sruby od zapłonu

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

sruby od zapłonu

Postprzez Junak » 5 kwi 2007, o 18:20

mam zerwany gwint w karterze tam gdzie się przykręca zapłon i nie wiem co mam zrobić. Co moge zrobić aby te śruby co w karterach mają jeszcze gwint aby się nie odkręcały, mam już założone na nich podkładki sprężynowe ale one nic nie pomagają.
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

sruby od zapłonu

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 kwi 2007, o 18:20

Pani Kontekstowa
 

Postprzez BaroS » 5 kwi 2007, o 18:52

Może spróbuj nagwintować te otwory co się w nie śruby wkręca
BaroS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24

Re: sruby od zapłonu

Postprzez Marcek » 5 kwi 2007, o 19:36

Zdzichó napisał(a):mam zerwany gwint w karterze tam gdzie się przykręca zapłon i nie wiem co mam zrobić. Co moge zrobić aby te śruby co w karterach mają jeszcze gwint aby się nie odkręcały, mam już założone na nich podkładki sprężynowe ale one nic nie pomagają.


Tutaj pozostaje gwintowanie, klejenie odpada, bo poźniej mogą byc problemy z odkręceniem.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Junak » 5 kwi 2007, o 20:28

jaki gwint najlepiej zrobić?? i na tej jednej czy odrazu na wszystkich
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Adi.G. » 5 kwi 2007, o 20:30

a PRóBOWAłEś NOWE śRUBKI?
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Junak » 5 kwi 2007, o 20:32

tak próbowałem
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Adi.G. » 5 kwi 2007, o 20:34

to musisz nagwintować a w najgorszym wypadku zmienić kartery - mam dwie pary jak co na opchnięcie :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Junak » 5 kwi 2007, o 20:39

nie martw się też mam dwie pary
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Adi.G. » 5 kwi 2007, o 20:49

Albo nawiercić głębiej takim wiertłem jak śrubka i nagwitować i dać dłuugie śrubki tak żeby złapały, wtedy nie trza by większych śrubek dawać :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Marcek » 5 kwi 2007, o 22:04

Zdzichó napisał(a):jaki gwint najlepiej zrobić?? i na tej jednej czy odrazu na wszystkich

Gwint o rozmiar większy niż jest, wystarczy jak poprawisz tylko zużytą.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Adi.G. » 5 kwi 2007, o 22:09

ale mogą wieksze śruby nie wejść w dziurki iskrownika !!
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Marcek » 5 kwi 2007, o 22:11

Jest tam na tyle miejsca, że spokojnie można o ten 1 mm rozpiłować.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Conqeror » 5 kwi 2007, o 23:15

Możan śrubą 10 ( to jest na kluczu tak ) jak rozwiercisz wiertłem 5 to narzynką jedizesz . Dziury iskrownika trzeba troche powiekszyć
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Junak » 7 kwi 2007, o 21:40

sprawa została załatwiona przez dziadka, miałem krótkie śrubki przy zapłonie dziadek poprawił gwint dorobił mi śruby dłuższe i zapłon się porządnie trzyma
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Aleksander » 8 kwi 2007, o 22:14

i chwała dziadkowi ale zawsze można wstawic tulejki w osateczności i tez jest git :)
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 111 gości