Gwint na wale

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Gwint na wale

Postprzez KLINAR » 20 mar 2007, o 23:25

Witam :)

Mam pytanie: skladam aktualnie silnik 025 i z kilku walow najbardziej odpowiada mi jeden lecz ma zerwany gwint na magneto; i tu moje pytanie: jesli nagwintuje gwint na srube "8" wplynie to na wywazenie walu? czy bede musial oddac go do zakladu zeby naspawali mi ten gwint i zrobili go na rozmiar orginalny?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Gwint na wale

Postprzez Pani Kontekstowa » 20 mar 2007, o 23:25

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 20 mar 2007, o 23:29

tzn, chcesz gwintowac walek?? nie wiem czy ci miejsca wystarczy piozniej jak zalozysz magneto, lepiej juz dospawac gwint
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 20 mar 2007, o 23:34

chodzi o to zeby przejechac nazynka tam gdzie sie nakreca nakretke od magneta bo gwint mam zerwany, przez co troche to sie zwezy i chodzi mi o to czy to nie wplynie zlena wywazenie walu?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 20 mar 2007, o 23:35

aaa ja mysalem ze masz urwane to cale:P nie no nie powinno, w koncu to nie tak duzo, tylko radzilbym z drugiej strony tak samo zrobic zeby bylo rowno po dwoch stronach, bo potem moze w wibracje wpadac
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 20 mar 2007, o 23:43

tyle ze po drugiej stronie orginalnie jest juz gwint na srube "8" i jest w bdb stanie, po drugiej stronie byl gwint drobnouzwojowy czy jakos tak :P i teraz wlasnie tez zrobie na gwint jak po drugiej stronie, w sumie tez mysle ze nie powinno to zbytnio zaszkodzic ale wolalem spytac ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Alonzo » 20 mar 2007, o 23:45

nie no az tak nie powinno byc zle, jakby wal wibrowal mozesz odwaznik jakos na magneto dac zeby dociazyc z strony gdzie gwintujesz:P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Piotrek » 21 mar 2007, o 00:42

Śmiało gwintuj - nic nie bedzie

Gwintując bedziesz "zbierał" material po całej osi a wiec żadne niewyważenie się nie pojawi.

Ja bym tu jedynie się martwil czy dzas radę to nagwintować - wał to bardzo twardy material.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez Gość » 21 mar 2007, o 07:50

Ja tez bym na gwintowal!
Gość
 

Postprzez Conqeror » 21 mar 2007, o 09:13

Piotrek nei jest taki twardy jak wieśnaik to zwykłym kluczem zrobił i nakrętką. Ja gwinotowałem od storny sprzęgła . Było ok
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Marcek » 21 mar 2007, o 12:13

Można śmialo gwintowac, jednak nie polecałbym metody z nakretką i kluczem, lepiej normalnie nożynką.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Gość » 21 mar 2007, o 14:06

nakretka i kluczem nie daloby rady po na poczatku wogule nie ma gwintu :P moj znajomy ma caly koplet nazynek i gwintownikow wiec zrobie to "profesjonalnie" :) :D dzieki za szybka odpowiedz chlopacy ;) i to mi sie najbardziej podoba w tym forum :)
Gość
 

Postprzez maxpa » 21 mar 2007, o 21:50

Ja ostatnio nagwintowałem wał w rękach i nawet prosto mi wyszło :D
maxpa
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:39

Postprzez Marcek » 22 mar 2007, o 16:03

Masz chyba duzo sily w rekach - to powinno iść raczej twardo.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Aleksander » 23 mar 2007, o 21:38

Ma imadło zamiast dłoni :lol: ja jescze nigdy nie gwintowałem wału w rękach :) zawsze narzynka się ślizgała albo dłonie mi się trzęsły :lol:
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 114 gości