Mz etz 150

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 27 paź 2015, o 19:12

Witam mam taki problem z Mz etz 150 tzn na postoju (na luzie) chodzi ładnie a jak ruszam zaczyna się dławić i gasnąć co może być tego przyczyną?
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Mz etz 150

Postprzez Pani Kontekstowa » 27 paź 2015, o 19:12

Pani Kontekstowa
 

Mz etz 150

Postprzez Łukasz. » 29 paź 2015, o 20:26

Powiedz coś więcej. Przyczyn może być wiele, ale pierwsze co mi się na myśl nasunęło to zbyt uboga mieszanka.
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 29 paź 2015, o 21:38

Teraz założyłem inny gaźnik i jest tak , że na jedynce i dwójce dosyć idzie jechać ma siłę lecz nie taka jak powinna mieć a na kolejnych biegach rozpędza się powoli i niema mocy. Zmieniam położenie iglicy lecz nic to nie daje.
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Mz etz 150

Postprzez Romecik2t » 29 paź 2015, o 21:45

Pewnie juz kompresji nie ma, tlok, pierscienie do wymiany, lub uszczelka pod glowica poszla. Trzeba by sprwadzic miernikiem, a uszczelka to by "ćwierkało" spod cylindra. Ale moze byc tez cos z zaplonem, niestety nie wiem jaki tam masz zaplon.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 29 paź 2015, o 21:53

Mam zapłon cdi na magneto.
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 29 paź 2015, o 21:54

Tłok i pierścienie są nowe.
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Mz etz 150

Postprzez Tomciosz » 30 paź 2015, o 12:12

Gaźnik oczyszczony? Kolor izolatora świecy?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 30 paź 2015, o 17:45

Gaźnik czyszczony kilka razy swieca ma brązowy kolor
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Mz etz 150

Postprzez Tomciosz » 31 paź 2015, o 09:19

A nie grzeje się?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Mz etz 150

Postprzez RomanceOsborn » 31 paź 2015, o 10:03

pierscienie do wymiany, lub uszczelka pod glowica poszla.
[url=httpxxxx[/color]httpxxxx[/color[/url]
Ostatnio edytowano 31 paź 2015, o 21:31 przez Romecik2t, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Usuniecie linku z reklamą
RomanceOsborn
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9 lip 2015, o 09:46
Pojazdy: S3

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 31 paź 2015, o 10:12

Raczej normalnie się grzeje.
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Re: Mz etz 150

Postprzez Janusz73 » 31 paź 2015, o 18:05

Mateusz9809.Czytam i podziwiam jak pogodziłeś alternator z chińskim wynalazkiem CDi na magnecie?A jeszcze bardziej się zdziwie jak powiesz,że Twoja ETa miała fabryczny zapłon elektroniczny.
Janusz73
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
Pochwały: 44
Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 31 paź 2015, o 18:10

Janusz73,
Alternator został wyrzucony a w jego miejsce przyszły cewki i magneto.
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Re: Mz etz 150

Postprzez Janusz73 » 31 paź 2015, o 21:14

Wstaw zdjęcia,bo jestem bardzo ciekawy jak to wygląda.Z tego co sie orientuje to magneto i cewki wytwarzają prąd zmienny więc jak załatwiłeś sprawe z ładowaniem akumulatora?Musisz mieć prostownik taki jak w "trójce".Nigdy oryginaleno DDR nie mieszałbym z chinszczyzną.
Janusz73
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 30 mar 2013, o 13:37
Pochwały: 44
Pojazdy: Ogar 205 Honda CB1000RA

Mz etz 150

Postprzez mateusz9809 » 31 paź 2015, o 23:02

Do ładowania jest regulator napięcia
mateusz9809
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 284
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 21:31
Pojazdy: wsk 125

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 124 gości