Mz etz 150
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Mz etz 150
Witam mam taki problem z Mz etz 150 tzn na postoju (na luzie) chodzi ładnie a jak ruszam zaczyna się dławić i gasnąć co może być tego przyczyną?
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Mz etz 150
Powiedz coś więcej. Przyczyn może być wiele, ale pierwsze co mi się na myśl nasunęło to zbyt uboga mieszanka.
-
Łukasz. - @admin
- Posty: 4771
- Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
- Lokalizacja: WLKP -> PWL
- Pochwały: 13
- Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87
Mz etz 150
Teraz założyłem inny gaźnik i jest tak , że na jedynce i dwójce dosyć idzie jechać ma siłę lecz nie taka jak powinna mieć a na kolejnych biegach rozpędza się powoli i niema mocy. Zmieniam położenie iglicy lecz nic to nie daje.
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Mz etz 150
Pewnie juz kompresji nie ma, tlok, pierscienie do wymiany, lub uszczelka pod glowica poszla. Trzeba by sprwadzic miernikiem, a uszczelka to by "ćwierkało" spod cylindra. Ale moze byc tez cos z zaplonem, niestety nie wiem jaki tam masz zaplon.
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Mz etz 150
Mam zapłon cdi na magneto.
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Mz etz 150
Tłok i pierścienie są nowe.
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Mz etz 150
Gaźnik oczyszczony? Kolor izolatora świecy?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Mz etz 150
Gaźnik czyszczony kilka razy swieca ma brązowy kolor
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Mz etz 150
A nie grzeje się?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Mz etz 150
pierscienie do wymiany, lub uszczelka pod glowica poszla.
[url=httpxxxx[/color]httpxxxx[/color[/url]
[url=httpxxxx[/color]httpxxxx[/color[/url]
Ostatnio edytowano 31 paź 2015, o 21:31 przez Romecik2t, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usuniecie linku z reklamą
Powód: Usuniecie linku z reklamą
- RomanceOsborn
- MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:46
- Pojazdy: S3
Mz etz 150
Raczej normalnie się grzeje.
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Re: Mz etz 150
Mateusz9809.Czytam i podziwiam jak pogodziłeś alternator z chińskim wynalazkiem CDi na magnecie?A jeszcze bardziej się zdziwie jak powiesz,że Twoja ETa miała fabryczny zapłon elektroniczny.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Mz etz 150
Janusz73,
Alternator został wyrzucony a w jego miejsce przyszły cewki i magneto.
Alternator został wyrzucony a w jego miejsce przyszły cewki i magneto.
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Re: Mz etz 150
Wstaw zdjęcia,bo jestem bardzo ciekawy jak to wygląda.Z tego co sie orientuje to magneto i cewki wytwarzają prąd zmienny więc jak załatwiłeś sprawe z ładowaniem akumulatora?Musisz mieć prostownik taki jak w "trójce".Nigdy oryginaleno DDR nie mieszałbym z chinszczyzną.
- Janusz73
- MotoManiak
- Posty: 1308
- Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
- Pochwały: 44
- Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA
Mz etz 150
Do ładowania jest regulator napięcia
- mateusz9809
- MotoManiak
- Posty: 284
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
- Pojazdy: wsk 125
Posty: 17
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 124 gości