nagle przestał ciągnąć

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 22:34

ja tez mam rezerwe zapchana, ale nie mgoelm przeczyscic taki kamien sie zrobil, wiec ja mialem podobnie tylko moj zgasl i nie chcial zapalic :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 mar 2007, o 22:34

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 21 mar 2007, o 22:38

idziesz do sklepu i kupujesz coś takiego za 3 góra 5 zł Obrazek i po kłopocie !!
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 22:46

no tak tylko to wpinasz w rurke i nie uchroni ten filtr przed zapchaniem kranika, trzeba by tak jak ja mam w ajwie jest filtr w baku, tzn te rurki sa osloniete siatka i taka gabka :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 21 mar 2007, o 22:51

wiesz ale zawsze coś a w rometach/komarach to rzadko sie zdarza jakiś filterek w baku
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 22:52

no tak tylko to chroni gaznik a kranika juz nie takze tym z zapchana rurka od rezerwy gowno to da :P :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Hinol » 21 mar 2007, o 22:54

a ja z kolei miałem w gaźniku GM12F tak, że im mniej było w baku benzyny, tym lepiej chodził. Tak fajnie leciutko i cicho (ledwo go było słychać), ale mocy nie tracił. Albo jak miałem otwarty kranik pomiędzy rezerwą a normalnym to też tak było. A kranik i gaźnik miałem czysty na 100%. Nie mam pojęcia dlaczego?
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Alonzo » 21 mar 2007, o 23:06

moze dlatego ze mniej paliwa bylo to moto bylo lzejsze :P :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Hinol » 22 mar 2007, o 15:31

Heh nie sądzę. 8) Przy mojej wadze 80 kg raczej te 1,5 kg paliwa dużo nie zmienią. Pisząc pełny bak miałem na myśli ok 2 litry ponad rezerwę (zawsze tyle wlewam żeby na bieżąco mierzyć spalanie) tylko "pełny bak" lepiej obrazuje sytuację :>
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Alonzo » 22 mar 2007, o 16:14

ja tam zawsze leje pelno :P bo juz mialem sutacje kiedy gasl mi kilka kilosow od domu bo w baku bylo sucho :P :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 22 mar 2007, o 16:19

Ja sie tam nie boje komarek mi pali 0,5 litra na 25 kilosów to zawsze patrze na licznik i wiem kiedy mi sie wachta skończy
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 22 mar 2007, o 16:20

to sie raczej pisze ilosc litrow na 100km :P moj tez oklo tego pali nawet teraz mniej z k60b
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 22 mar 2007, o 16:21

No to bedzie 2 l na 100 a na gaźniku g-12 to nawet z 1,8 mi spali :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Junak » 22 mar 2007, o 17:13

przeciesrz pisałem że mam filtr paliwa zalozony i mam podobny tylko że zamiast siatki w nim jest jakaś bibuła czy cos takiego
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Alonzo » 22 mar 2007, o 17:48

no tak tylko taki filtr chroni gaznik, a jak jakis syf wpadnie do baku to moze kranik zapchac(sa tam waskie kanaliki) takze powinno sie wsadzic oporcz tego filtru taka tulejke z siatecz ochraniajaca rurki, zapobiega zapychaniu sie gaznika, tylko nie wiem od czego by pasowalo, sprawdze czy z jawki wejdzie tylko najpierw musze wypalic bak zeby kranik dokrecic :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Aleksander » 22 mar 2007, o 20:15

wg mnie zatykanie kranika nie było spowodowane tylko tym że było troszeczke brudu na dnie zbiornika....
Druga sprawa to jeśli masz kranik to czy jego kanał od rezerwy ma rurke bez rurki zawsze bedzie ci sie zapychał
ale zawsze można wytoczyć mała rurke i ja przylutować :D
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 98 gości

cron