Simson S60

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Simson S60

Postprzez matheush » 6 kwi 2007, o 19:34

Witam kupiłem okazyjnie parę dni temu simsonka S51B ("S60") i mam parę pytań:
1. Ile powinien polecieć? ze mną leci 65km/h (ważę 90 kg).
2. Czy można kupić kluczyk od blokady kierownicy (poprzedni właściciel zgubił...), a jeśli nie to czy da się wymienić cały zamek.
3. Jak przyspieszyć maszynę bez zbytniej ingerencji w silnik? TYLKO SPRAWDZONE SPOSOBY! (simson z cylindrem 60-ką, gażnik 19N3 bodajże...)

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
matheush
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 19:32
Lokalizacja: Lipy

Simson S60

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 kwi 2007, o 19:34

Pani Kontekstowa
 

Re: Simson S60

Postprzez endek » 6 kwi 2007, o 19:45

matheush napisał(a):Witam kupiłem okazyjnie parę dni temu simsonka S51B ("S60") i mam parę pytań:
1. Ile powinien polecieć? ze mną leci 65km/h (ważę 90 kg).
2. Czy można kupić kluczyk od blokady kierownicy (poprzedni właściciel zgubił...), a jeśli nie to czy da się wymienić cały zamek.
3. Jak przyspieszyć maszynę bez zbytniej ingerencji w silnik? TYLKO SPRAWDZONE SPOSOBY! (simson z cylindrem 60-ką, gażnik 19N3 bodajże...)

Pozdrawiam.

1.zależy od stanu technicznego silnika (przede wszystkim od kompresji,i czy wkreca sie na maxa)
2.mozna kupić zamek z kluczykiem i wymienic go
3.Zmiana zebatek regulacja gażnika oraz filtru powietrza i wydech
Pozdro 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez MilanKo » 8 kwi 2007, o 20:11

1. Jeśli masz dobry silnik to przy wadze 90 kg powinieneś ciągnąć 65 km/h - 70 km/h

2. Najlepiej wymień cały zamek. Koszt 15 - 25 zł (szukaj na agmot.pl)

3. Prawidłowe dotarcie, zmiana zębatek, czyszczenie gaźnika i takie tam
Wierchowina 5 '76
Ford Escort MK7 Turnier '00
Avatar użytkownika
MilanKo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:07

Re: Simson S60

Postprzez KLINAR » 8 kwi 2007, o 20:28

matheush napisał(a): (simson z cylindrem 60-ką, gażnik 19N3 bodajże...)

Pozdrawiam.
Jak juz to 16n3 ;) samego kluczyka do zamka nie kupisz, musisz rozwiercic stary zamek wyjac go i kup nowy ;) simek jest czuly na rozne duperele, musisz miec wszytsko IDEALNIE ustawione (moj np nie mial prawie mocy na ful gazie a dlaczego? bo nie mialem wezyka odprowadzajacego powietrze do komory plywakowej i dusilo go, jesli wszystko bedziesz mial dobrze ustawione to bedzie chodzil ci jak zyleta
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Gość » 9 kwi 2007, o 17:02

gaźnik 19N1, teraz sprawdziłem
Gość
 

Postprzez endek » 9 kwi 2007, o 18:41

Anonymous napisał(a):gaźnik 19N1, teraz sprawdziłem

czyli średnica gardzieli jest 19mm, a bo oryginał ma 16mm
a S70 ma ile mm gażnik?

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Piotrek » 9 kwi 2007, o 22:01

Powiem Ci iż strasznie dużą gardziel ma ten Twój gaźnik. Oryginalnie S50/S51 ma 16mm A S70 również ten sam gaźnik czyli 16 mm (tylko miał niektóre inne dysze). Oryginalnie cylindrów 60 ccm simson nie wydawał.

A wiec Ty masz nie oryginalny cylinder (prawdopodobnie Polski) i do tego zdecydowanie za dużą gardziel gaźnika (no bo 70 ccm miały 16 mm a Ty w 60 ccm masz kolosalne 19 mm) i on również nie jest oryginalny bo simson (jako BVF) nie wydawał innych gaźników niz 16 mm.

Skoro nie chcesz bardzo ingerować w silnik tak wiec domyślam się iż wymian cylka na jakiś oryginał raczej nie wchodzi w grę w takim razie pozostaje Ci tylko wymiana gażnika na oryginalny (Proponuję 16N1-xx bo ponoć 16N3-xx są gorsze)
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 112 gości