Nowy tłok do Jawki

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Nowy tłok do Jawki

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 21:13

Czy kożystnie jest wymienić tylko tłok, pierścienie i sworzeń zamiast całego kpl cylindra. Wymieniłbym wszystko ale docieranie jest dosyć długotrwałe, a ja dużo nie jeżdżę (może góra 1000km rocznie). Jeśli wymienie tylko to co mówiłem to będę musiał docierać ok 500km. Czy ma to sens? Zyskam na tym trochę mocy, czy dać sobie z tym spokój (mój Ogar 200 chodzi w miarę dobrze, ale jedzie góra ~62km/h)?
Gość
 

Nowy tłok do Jawki

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 kwi 2007, o 21:13

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 21:30

Lepiej jest wymienić całość,ponieważ cylinder ma już trochę kilometrów za sobą.Ale to już zależy od ciebie.Zazwyczaj wymienia sie wszystko ,chyba że cylinder jest dosyć nowy i dobry.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcek » 4 kwi 2007, o 21:33

Ponad 60 km/h to nie jestwg mnie mało. Ogólnie w dwusuwach zalecana jest wymiana całego zestawu (czyli razem z cylindrem). Jeśli zmienisz tylko tłok i pierścienie, to za "chwilę" będziesz musiał to robić jeszcze raz po wymianie lub szlifie cylidra.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Alonzo » 4 kwi 2007, o 21:35

na ogara 60km/h to nie malo, najlepiej wszystko zmienic, ale jeszcze lepiej zrobic odrazu cala generalke bo i tak dcoierasz silnik :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 21:35

tak podejżewałem, że cylinder się może szybko zużyć, a wiecie czy można gdzieś jeszcze dostać oryginalne czeskie cylindry
Gość
 

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 21:36

Jak ma się zamiar już coś zrobić to najlepiej wsystko od razu a nie potem znowu się w to bawić.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 21:38

Anonymous napisał(a):tak podejżewałem, że cylinder się może szybko zużyć, a wiecie czy można gdzieś jeszcze dostać oryginalne czeskie cylindry


Czasami ktoś na allegro wystawi jakiś ze starych zbiorów który leżał nieużywany.Możesz się spytać równierz w sklepie może będą mieli czeski.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 21:40

w paru sklepach pytałem i niebyło, zamierzam od razu wszystkie łożyska wymienić itp. tylko czy jest konieczność wymiany wału jeżeli wymieniam cylinder kpl.?
Gość
 

Postprzez Marcek » 4 kwi 2007, o 21:42

Jeśli wał nie ma zbyt dużych luzow, to oczywiście może zostać.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 21:45

Jeśli nie jest skrzywiony i nie ma luzów to nie trzeba go zmieniać.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 21:45

na łożysku igiełkowym minimalne luzy są, ale nie będę przez to wydawał ponad 100zł ( w sklepie się pytałem i jest fabryczny wał za 180zł)
Gość
 

Postprzez Koner » 4 kwi 2007, o 21:48

W sklepie nie kupuj na allegro jest za 120zł.Ale nie musisz kupowac całego ,wymień tylko łożysko.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Gość » 4 kwi 2007, o 21:49

sam korbowód? tylko jak się go zdejmuje?
Gość
 

Re: Nowy tłok do Jawki

Postprzez endek » 4 kwi 2007, o 23:43

Anonymous napisał(a):Czy kożystnie jest wymienić tylko tłok, pierścienie i sworzeń zamiast całego kpl cylindra. Wymieniłbym wszystko ale docieranie jest dosyć długotrwałe, a ja dużo nie jeżdżę (może góra 1000km rocznie). Jeśli wymienie tylko to co mówiłem to będę musiał docierać ok 500km. Czy ma to sens? Zyskam na tym trochę mocy, czy dać sobie z tym spokój (mój Ogar 200 chodzi w miarę dobrze, ale jedzie góra ~62km/h)?


jesli cylek wyda na szlif to tylko kup nadwymiarowy tłok a jak już jest po ostatnim szlifie to kup ten tłok co jest zamiane poj. na 60cm(o wiekszej srednicy)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 5 kwi 2007, o 00:02

czy ma ktoś wymiary tłoków lub cylindrów nadwymiarowych, żebym mógł się zorientować czy mam może nominał?
Gość
 

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 141 gości