Czy to 205 czy 50-T-1 ?? a może 2375 ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Czy to 205 czy 50-T-1 ?? a może 2375 ??

Postprzez mateusz46 » 13 sty 2010, o 19:37

Witam mam małe pytanko do znawców rometa
miałem kiedyś rometa podobny do tego co na foto
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  /foto-zoom/maaaka17100_3429.jpg">  Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  /foto-zoo ... 0_3429.jpg
miałem taką samą rame z takimi schowkami małymi koła 19''
tylko mój miał silnik 023 oraz tłumika taki jak w komarze
I teraz pytanko jaki to był model ??? bo sam nie wiem szukałem po necie ale tam wszytke 205 maja jakby inną rame a 50-t-1 mają duzy schowek jak 200 wiec jestem juz zmieszany i czekam na konkretne odp podparte najlepiej fotami
Ostatnio edytowano 13 sty 2010, o 20:33 przez mateusz46, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Czy to 205 czy 50-T-1 ?? a może 2375 ??

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 sty 2010, o 19:37

Pani Kontekstowa
 

Postprzez strażak » 13 sty 2010, o 19:56

Zdjęcia nie mogę odtworzyć ale z Twojego opisu mogę wnioskować, że albo silnik został zamieniony z 3 na 2 biegowy, albo jest to rzadki Komar 2375, który miał oryginalnie silnik 023 a ramę taką jak T-1. :)
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
Avatar użytkownika
strażak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26

Postprzez mateusz46 » 13 sty 2010, o 20:03

http://motoalbum.pl/media/zdjecie/4022/0
mój miał taką rame jak ten
ale miał tłumik jak pisłąem inny i silnik inny oraz miał kryte amorki takie dziwne a był on jak go dostałem 100% orginał od pierwszego właściciela któym był mój daleki wójek starszy pan wiec nie sądze aby przerabiał
gdyby znalazł sie dowód było by jasne :F
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez Danio » 13 sty 2010, o 20:09

A może ten twój motor to był z końca produkcji i poskładany z tego co zostało w fabryce :hmm: :>
Avatar użytkownika
Danio
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1586
Dołączył(a): 2 lis 2008, o 21:01
Lokalizacja: Pruchna
Pochwały: 3
Pojazdy: WSK 125 / Fiat 126p

Postprzez Michal_c » 13 sty 2010, o 20:14

mateusz46 napisał(a):dyby znalazł sie dowód było by jasne :F

A w dowodzie pisze romet 50 albo coś takiego i pozamiatane ;) Większość dowodów tak była wypisywana albo całkiem inny model niż jest.

Danio, tak na pewno na początku lat 80'tych był koniec fabryki rometa i składali wszystko z czego mieli... o raju :roll:

Masz Rometa Typ 2375 i tyle.
Ostatnio edytowano 13 sty 2010, o 20:16 przez Michal_c, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Michal_c
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 396
Dołączył(a): 10 lis 2007, o 13:04
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez strażak » 13 sty 2010, o 20:16

Wiesz w dowodach te modele nie raz są wpisane niedokładnie albo niezgodnie z prawdą :? Z tego co mówisz to jestem już prawie pewien że to Komar 2375 http://www.polskiemotocykle.mik.pl/2375-zaw.html Jeżeli przeróbka nie wchodzi w grę i mówisz że jest w oryginale to jest to bardzo prawdopodobne :D
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
Avatar użytkownika
strażak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26

Postprzez mateusz46 » 13 sty 2010, o 20:19

ciekawi mnie to bo mam jeszcze troche po tym moto i chetnie bym go odbudował :D
to chyba bedzie 2375 jak strażak m mówi bo wyczytałem ze tan niby 2375 to to samo co 50-t-1 tylko na końec produkcji dawali znów silniki 023 ze wzgledu na to ze w 019 padały skrzynie a mój z tego co pamietam był chyba z końca produkcji wiec było by jasne
ale poczekam na opinie jeszcze kilku osób licze na Aleksandra
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez Marcin:D » 13 sty 2010, o 20:43

Tak, dokładnie to 2375 :D
Avatar użytkownika
Marcin:D
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 31 paź 2009, o 18:39
Lokalizacja: Kolbuszowa (Trześń)

Postprzez mateusz46 » 13 sty 2010, o 21:17

to super teraz wiem że mam zadki model wiec warto go uratować :D
Ale ja byłem wtedy młody i głupi ze go zniszczyłem ,teraz nie popieram tuningu a jak go zepsółem i zroobiłem wielki WT crossa :oops: aż żal sie przyznać ale wiem ze to był DUŻY błąd i musze go naprawic :yes:

a propos ma ktoś jakieś orginalne foty takich komarów 2375 ???
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez PONY007 » 13 sty 2010, o 22:06

Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku silnik 023- ROMET 50T3
Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku oraz blacha która służyła do mocowania pokryw bocznych schowka(blaszanych swoją drogą) silnik 019-ROMET 50T1/ROMET 50TS1

I bez gadania. Autor strony popełnił błąd- nie jeden zresztą... (chociaż strona dobra)
PONY007
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 kwi 2009, o 18:41
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez strażak » 13 sty 2010, o 22:19

PONY007 napisał(a):Rama jak komar- dospawane mocowanie siodła i poprzeczka baku silnik 023- ROMET 50T3

Nigdy w życiu 50 T-3 ma ramę na kołach 17 calowych i silnik 019 od 50 T-1 różni się w sumie rozmiarem kół. :yes:
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
Avatar użytkownika
strażak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26

Postprzez Marek.K. » 13 sty 2010, o 22:25

i schowkiem niektóre modele
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez strażak » 13 sty 2010, o 22:28

Dokładnie ale to też różniły się 50T-1 między sobą wielkością schowka zależy od daty produkcji. :D
"Bogu na chwałę, ludziom na ratunek."
Avatar użytkownika
strażak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 4 sty 2010, o 22:26

Postprzez PONY007 » 13 sty 2010, o 22:52

Jak będę u siebie to wstawię foty mojego nigdy nie remontowanego 50t3 na kołach 19".
Mam tylko taką żałosną fotę to ten zielony- akurat na tym foto niekompletny:
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic. ... 13&start=0

http://img80.imageshack.us/i/img1834y.jpg/

http://img80.imageshack.us/i/img1521.jpg/
PONY007
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 30 kwi 2009, o 18:41
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Szatek » 14 sty 2010, o 00:04

O Jezu, ile razy trzeba jeszcze walkowac ten temat... 50 T-3 nie mialy kol 19'' a 17''! Nie sugerujcie sie schowkami bo tak jak napisal wczerniej strazak 50 T-1 mialy i male i duze schowki. Duze schowki, kola 17'' - 50 T-3. Duze badz male schowki, kola 19'' - 50 T-1, MR 2370. Koniec.
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości

cron