Nowy tłok do Jawki
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Nowy tłok do Jawki
Czy kożystnie jest wymienić tylko tłok, pierścienie i sworzeń zamiast całego kpl cylindra. Wymieniłbym wszystko ale docieranie jest dosyć długotrwałe, a ja dużo nie jeżdżę (może góra 1000km rocznie). Jeśli wymienie tylko to co mówiłem to będę musiał docierać ok 500km. Czy ma to sens? Zyskam na tym trochę mocy, czy dać sobie z tym spokój (mój Ogar 200 chodzi w miarę dobrze, ale jedzie góra ~62km/h)?
- Gość
Lepiej jest wymienić całość,ponieważ cylinder ma już trochę kilometrów za sobą.Ale to już zależy od ciebie.Zazwyczaj wymienia sie wszystko ,chyba że cylinder jest dosyć nowy i dobry.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ponad 60 km/h to nie jestwg mnie mało. Ogólnie w dwusuwach zalecana jest wymiana całego zestawu (czyli razem z cylindrem). Jeśli zmienisz tylko tłok i pierścienie, to za "chwilę" będziesz musiał to robić jeszcze raz po wymianie lub szlifie cylidra.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Anonymous napisał(a):tak podejżewałem, że cylinder się może szybko zużyć, a wiecie czy można gdzieś jeszcze dostać oryginalne czeskie cylindry
Czasami ktoś na allegro wystawi jakiś ze starych zbiorów który leżał nieużywany.Możesz się spytać równierz w sklepie może będą mieli czeski.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Nowy tłok do Jawki
Anonymous napisał(a):Czy kożystnie jest wymienić tylko tłok, pierścienie i sworzeń zamiast całego kpl cylindra. Wymieniłbym wszystko ale docieranie jest dosyć długotrwałe, a ja dużo nie jeżdżę (może góra 1000km rocznie). Jeśli wymienie tylko to co mówiłem to będę musiał docierać ok 500km. Czy ma to sens? Zyskam na tym trochę mocy, czy dać sobie z tym spokój (mój Ogar 200 chodzi w miarę dobrze, ale jedzie góra ~62km/h)?
jesli cylek wyda na szlif to tylko kup nadwymiarowy tłok a jak już jest po ostatnim szlifie to kup ten tłok co jest zamiane poj. na 60cm(o wiekszej srednicy)
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 141 gości