brak wiekszej reakcji...

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

brak wiekszej reakcji...

Postprzez zbychopata » 4 kwi 2007, o 16:11

mam problem ze simsonem. tj jak jade i dam gaz na full to mi go troche dusie i nie przyspiesza , nie zawsze tak mam czasem jest dobrze, i wogule czasem jedzie szybciej a czasem woolno..:( co to moze byc zaplon jest dobrze ustawiony gaznik czysty i swieca tez ok!!
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

brak wiekszej reakcji...

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 kwi 2007, o 16:11

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 16:45

A przerywa ci podczas jazdy czy nie??
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Kleofas » 4 kwi 2007, o 18:08

Chodzi pewnie o słynne "MULENIE" nie wiem dokładnie, ale spróbuj sprawdzić szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, może też dysze i kranik paliwa (czy dobrze paliwo spływa)
Avatar użytkownika
Kleofas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 14:20
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pochwały: 2
Pojazdy: 2 Polonezy i 6 motórów ;)

Postprzez endek » 4 kwi 2007, o 18:21

wyreguluj jeszcze gaźnik i sprawdz również poziom paaliwa może jest za niski 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 18:24

Możesz gdzieś mieć przebicia albo na świecy lub na przewodzie lub jak pisze Kadzaf.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez zbychopata » 11 kwi 2007, o 21:53

sprawdzalem wszystko i dalej to samo
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Adi.G. » 11 kwi 2007, o 23:32

Kondensator mógł ci paść
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Conqeror » 11 kwi 2007, o 23:38

Ja jedzilem , przepraszam toczyłem sie na Roemcie , ktoremu na 1 biegu dawałeś gazu a on po jakiś 3 sek. zaczoł jechać A słaby był jak nei wiem co . Gażnik był walnięty , coś z rozpylaczem
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 14:42

a czy przypadkiem wał nie maja luzu na łożyskach i przez to nie trzymają simmeringi i ucieka dołem podciśnienie

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Junak » 12 kwi 2007, o 19:00

no ale jak może dołem uciekać podciśnienie jak simmeringi są z gumy i powinny trzymać nawet przy luźnych łozyskach, mi się zdaje że tak jak mówi Conqeror to coś z gaźnikiem bo sam tak miałem i zmieniłem gaźnik i jest wporządku
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 381 gości