Kinroad sprinter xt50-18

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 16:13

Witam, problem dotyczy motoroweru jak w temacie, jestem
Nowy i proszę o wyrozumiałość. Motorower zakupiłem we wrześniu tego roku, jeździł on normalnie aż do wczoraj dzisiaj przychodzę i padaka. Motorower nie chce jechać więcej niż 30 km/h. Zmieniony miał cylinder głowice tłok i pierścienie, co prawda używanie ale znajomy jeździł na nich jakiś rok i nie narzekał. Pomóżcie mi jestem w tych sprawach zielony. Silnik 139fmb 4t. :D
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 gru 2015, o 16:13

Pani Kontekstowa
 

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 20:02

Witam. Postaram się troszkę dopisać bo mało tych informacji dałem.:) Motorower zaraz po zakupie miał zmieniony tłok pierścienie głowice i cylinder, stożkowy filtr i króciec. Jak mówiłem motor jeździł normalnie, na drogi dzień przychodzę odpalam i padaka, słabo wkręca się na obroty a jego prędkość nie przekracza 30 km/h,(gaźnik czyscilem i to samo zawory regulowane i nadal to samo),pomóżcie mi ponieważ motorower jest mi potrzebny aby codziennie dojeżdżać do pracy. Proszę także ko wyrozumiałość to mój drugi post. :cry:
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Romecik2t » 22 gru 2015, o 20:17

Na poczatek zmienilbym swiece, a jeszcze wczesniej sprawdzil jej kolor i stan, czy nie zalana itp.
Jaki ten stozkowy filtr? Pewnie ten najgorszy za 15zl czy iles ktory przepuszcza sporo syfu typu piasek itp do gaznika, przez co tlok i pierscienie przedwczesnie padaja, ale skoro dzien wczesniej bylo ok a nast. dnia juz nie to raczej nie tego wina. Tak jak pisalem sprawdz swiece i kolor elektrody, a takze sprobuj na innej pojezdzic, odleglosc przerwy na swiecy tez jest wazna. Gaznik jak czysciles to prawdopodobnie wymaga teraz ponownej regulacji.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 20:39

Jutro zrobię zdjęcie świecy, a co do regulacji gaźnika wszystko zostało ustawione do fabrycznych ustawień. Nie wiem co się z nim mogło stać próbowałem już luzy zaworowe obserwować czy się nie powiększają czy coś, ale też nic :( mógł byś mi jeszcze powiedzieć czy ten silnik to naprawdę taki szajs jak go opisują na innych forach? :)
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 20:59

Jeszcze był bym zapomniał, mam plan wsadzić zestaw 80 cc, czy ten silnik się nie rozleci? :) przełożenie jakie w nim teraz jest to w kole 57 zębów a przód 14 :) napisz mi co nieco o tym zabiegu przekładania zestawu chciałbym lizać trochę tematu a nie za bardzo mam od kogo :)
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Romecik2t » 22 gru 2015, o 21:04

Na forum byly opisywane takie przerobki wielokrotnie wystarczy poszukac, a co do samej 80 to to jest 72cc dokladniej chyba ze mi o czyms nie wiadomo :D Ogolnie warto, bo nowy zestaw kosztuje tyle co nic, tylko wstaw tam oryginalny filtr, a jeszcze lepiej jakis gabkowy (tylko taki juz swoje kosztuje) bo zapewni odpowiedni doplyw powietrza i odpowiednia filtracje, to bardzo wazne bo inaczej dlugo nie pojezdzisz ;d
Co do awaryjnosci to zalezy, co czlowiek to inna opinia, ogolnie dobre silniki pod wzgledem cenowym, plus bardzo malo pala, jak cos padnie to wymieniasz na nowe tanio, silnik 110 uzywany mozna zlozyc za mniej niz 200zl, to chyba nie trzeba wiecej nic dodawac tutaj xd A cylinder tlok itp do 110 nowy zestaw naprawczy kosztuje rowniez bardzo malo :F
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 21:11

Czytałem dużo o zmianie na inny zestaw np. 110cc, trzeba już kupić wal, a przyznam szczerze że ta rama nie nadaje się ponieważ ma słabe sprawy na łączeniach. Poprostu chodzi tylko o to aby motorower zaczął znów normalnie jeździć. Dodam tagrze że jest to 2008r, z czego 4 lata stał w szopie a tylko 3 jeździł odkupiłem go za 1200 zł ponieważ brakowało filtra powietrza i akumulatora. Jego przebieg to 2050 km a stary właściciel uprzedził mnie ze juz po takim przebiegu zmieniał głowice z cylindrem tokiem i pierścieniami. Jestem zszokowany że po tak małym przebiegu tyle mogło się tam popsuć. Ale dość tego rozpisywania się, jutro będę sprawdzał świece, i mam nadzieję jakoś pomału dojdziemy co tam się mogło stać. :D
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Romecik2t » 22 gru 2015, o 21:13

kamil-stawarz11321, Jak sie nie umie "zadbac" to sie robi remont po 1000km, takie zycie, pewnie bez filtra jezdzil, to co sie dziwic, i tak duzo wytrzymal silnik :wink:
Po regulacji zaworow nic sie nie zmienilo, jezdzi dalej czy wcale nie odpala? Zeby sie nie okazalo ze jeszcze cos tam namodziles, bo jak sam stracil moc tak nagle ot raczej wina swiecy po prostu, sprawdzisz to zobaczymy.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 21:18

Motorek odpala zawsze za pierwszym razem od kopa(no może za drugim) :D parę razy miałem przypadek że zgasł w trakcie jazdy ale może 4-5 razy od września. Może coś być z rozrządem skoro odpala? :) :p
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Romecik2t » 22 gru 2015, o 21:39

Ale teraz tez odpala latwo? Rozrzad bym wykluczyl, predzej po tej informacji obstawial bym regulacje gaznika (bo ustawienie ksiazkowe to tylko po to zeby odpalic, kazdy silnik trzeba indywidualnie ustawic) plus zalozenie tam normalnego filtra powietrza lub gabkowego, ten stozkowy to syf i moze byc powodem twoich problemow z brakiem mocy.
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 21:53

Teraz odpala pięknie, chodzi na wolnych wszystko z obrotami git, na tym Filtrze jeździłem aż do wczoraj, chodzi tylko o to że nie jedzie więcej niż 30 km/m, pomożesz mi dojść do tego? Widzę że się więcej dużo znasz ode mnie. :d
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Romecik2t » 22 gru 2015, o 22:56

Hmm no zgadywac nie bd, w takim razie wracamy do tematu swiecy :D
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 22 gru 2015, o 23:17

Oki jutro sprawdzam i myślimy dalej :)
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 23 gru 2015, o 16:50

Tak jak myślałem, świecą cała czarna z mnóstwem nagaru, pojechałem do sklepu kupiłem nową (Ngk) i dalej to samo. Szukamy dalej :D
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Tomciosz » 23 gru 2015, o 17:15

Albo bierze olej, albo zła mieszanka.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 118 gości