Pomocy Wybór Motoroweru!
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Pomocy Wybór Motoroweru!
Witam!
Od niedawna rozglądam się za jakimś dobrym motorowerem.
Na oku mam:
Romet zetka 50.
Junak 901rs. (możliwość założenia cylindra 80ccm nie tracąc gwarancji)
Junak 902. (możliwość założenia cylindra 80ccm nie tracąc gwarancji)
Nie mam pojęcia który wybrać.
Chcę mieć pewność ze motor za te 4.3 tysiące będzie mi służył długo i bez żadnych awarii.
I żeby po przebiegu np 5k jechał dalej te 80-90 v-max.
Proszę o porady i pomoc.
Od niedawna rozglądam się za jakimś dobrym motorowerem.
Na oku mam:
Romet zetka 50.
Junak 901rs. (możliwość założenia cylindra 80ccm nie tracąc gwarancji)
Junak 902. (możliwość założenia cylindra 80ccm nie tracąc gwarancji)
Nie mam pojęcia który wybrać.
Chcę mieć pewność ze motor za te 4.3 tysiące będzie mi służył długo i bez żadnych awarii.
I żeby po przebiegu np 5k jechał dalej te 80-90 v-max.
Proszę o porady i pomoc.
- MotorMan
- MotoManiak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20 mar 2012, o 23:17
- Pojazdy: Romet Ogar 900 Racing
Pomocy Wybór Motoroweru!
kupuj rg80 zarejestrowane na 50cm . Wyjdzie Cie owiele lepiej;)
KOBIETY TO ZŁO!!
-
Krzysztof1993 - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2200
- Dołączył(a): 16 lut 2009, o 18:28
- Lokalizacja: Skierniewice
- Pochwały: 7
- Pojazdy: SZROT
Pomocy Wybór Motoroweru!
Ale ja chce tylko te to ktore z tych polecasz.?
- MotorMan
- MotoManiak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20 mar 2012, o 23:17
- Pojazdy: Romet Ogar 900 Racing
Pomocy Wybór Motoroweru!
Zetka.
Silnik ma pionowy cylinder, co ma znaczenie nie tylko dla wyglądu. Cylindry poziome szybciej sie wycierają na owal, bo tłok "leży" na ich dolnej płaszczyźnie.
Do Zetki cylinder tuningowy 80 ccm z tłokiem i kompletna głowica kosztuje niecałe 4 stówy.
BTW nie rozumiem czemu do Junaka montują te poziome silniki... To psuje wygląd tylko.
Ja wybrałem Zetkę i nie żałuję.
Silnik ma pionowy cylinder, co ma znaczenie nie tylko dla wyglądu. Cylindry poziome szybciej sie wycierają na owal, bo tłok "leży" na ich dolnej płaszczyźnie.
Do Zetki cylinder tuningowy 80 ccm z tłokiem i kompletna głowica kosztuje niecałe 4 stówy.
BTW nie rozumiem czemu do Junaka montują te poziome silniki... To psuje wygląd tylko.
Ja wybrałem Zetkę i nie żałuję.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Pomocy Wybór Motoroweru!
Do leżących silników części wiele tańsze, zestaw 72ccm to koszt <100zł
Jednakże Romet wygląda według mnie dużo lepiej niż jakiś junak
Może Kingway Naked? Wygląd całkiem w miarę, a i poziomy silnik ma
Phantom, Zanim się ten cylinder wytrze na owal, to z reszty silnika zostanie kupka zardzewiałego i zgnitego złomu... Przecież, żeby to się tak wytarło, to musiałoby przejechać z 15 k km Widziałeś kiedyś tak wytarty cylinder? Przecież grawitacja, to nie aż tak potężna siła. nie przesadzajmy
Jednakże Romet wygląda według mnie dużo lepiej niż jakiś junak
Może Kingway Naked? Wygląd całkiem w miarę, a i poziomy silnik ma
Phantom, Zanim się ten cylinder wytrze na owal, to z reszty silnika zostanie kupka zardzewiałego i zgnitego złomu... Przecież, żeby to się tak wytarło, to musiałoby przejechać z 15 k km Widziałeś kiedyś tak wytarty cylinder? Przecież grawitacja, to nie aż tak potężna siła. nie przesadzajmy
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Pomocy Wybór Motoroweru!
Widziałem - gołym okiem. W K - 750 mojego kuzyna.
A 15 k km? Znam kolesia który Zetką 125 ma już ponad 25 k wykręcone bez wymiany cylka czy szlifu. Jak mówił liczy że jeszcze długo pojeździ bo komprecha jest jak na początku prawie.
A 15 k km? Znam kolesia który Zetką 125 ma już ponad 25 k wykręcone bez wymiany cylka czy szlifu. Jak mówił liczy że jeszcze długo pojeździ bo komprecha jest jak na początku prawie.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Pomocy Wybór Motoroweru!
Phantom, to jakiś lipny ten egzemplarz musiał być. Przecież to jest dziwne, a nawet bardzo dziwne... Idąc tym tokiem rozumowania, pionowe cylindry powinny się trudniej wkręcać na obroty, bo grawitacja 'ciągnie' je do dołu
A za te 25 k km to naprawdę mu pogratuluj! W życiu bym się nie spodziewał, że ten silnik (no silnik to może jeszcze) i ta rama tyle wytrzymają.
A za te 25 k km to naprawdę mu pogratuluj! W życiu bym się nie spodziewał, że ten silnik (no silnik to może jeszcze) i ta rama tyle wytrzymają.
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Pomocy Wybór Motoroweru!
Koszt utrzymania silnika poziomego jest porownywalny jak do starych komarow czy rometow.
Jesli chodzi o wyglad to z pionowym lepiej prezentuje sie
Jesli chodzi o wyglad to z pionowym lepiej prezentuje sie
-
magneto - MotoManiak
- Posty: 1061
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
- Lokalizacja: Wola
- Pochwały: 2
Pomocy Wybór Motoroweru!
traktorzysta, "Kaśka" kuzyna miała 50 lat, więc raczej nie bardzo lipny egzemplarz...
A cylindry ewidentnie robią sie owalne. Mikrometrem to po kilku tysiach stwierdzisz. Z kolei rama Zetki to jest ajzol (znaczy konkretny kawał stali) i nic jej nie grozi. Poza tym jak już kiedyś mówiłem - Zetka jest robiona w 70% w Polsce! Chińszczyzna to silnik i ogumienie.
A cylindry ewidentnie robią sie owalne. Mikrometrem to po kilku tysiach stwierdzisz. Z kolei rama Zetki to jest ajzol (znaczy konkretny kawał stali) i nic jej nie grozi. Poza tym jak już kiedyś mówiłem - Zetka jest robiona w 70% w Polsce! Chińszczyzna to silnik i ogumienie.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Pomocy Wybór Motoroweru!
To co to za motór? Produkowali je w ogóle wtedy? Żeś mię zaskoczył teraz.
Ale znowu jak kolega stwierdził, koszt utrzymania jest znikomy poza tym, nawet jak cylinder ma parę mikronów owalu, to i tak jeździ normalnie i nie ma nawet o czym wspominać
Ale znowu jak kolega stwierdził, koszt utrzymania jest znikomy poza tym, nawet jak cylinder ma parę mikronów owalu, to i tak jeździ normalnie i nie ma nawet o czym wspominać
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Pomocy Wybór Motoroweru!
Phantom, podbnie w jawce, próg szybciej jest na dole niż na górze
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Pomocy Wybór Motoroweru!
traktorzysta, K - 750 jest ruski, podobny do Urala. Ma dwa gary w układzie bokser, każdy po 375 ccm. Robili je chyba juz w czasie wojny z bocznymi wózkami do km-u.
Jak Ci sie bydlę przewróci, to sam nie podniesiesz.
Jak Ci sie bydlę przewróci, to sam nie podniesiesz.
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
Pomocy Wybór Motoroweru!
xD pomyliłem go z Rometem K. Jak ja to czytałem, to nie wiem... Sorry za zamieszanie ;0
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Pomocy Wybór Motoroweru!
Nie lepiej kupić jakąś aprille rs? lub yamahe tzr, derbi gpr ,cagiva mito ? suzuki rg jak kolega wcześniej napisał też jest fajne tylko już rocznikiem starsze ale to klasyk sam w sobie. z tych będziesz dużo bardziej zadowolony, a jeżeli chodzi o wygląd to wierz mi ze o dużo bardziej przyciągają wzrok i podziw niż te buble. więc pomyśl zanim się zdecydujesz, a nie mów ze nie chcesz trochę szpanować nim bo zawsze jest ta satysfakcja mieć taki sprzęt jaki ja ci polecam.
a i pisząc buble to bez urazy dla nikogo.
a i pisząc buble to bez urazy dla nikogo.
- młody96
- MotoManiak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 29 sie 2011, o 18:48
- Pojazdy: motorynka,wsk 125, mz 150, mińsk 125, aprilla sr 1994
Pomocy Wybór Motoroweru!
Phantom, my zamierzamy na motomajówce M-72 z kierowcą przeciągać
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 129 gości