Nowy tłok do Jawki

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Conqeror » 5 kwi 2007, o 09:30

Ogary 20 tak jedzą gdiześ 60 - 65 . A masz odblokowany ??

Nowy tłok dociera się kilka km . Potem ja jedze na max . I właśnei wtedy sinlik jest najmocniejszy . Po dotarciu tylko traci moc .

Nadwymiarowe ? nominał ma 38 mm ale w sklepach są takei pod wymair ( takei hu.. ) że jak włożysz do cylindra to będzie pukał o tuleji . Nie raz sie o tym przekonałem . A ich wymairy to 37,8 albo 37,9 . Tylk oraz mi sie udalo znaleść 38 mm nowy kapitalistycZny . Najlepjej jak kupić za czasóe PRL te są naprawde dobrze zrobione . Mają dobry wymair i zawsze pasuje nawet jeśl icylek ma troche przejechane .

rginalen część czeskei u mne iw sklepie sa . Dal porownania tlko polski 10 zl a czeski 30 zl . A ich wielkość jest taka sam i dzwonią w cylidrze .
To tak juzjest dziś robione .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 kwi 2007, o 09:30

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 5 kwi 2007, o 09:52

wiem cos o tym, mam cylinder nominal wsadzilem tlok nominal a i tak lezy ten tlok ze jawa slabnie i pierscienie sa luzno i pekaja, mi sie wydawalo ze mam szlif ale chyba coraz bardziej wierze w te niewymiarowe tloki :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 5 kwi 2007, o 09:56

Nominalny cylinder ma średnicę 38mm, a większy niby 60 ccm na 40mm.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 5 kwi 2007, o 10:33

wiem ze 38mm, kazdy szlif dodaje nam 0,25mm, a 60ccm sa po 4 szlifach po 0,5mm czyli daje nam to te 40mm czyli okolo 55ccm :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Gość » 5 kwi 2007, o 13:12

może z cylindrem dam sobie spokój, jak mi jedzie ok 60 na zębatce 12 to chyba jest ok, wymienie tylko łożyska, tarcze i parę innych części.

Dzięki za odpowiedzi.
Gość
 

Postprzez Conqeror » 5 kwi 2007, o 23:17

Wogle odblokowałeś sinlik ?? Króciec , dysze , tłumik ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Alonzo » 6 kwi 2007, o 09:38

na pewni doblkowal bo zablokowany silnik idzie 45km/h :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Gość » 6 kwi 2007, o 16:05

kruciec rozwiercałem, kolanko skracałem o 8 cm, a dysze kupowałem nowe ale niemają oznaczeń.
Gość
 

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości