Muszę przyznać, że masz faktycznie albo ciężki przypadek, albo nie możesz nam wytłumaczyć, o co tak na prawdę biega.
Benzer234 napisał(a):świeci się czerwona żarówka z tyłu ale, z przodu nie
Nadal nie wiem, po pierwsze, o co chodzi z tą żarówką, co ona ma za związek z całą sprawą. Ale z drugiej strony, skoro świeci, to motor chyba działa, bo akumulatora tam nie ma?
Nie no a tak poważnie, co ma ta żarówka do całej sprawy?
Benzer234 napisał(a):Odpalam na biegu 0 - Brak luzu w kole, brak możliwości kopnięcia.
bieg 1 - jest luz w kole, możliwość kopnięcia, ta cześć zaznaczono na czerwono jest po środku
http://zapodaj.net/b8cfeca2e659c.jpg.htmlbieg 2 - Brak luzu w kole, brak możliwości kopnięcia.
Prawdopodobnie wina leży w regulacji - spróbuj naciągnąć bardziej linkę. Jak to nie pomoże, to wyciągnij linkę z klamki, maksymalnie ją pociągnij i sprawdź, czy w tym czasie masz bieg, czy też nie. Jeżeli będzie, to trzeba kombinować z regulacją, jeżeli nie, no to trzeba szukać dalej w środku skrzyni...
Benzer234 napisał(a):Świeca jest mokra czarna.
2 kwestie, ile lejesz oleju, i czy przy próbie odpalenia i "pyrknie" czasami? Mnie to wygląda ewidentnie na zbyt bogatą mieszankę, na którym rowku masz iglicę?
Benzer234 napisał(a):za koło zębate chyba nie ma simeringa ?
Nie wiem, o jakim kole zębatym mówisz, ale jeżeli jest coś, co się obraca, i z jednej strony masz olej, a z drugiej nie, to najprawdopodobniej musi być simering
Benzer234, dużo rzeczy musisz wziąć na logikę, bez tego z całą pewnością nic nie zrobisz w starych motorkach
Tu komputera nie podłączysz
Żeby był zapłon, musi byc iskra w odpowiednim momencie i paliwo z powietrzem w odpowiednim stosunku i ilości, to są warunki do spełnienia.