Remont silnika, jakie modyfikacje i czy użyć sylikon?

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Krzysztof1993 » 27 maja 2010, o 15:10

Dwie połówki radze dac na sylikon. Dekiel sprzegla mozna dac na smar bo wiadomo czasem trzeba zagladnac:)
KOBIETY TO ZŁO!!
Avatar użytkownika
Krzysztof1993
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2200
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
Lokalizacja: Skierniewice
Pochwały: 7
Pojazdy: SZROT

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 maja 2010, o 15:10

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Ktoś » 27 maja 2010, o 16:06

sposoby na tawot to sposoby z przed 50 lat i żaden normalny mechanik nie składa silników na papierowe uszczelki i tawoty... jak mamy sylikon to lepiej jest nie dawać w ogóle uszczelek bo są tu najsłabszym ogniwem, można dać pod cylinder bo nie ma tam gładkiej powierzchni ale między dekle kartery itp daje się sam sylikon, pod głowicę absolutnie samą uszczelkę sylikon ciśnienie szybko wydmucha :)
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Albi153 » 27 maja 2010, o 16:39

Pod głowicę daj aluminiową uszczelkę nie dawaj nigdy papierowej
Albi153
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 16 kwi 2009, o 21:08
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez dieludolfs » 27 maja 2010, o 17:31

żadne seryjnie silniki Rometowskie nie były składane na silikon ani chyba na tawot.. jak to kiedyś zbanowany Marek napisał, silikon to kurestwo :f
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Barthezz » 27 maja 2010, o 17:37

dieludolfs napisał(a):jak to kiedyś zbanowany Marek napisał, silikon to kurestwo :f

Ale mądrość... :roll: Sylikonu nie dałem pod głowice tylko bo wydmuchało mi w komarze kiedyś i teraz nie daje, tam tylko daje uszczelkę aluminiową i jeżdżę już 2 lata! I z wydmuchaniem problemu nie było.
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
Avatar użytkownika
Barthezz
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...

Postprzez drostey » 27 maja 2010, o 19:41

sąsiad składał dla syna motorynke i brał troche na silikon a zwłaszcza w komoże sprężania i simeringi więc nic sie nie stanie tylko przy następnym remoncie silnika będzie trzeba ro zdrapywac
drostey
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:39

Postprzez romet111 » 27 maja 2010, o 20:11

Pod głowicę mam aluminiową podkładkę.A pod cylinder sama uszczelka własno ręczna z tektury.Silnik jeszcze rozebrany na cześć pierwsze :] .
Avatar użytkownika
romet111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 14:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Marek.K. » 27 maja 2010, o 20:19

ja pod głowicę dałem jakąs starą uszczelkę bez żadnego silikonu i zapalił od 2 kopa :F ale za to było słuchać jak dmucha ;/
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez Ktoś » 27 maja 2010, o 20:28

bo kiedyś takie sylikony były raczej niedostępne a jeśli były to były drogie :) czy ktoś widział papierowe uszczelki w jakichkolwiek nowych silnikach? nie chińskich?
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Adamas1 » 27 maja 2010, o 21:10

kiedyś to NOWE romety i komary nie były na nic sklejane... były same uszczelki, ale za to bardzo dobrej jakości, wg. mnie o nie ma różnicy... na wszystkim będzie komar/ogar/romet jeździł, tylko później jest kwestia czyszczenia, czyli składajcie na co chcecie a więc:
*tawot
*hermetyk
*silikon
*farbę
*albo jak macie *** uszczelki to na nic...

wg mnie składanie na sam sylikon to jest głupota (może się nie znam, ale tak mi się wydaje)

to tyle...
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Konik » 27 maja 2010, o 21:14

wg mnie składanie na sam sylikon to jest głupota (może się nie znam, ale tak mi się wydaje)

Żadna głupota. Każdy silnik u mnie na sylikonie samym jest i działa jak należy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez romet111 » 27 maja 2010, o 21:25

Tylko żeby przy ekstremalnych temperaturach on się nie stopił ja mam do 300 stopni?
Avatar użytkownika
romet111
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 26 gru 2008, o 14:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Adamas1 » 27 maja 2010, o 21:26

Tylko żeby przy ekstremalnych temperaturach on się nie stopił ja mam do 300 stopni?


nie, nie stopi ci się
Adamas1
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1734
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 09:22
Lokalizacja: okolice Chojnic
Pojazdy: 2x OGAR 200, OGAR 205, Komar 2350, Delta, rower Goplana 1966

Postprzez Konrad » 27 maja 2010, o 21:32

Teraz fabrycznie silniki są składane na samym silikonie i nie mają prawa ciec, a robią przebiegi niejednokrotnie większe niż te w motorkach.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Sekutor » 29 maja 2010, o 19:31

Już niedługo niektórzy zaczną składać silniki na żaroodporne pasty do układów wydechowych.Wystarczy najzwyklejszy silikon.W którym miejscu silnik ma temp.300 stopni?Chyba na kolanku wydechowym.W takiej temperaturze żaden silnik nie ma prawa chodzić,max to 90-100,przy założeniu,że silnik jest poprawnie złożony i wyregulowany.
Sekutor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 234
Dołączył(a): 8 wrz 2008, o 21:10
Lokalizacja: Łańcut

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 48 gości