Schowki/Docieranie/Zapalanie/Gaznik
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
A co moze byc przyczyna takiej sytuacji? Zimny silnik odpala z pol kopa, jak troche pojezdze to musze pchac ze 20 metrow.
30KM wydaje się w zupełności wystarczające. Ale 60KM pozostawia już pewien niedosyt
-
Komarcio - MotoManiak
- Posty: 1672
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:03
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Zbyt bogata mieszanka. Przy zimnym silniku potrzeba mieszanki bogatej, natomiast przy ciepłym mieszanka ma lepsze zdolności do parowania i musi być uboższa (dlatego przy ciepłym silniku nie włącza się ssania, nie przelewa gaźnika itp.)
- Lizard
- MotoManiak
- Posty: 1015
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 108 gości