowiednio szpilke i pasuje
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
no chyba nawierćić jeden rozmiar większy i nagwintować to bedzie najlepsze wyjśćie a szpilke to można kupić w każdym "żelaznym" 1 metr za 2 zł
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Koledzy mają rację, jednak na początek spróbowałbym wkręcic ją na jakimś kleju dwuskładnikowym. One sa na tyle mocne, że powinny wytrzymać.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
tylko klej to takie rozwiazanie tymczasowe ze tak powiem, ja np bym byl nie pewny czy wytrzyma czy nie, troche taka ruletka, ale mozna sprobowac orzynajmniej na przyszlosc bedziemy wiedzieli czy to dobry sposob
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości