Za co tak jest ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Za co tak jest ??

Postprzez Conqeror » 2 kwi 2007, o 22:03

Jak silnik jest zimny to po prostu zaje... przyśpiesza . Ja ksie rozgrzeje to moc jets minimalnie mniejsza .

Taki sam efekt maiłem kiedy mój S38 woził spokojnie 2 osoby gdize tylk ochciałem
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Za co tak jest ??

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 kwi 2007, o 22:03

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 2 kwi 2007, o 22:07

poporstu sie grzeje, puchna czesci i silnik gorzej pracuje, rowniez to moze byc lekko porysowany cylinder ze jak sie zgrzeje to ma wieksze opory, albo zaplon, cewki sie grzeja i iskra slabsza, wiele moze byc powodow :P ale raczej jest tak ze jak zimny to zamulony i w ogole a jak sie zgrzeje to dopiero ma kopa :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Conqeror » 2 kwi 2007, o 22:11

mi sie wydaje że mam dobry tłok ( nie to co ty Alonzo ) Jest idelanei dopasowany i ja sie zagrzeje to sie powiększa . W S38 też pięknie chdoził a tłok był z komuny szlifu NA do cylindra NC . Chyba wiecie o co chodiz
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 3 kwi 2007, o 15:10

Może to być wina świecy.Musisz pokombinować i jakąś dopasować.Mój jak się tylko świeca zgrzała miał problemy z odpalaniem na niskich obrotach i był trochę słabszy jak jechałem na prostej.Potem zmieniłem świecę na NGK i wszystko wróciło do normy.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 3 kwi 2007, o 15:18

to raczej wina by byla cieploty swiecy a nie marki :P conqeror jaka swiece stosujesz ??
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 3 kwi 2007, o 15:36

Chodziło mi właśnie o złą ciepłotę ale marka ma też trochę znaczenie,np. niemieckie u mnie w komarze szybko padają.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 3 kwi 2007, o 16:37

a marka to juz sa indywidualne potrzeby kazdego moplika :P raczej z naszymi sprzetami jest tak ze kazdy inne swiece wzera, i mniej wiecej na tym polega dusza tych sprzetow :D
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Re: Za co tak jest ??

Postprzez endek » 4 kwi 2007, o 14:07

Conqeror napisał(a):Jak silnik jest zimny to po prostu zaje... przyśpiesza . Ja ksie rozgrzeje to moc jets minimalnie mniejsza .

Taki sam efekt maiłem kiedy mój S38 woził spokojnie 2 osoby gdize tylk ochciałem


Wymień świece zapłonową (taka była u mnie przyczyna w KMXie pochodził z 5min i tracił na mocy,po wymianie świecy jak by ręką odjoł) :wink: oraz kondensator

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Alonzo » 4 kwi 2007, o 16:28

to moze byc problem nie tyle co swiecy a jeje cieploty, moze masz za niska i swieca za bardzo sie grzeje albo za wysoka i za slabo sie grzeje :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 16:43

Do silnika jawki najlepsze będą jakieś czeskie świece np.N 8 (PAL).Lub sprubój wsadzić iskrę f 80
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 4 kwi 2007, o 18:39

do jawki beda dobre z wyzsza cieplota jakies f75-f85, chociaz ja jezdzilem na f65 to jak sie bardziej zgrzal to gasl na chwile i przestawal ciagnac musialem spuyscic z gazu i dalej jachala po wsadzeniu swiecy f75 problemy sie skonczyly ale chyba jeszcze wyzej wsadze :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 18:42

Kumpel w jawce jeździ na f95 i twierdzi że jest ok.Ale uważam że najlepsza będzie ta orginalna czeska.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 4 kwi 2007, o 19:51

Ok zobacze . Bo jak zimniutki to kreci na piachu jak szalony , jak ciepły to też ale na tych niskich troche słabszy
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 19:57

To jest to co u mnie.Juz wcześniej o tym pisałem.Jest to kwestia świecy.Ja przetestowałem z 10 i w końcu założyłem f75 i narazie jest dobrze.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 130 gości