Jak silnik jest zimny to po prostu zaje... przyśpiesza . Ja ksie rozgrzeje to moc jets minimalnie mniejsza .
Taki sam efekt maiłem kiedy mój S38 woził spokojnie 2 osoby gdize tylk ochciałem
Za co tak jest ??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 14
• Strona 1 z 1
poporstu sie grzeje, puchna czesci i silnik gorzej pracuje, rowniez to moze byc lekko porysowany cylinder ze jak sie zgrzeje to ma wieksze opory, albo zaplon, cewki sie grzeja i iskra slabsza, wiele moze byc powodow ale raczej jest tak ze jak zimny to zamulony i w ogole a jak sie zgrzeje to dopiero ma kopa
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
mi sie wydaje że mam dobry tłok ( nie to co ty Alonzo ) Jest idelanei dopasowany i ja sie zagrzeje to sie powiększa . W S38 też pięknie chdoził a tłok był z komuny szlifu NA do cylindra NC . Chyba wiecie o co chodiz
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Może to być wina świecy.Musisz pokombinować i jakąś dopasować.Mój jak się tylko świeca zgrzała miał problemy z odpalaniem na niskich obrotach i był trochę słabszy jak jechałem na prostej.Potem zmieniłem świecę na NGK i wszystko wróciło do normy.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Chodziło mi właśnie o złą ciepłotę ale marka ma też trochę znaczenie,np. niemieckie u mnie w komarze szybko padają.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Za co tak jest ??
Conqeror napisał(a):Jak silnik jest zimny to po prostu zaje... przyśpiesza . Ja ksie rozgrzeje to moc jets minimalnie mniejsza .
Taki sam efekt maiłem kiedy mój S38 woził spokojnie 2 osoby gdize tylk ochciałem
Wymień świece zapłonową (taka była u mnie przyczyna w KMXie pochodził z 5min i tracił na mocy,po wymianie świecy jak by ręką odjoł) oraz kondensator
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
do jawki beda dobre z wyzsza cieplota jakies f75-f85, chociaz ja jezdzilem na f65 to jak sie bardziej zgrzal to gasl na chwile i przestawal ciagnac musialem spuyscic z gazu i dalej jachala po wsadzeniu swiecy f75 problemy sie skonczyly ale chyba jeszcze wyzej wsadze
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Kumpel w jawce jeździ na f95 i twierdzi że jest ok.Ale uważam że najlepsza będzie ta orginalna czeska.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
To jest to co u mnie.Juz wcześniej o tym pisałem.Jest to kwestia świecy.Ja przetestowałem z 10 i w końcu założyłem f75 i narazie jest dobrze.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 80 gości