Witam.Po przeróbce z 50 na 110 odrazu nie było problemów ogólnie cacy.Po przebiegu 800km mniej wiecej zaczelo sie cos dziać Jest jakieś gruchotanie w środku nie wiem nie mam pojęcia co to jest.Myślałem pierw i jak inni znajomi, że to wał bądź skrzynia ależ nie, rozpołowiłem go i wszystko wyglada ok nawet brak opiłków metalu. Nie wiem co to może być pomocy,załączam nagranie
https://www.youtube.com/watch?v=VBDY_HDepbM
Silnik 139FMB PROBLEM
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Silnik 139FMB PROBLEM
Na twoim miejscu sprawdziłbym czy wszystko jest w porządku ze sprzęgłem i wariatorem
-
tombo22 - MotoManiak
- Posty: 315
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 18:34
- Pochwały: 6
- Pojazdy: Jawa TS 350 638.1 Passerati B6 140HP Romet Ogar 200x2
Silnik 139FMB PROBLEM
Sprzęgło jest ok. Nie ma wariatora bo to 139FMB.Może łożyska na wałku rozrządu?
- Draculazz
- MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15 paź 2015, o 21:38
Silnik 139FMB PROBLEM
Włożyłeś ślizgacze łańcuszka rozrządu? Rolka prowadząca siedzi jak powinna?
Nie jestem też pewny, czy nie mylę go z innym silnikiem... w każdym razie kopniak się składało w pewien sposób, a nie "tak po prostu". Chyba też za pierwszym razem źle go poskładałem Musiałbyś pooglądać tutoriale, ponieważ sam robiłem te silniki kilka lat temu i mało pamiętam.
Nie jestem też pewny, czy nie mylę go z innym silnikiem... w każdym razie kopniak się składało w pewien sposób, a nie "tak po prostu". Chyba też za pierwszym razem źle go poskładałem Musiałbyś pooglądać tutoriale, ponieważ sam robiłem te silniki kilka lat temu i mało pamiętam.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Silnik 139FMB PROBLEM
Silnik jest dobrze złożony, a to że słychać kopniaka w pewnym momencie to poprostu obracajac telefon zaczepilem reka o ta kopke i sie wcisla, ale to nie o to chodzi. Ślizgacze itp są pozakładane.
- Draculazz
- MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15 paź 2015, o 21:38
Silnik 139FMB PROBLEM
JEszce się zastanawiam czy to nie łożysko ale na wałku rozrządu
- Draculazz
- MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15 paź 2015, o 21:38
Silnik 139FMB PROBLEM
To nie wałek rozrządu. Ktoś coś może ?
- Draculazz
- MotoManiak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15 paź 2015, o 21:38
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 143 gości