Witam
Mam pytanie: skladam aktualnie silnik 025 i z kilku walow najbardziej odpowiada mi jeden lecz ma zerwany gwint na magneto; i tu moje pytanie: jesli nagwintuje gwint na srube "8" wplynie to na wywazenie walu? czy bede musial oddac go do zakladu zeby naspawali mi ten gwint i zrobili go na rozmiar orginalny?
Gwint na wale
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Gwint na wale
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
chodzi o to zeby przejechac nazynka tam gdzie sie nakreca nakretke od magneta bo gwint mam zerwany, przez co troche to sie zwezy i chodzi mi o to czy to nie wplynie zlena wywazenie walu?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
tyle ze po drugiej stronie orginalnie jest juz gwint na srube "8" i jest w bdb stanie, po drugiej stronie byl gwint drobnouzwojowy czy jakos tak i teraz wlasnie tez zrobie na gwint jak po drugiej stronie, w sumie tez mysle ze nie powinno to zbytnio zaszkodzic ale wolalem spytac
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Śmiało gwintuj - nic nie bedzie
Gwintując bedziesz "zbierał" material po całej osi a wiec żadne niewyważenie się nie pojawi.
Ja bym tu jedynie się martwil czy dzas radę to nagwintować - wał to bardzo twardy material.
Gwintując bedziesz "zbierał" material po całej osi a wiec żadne niewyważenie się nie pojawi.
Ja bym tu jedynie się martwil czy dzas radę to nagwintować - wał to bardzo twardy material.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Można śmialo gwintowac, jednak nie polecałbym metody z nakretką i kluczem, lepiej normalnie nożynką.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Ma imadło zamiast dłoni :lol: ja jescze nigdy nie gwintowałem wału w rękach zawsze narzynka się ślizgała albo dłonie mi się trzęsły :lol:
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 114 gości