nagle przestał ciągnąć
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
a ja z kolei miałem w gaźniku GM12F tak, że im mniej było w baku benzyny, tym lepiej chodził. Tak fajnie leciutko i cicho (ledwo go było słychać), ale mocy nie tracił. Albo jak miałem otwarty kranik pomiędzy rezerwą a normalnym to też tak było. A kranik i gaźnik miałem czysty na 100%. Nie mam pojęcia dlaczego?
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Heh nie sądzę. Przy mojej wadze 80 kg raczej te 1,5 kg paliwa dużo nie zmienią. Pisząc pełny bak miałem na myśli ok 2 litry ponad rezerwę (zawsze tyle wlewam żeby na bieżąco mierzyć spalanie) tylko "pełny bak" lepiej obrazuje sytuację
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Ja sie tam nie boje komarek mi pali 0,5 litra na 25 kilosów to zawsze patrze na licznik i wiem kiedy mi sie wachta skończy
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
przeciesrz pisałem że mam filtr paliwa zalozony i mam podobny tylko że zamiast siatki w nim jest jakaś bibuła czy cos takiego
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
no tak tylko taki filtr chroni gaznik, a jak jakis syf wpadnie do baku to moze kranik zapchac(sa tam waskie kanaliki) takze powinno sie wsadzic oporcz tego filtru taka tulejke z siatecz ochraniajaca rurki, zapobiega zapychaniu sie gaznika, tylko nie wiem od czego by pasowalo, sprawdze czy z jawki wejdzie tylko najpierw musze wypalic bak zeby kranik dokrecic
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
wg mnie zatykanie kranika nie było spowodowane tylko tym że było troszeczke brudu na dnie zbiornika....
Druga sprawa to jeśli masz kranik to czy jego kanał od rezerwy ma rurke bez rurki zawsze bedzie ci sie zapychał
ale zawsze można wytoczyć mała rurke i ja przylutować
Druga sprawa to jeśli masz kranik to czy jego kanał od rezerwy ma rurke bez rurki zawsze bedzie ci sie zapychał
ale zawsze można wytoczyć mała rurke i ja przylutować
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 98 gości