Czy to 205 czy 50-T-1 ?? a może 2375 ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez mateusz46 » 14 sty 2010, o 10:19

jak mówiłem mam małe schowki jak w komarze koła 19'' czyli na 99% Romet 2375 :>
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 sty 2010, o 10:19

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Konik » 15 sty 2010, o 09:15

Szatek były romety z silnikiem 023 i z kołami 19', kolega miał takiego oryginalnego, miały oryginalnie małe schowki i rurkę na gumę filtra powietrza.
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Adamas1 » 15 sty 2010, o 10:17

Witam!!! nie chcę zakładać nowego tematu ale miałem ramę od rometa 205 (17'' koła, trójkątny schowek itp, i włożyłem do niego silnik 019 i tłumik ogarowski, czy to jest teraz 50-T3 ??? na PJ twierdzą albo że T1 albo inni że ogar, inni że romet... a wg mnie to 50-t3...


Obrazek

Obrazek

wiem jeszcze że T3 miały chyba metalowe te schowki no nie?
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez irek_02gf » 15 sty 2010, o 11:14

Ja na złomie kupiłem ramę wyglądała na oryginał: na koła 17' mocniejszy wahacz (nie jak Komar-wykonany z profili o przekroju okrągłym), rama jak w 50T1 tzn podobna do Komara,ma też metalowe duże schowki .
irek_02gf
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1596
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 18:34
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Postprzez Adamas1 » 15 sty 2010, o 12:54

dodam że rama jest zarejestrowana jako komar mr 232
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Szatek » 15 sty 2010, o 14:54

Konik napisał(a):Szatek były romety z silnikiem 023 i z kołami 19', kolega miał takiego oryginalnego, miały oryginalnie małe schowki i rurkę na gumę filtra powietrza.


Oczywiście że były. Czy ja mówię że nie było motoroweru Romet Komar MR 2375? Mówiłem o motorowerach które miały silnik fabrycznie 019. 2375 miały ramę od T-1, koła 19" i silnik 023. Nic innego jak 50 T-1 z fabrycznym silnikiem 023.

Adamas1 napisał(a):trójkątny schowek


:hmm: Czyli jaki? Mały? :roll:

Adamas1 napisał(a):ramę od rometa 205


Adamas1 napisał(a):włożyłem do niego silnik 019 i tłumik ogarowski, czy to jest teraz 50-T3 ???


Rama od Ogara 205 jest inna niż w 50 T-?. Tłumik od Ogara 200 jest chyba inny niż w 50 T-?. Jaki miałeś silnik i tłumik przedtem? Zwykły Ogar 205 po zmianie silnika i tłumika.

Adamas1 napisał(a):wiem jeszcze że T3 miały chyba metalowe te schowki no nie?


Nie jestem pewien ale chyba T-3 miały duże całe plastikowe schowki, a T-1 miały i takie i takie czyli duże i małe, plastikowe i metalowe dekle.

T-3

[img][570:500]http://motocykle.svasti.org/romet_50_t_3.jpg[/img]

Romet 50T1 lub Komar 2370

[img][570:445]http://www.praktyka.rubikon.pl/galerie/gal_50t1/2370-01.jpg[/img]

Tu już trochę inny T-1.

[img][570:465]http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomoto/gfx/motorowery/romet50t1/romet50t1_03.jpg[/img]

Obrazek


Adamas1 napisał(a):dodam że rama jest zarejestrowana jako komar mr 232


Zwykła pomyłka.
Ostatnio edytowano 28 sty 2010, o 22:05 przez Szatek, łącznie edytowano 2 razy
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Postprzez kuba_74 » 15 sty 2010, o 21:43

Szatek napisał(a):Rama od Ogara 205 jest inna niż w 50 T-?

W 50t-3 była rama taka jak w Ogarze 205.To ta rama służyła za pierwowzór ramy do ogara 200 a potem do 205.
Moje Forum Jednośladem.pl - http://jednosladem.pl
Zapraszam :D
Mój Mińsk 125-zdjęcia i jego historia(nowe fotki) viewtopic.php?t=19660
Mój Komarek http://motoalbum.pl/pojazd/4107
Kadet M-780 Lux http://motoalbum.pl/pojazd/4189
Romet Mińsk 125 http://motoalbum.pl/pojazd/4548
Obrazek
Avatar użytkownika
kuba_74
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 15 sie 2009, o 22:23
Lokalizacja: Klonowa pow. Sieradz

Postprzez Aleksander » 15 sty 2010, o 21:45

człowieku ty masz zwykłego 205 nie panikuj a 50-t-3 to inna rama inna bajka :!:
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez Adamas1 » 15 sty 2010, o 22:17

kiedy mój swap wygląda tak samo :F
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Szatek » 15 sty 2010, o 22:17

kuba_74 napisał(a):W 50t-3 była rama taka jak w Ogarze 205.To ta rama służyła za pierwowzór ramy do ogara 200 a potem do 205.


Wikipedia

Różnił się od Rometa 50 T-1 tym, że nie zastosowano już tylnej części ramy tłoczonej (jak w 50 T-1 czy Komarze). Zastąpiono ją dwiema równoległymi rurkami


Ale, to jednak nie była do końca taka sama rama ponieważ miała ona uchwyt na do mocowania silnika w głowicy, była ona pod silnik 019.

Adamas1 napisał(a):kiedy mój swap wygląda tak samo :F


Taa, jasne...
Ostatnio edytowano 28 sty 2010, o 22:10 przez Szatek, łącznie edytowano 1 raz
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Postprzez Adamas1 » 15 sty 2010, o 22:49

no baaaa nawet silnik 3 biegowy mam :D tylko ten schowek i pare drobiazgów, ale na pierwszy rzut oka, to oryginał
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez kamis01 » 27 sty 2010, o 16:23

A co powiecie na to Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  /Romet/Ogar_205/72575">  Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl  /Romet/Ogar_205/72575 silnik 2 biegowy nigdy nie zmieniany koła 19 cali rok produkcji według nr ramy to 1982 i co to za model ??
Avatar użytkownika
kamis01
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 23 sty 2010, o 16:01
Lokalizacja: Szczekociny
Pojazdy: Romet 2375 Jawa 50 Mustang Opel Astra F 1.4 16V

Postprzez Marek.K. » 27 sty 2010, o 16:25

musisz zrobić odstep w linku
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez mateusz46 » 27 sty 2010, o 19:01

Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez RedBull » 27 sty 2010, o 19:14

mam takiego samego! o własnie mam ten sam problem :/
Od za małej bluzy z za dużym logo
Po luksusową marynarę Burberry
Avatar użytkownika
RedBull
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 702
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 23:51
Pochwały: 1
Pojazdy: TDR 125 / Megane II

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości