Kinroad sprinter xt50-18

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 5 sty 2016, o 16:35

Ludzie pomocy, zakładałem już temat lecz z tamtych informacji nic ni pomogło, otóż posiadam motorower z silnikiem 139fmb. Problem polega na tym że motorower nie osiąga prędkości większej Niż 30 km/h. Wymienione zostało modol na odblokowany,filtr na stożkowy, świeca, głowica, cylinder, tłok, pierścienie, co prawda na używane ale znajomy na tym jeździł i nie narzekał. Pomocy już nie wiem co mam dalej robić. :( :(
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez Pani Kontekstowa » 5 sty 2016, o 16:35

Pani Kontekstowa
 

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez wasyl167 » 5 sty 2016, o 18:34

Wymieniłeś chyba wszystko co może go blokować , jednak martwi mnie ten zestaw cylinder i głowica zwłaszcza że to używka . Napisz więcej , czy osiąga obroty max na biegu jałowym , jaka poj. i w jakim stanie tłok-pierścienie-cylinder , jaki kolor świecy i gazów wylotowych , w jakim stanie są zawory i rozrząd a w szczególności krzywki wałka rozrządu , czy odpala bez problemu .?.. .
wasyl167
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 17:55
Pochwały: 1
Pojazdy: WFM125 , wsk125 , yamaha125

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 02:07

Powiem tak świeca czarna, cylinder ma na okładzinach jakby celowo wyfrezowane delikatne kreski przypominające jakieś ślaczki, zawory szczelne krzyki też w dobrym stanie.obroty osiąga bardzo duże na biegu jałowym dosłownie cały się trzęsie XD gazy wylotowe z rury wydechowe białe nawet po nagrzaniu lecz z tym że jak już wejdzie na bardzo wysokie obroty nagle coś odcina i motor zaczyna sam schodzić z obrotów.
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 02:09

Wszystko pojemność 50 lecz martwią mnie te ślaczki czy kit wie jak to nazwać. Wydaje mi się że są zrobione celowo ponieważ jest to wykonane bardzo starannie.
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez wasyl167 » 6 sty 2016, o 12:42

Opisz te frezy inaczej- nic nie rozumiem , czy frezy są wewnątrz gładzi cylindra (powinna być gładź bez rys ), czy na płaszczyźnie-przylgni głowica-cylinder czy cylinder- kartery . Świeca czarna i gęsty siwy dym z rury wyd. oznacza że silnik podbiera olej , jednak silnik osiąga wys.obroty przynajmniej przez jakiś czas ; oznacza to że podbieranie oleju jest graniczne tzn . tłok-pierścienie i uszczelniacze do wymiany , jednak mimo podbierania przez silnik oleju moto powinien w miarę uzyskać moc i prędkość .Tak zwane dławienie silnika może być spowodowane , złym ustawieniem gaźnika lub lewym powietrzem , jest jeszcze jedna opcja , ale o tym niżej ....Lewe powietrze - sprawdź uszczelkę pomiędzy króćcem ssącym a cylindrem następnie uszczelniacz termiczny pomiędzy gaźnik-króciec przy czym sprawdź poprawność montażu ( uszczelniacz termiczny zamontowany odwrotnie będzie blokował dostęp powietrza ).. Gaźnik- dysza głowna doświadczalnie np. 70 , iglica na środkowy rowek ( o ile jest możliwość ) , śrubę regulacji składu mieszanki ( powietrza ) dokręć do lekkiego oporu i odkręć o jeden obrót i sprawdź , następnie odkręć pół obrotu ( 1,5 ) później jeszcze pól obrotu ( 2 ) itd. tak abyś nie przekroczył 3 obr . bo dalsza regulacja tylko pogorszy-zuboży mieszankę , następnie ustaw najlepszą konfigurację ustawień i sprawdź ...
wasyl167
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 17:55
Pochwały: 1
Pojazdy: WFM125 , wsk125 , yamaha125

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 16:21

Frezy są tam gdzie pracuje tłok, są one w kształcie usemek, uszczelka pomiędzy króccem a głowica jest własnej roboty więc nie mam pewności co do jej jakości, uszczelka pomiędzy gaźnikiem a króccem jest założona prawidłowo ponieważ jest to kawałek plastiku w którym z jednej strony jest gumowy okrąg który musi przylegac do krućca. Dodam jeszcze że ostatnio zmieniłem szpilke silnika która dokręca głowice z cylindrem do silnika. Rozwiercony został otwór dolny prawy w głowicy i cylindrze z racji tego że oryginalna szpilka już nie miała w co się wkręcić dlatego została zamontowana większa szpilka ponieważ Poprzedni właściciel tak zniszczył gwint w karterze. Myślę że coś jest z ciśnieniem sprężania ponieważ kopka chodzi dość lekko, a mimo tego motor odpala lecz nie utrzymuje wolnych obrotów i gaśnie.
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 16:23

Możesz mi powiedzieć o jakie uszczelniacze chodzi? :) jestem w tech sprawach zielony jest to mój drugi motorower i nie bardzo mam od kogo się nauczyć tych wszystkich żeczy.
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez wasyl167 » 6 sty 2016, o 16:42

Gładź cylindra Nie Może mieć żadnych frezów lub zarysowań , podkreślam żadnych rys-frezów , skutkuje to brakiem prawidłowego sprężania-ciśnienia a w efekcie brak mocy , cylinder do wymiany wraz z tłokiem i uszczelkami , co do tej szpilki to dobrze zrobiłeś pod warunkiem że nie jest to szpilka przez którą jest poprowadzony kanał olejowy-smarujący klawiaturę .
wasyl167
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 17:55
Pochwały: 1
Pojazdy: WFM125 , wsk125 , yamaha125

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 17:37

Hmm mi się wydaje że kanał olejowy który smaruje klawiaturę nie idzie przez szpilki jest to osobny otwór w cylindrze i głowicy na który nakłada się uszczelke z gumowa podkładka podczas składania głowicy z cylindrem.
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 17:40

Posiadam jeszcze jeden cylinder, postaram się go założyć jakoś na dniach i zobaczymy jaki będzie efekt ;)
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez wasyl167 » 6 sty 2016, o 17:57

Kanał smarujący klawiaturę idzie dokładnie pomiędzy szpilką a otworem w ktory wchodzi szpilka cyl-głowica . Przy wymianie cylindra zwróć uwagę na malutki otworek na przylgni karter-cylinder , znajduje się on w karterze prawym , zatkanie tego kanału skutkuje zatarciem rozrządu .
Ostatnio edytowano 6 sty 2016, o 18:07 przez wasyl167, łącznie edytowano 1 raz
wasyl167
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 17:55
Pochwały: 1
Pojazdy: WFM125 , wsk125 , yamaha125

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 18:05

Czy codzi o taką małą dziurkę zaraz obok otworu na szpilke? :)
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 18:06

Bo jest jeszcze nad szpilka większy otwór i to nim dochodzi płeć do głowicy :)
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez kamil-stawarz11321 » 6 sty 2016, o 18:06

Olej **
kamil-stawarz11321
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 16:04
Pojazdy: Kinroad sprinter

Kinroad sprinter xt50-18

Postprzez wasyl167 » 6 sty 2016, o 18:14

Tak , chodzi o tą malutką dziurkę obok szpilki , na wszelki wypadek to po demontażu cylindra , pokręć wałem (uważaj na łańcuszek rozrządu ) olej powinien pokazać się w tej dziurce , jeżeli oleju nie zauważysz to prawdopodobnie zatarta-zepsuta jest pompa olejowa .
wasyl167
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 20 gru 2015, o 17:55
Pochwały: 1
Pojazdy: WFM125 , wsk125 , yamaha125

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 89 gości