Pany co sądzicie o szlifie chinolka na 53,40mm ?
http://allegro.pl/tlok-atv-quad-cross-c ... 89551.html
Mechanik po znajomości by zrobił , więc czemu nie.Ciekawi mnie tylko głowica , czy zostaje ta sama ?
Chinolek
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Chinolek
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
-
kryhu15 - MotoManiak
- Posty: 268
- Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
- Lokalizacja: Kajetanowo
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Zipp Toros M50
Chinolek
Głowica zostaje. Tylko nie wiem czy warto, bo zysku mocy nie poczujesz No chyba, że masz zużyty cylinder i szlif za free.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Chinolek
To po co szlify robio jak zysku mocy nie ma ? Nawet rozwiercone kanaly i gaznik wiekszy nic nie da ?
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
-
kryhu15 - MotoManiak
- Posty: 268
- Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
- Lokalizacja: Kajetanowo
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Zipp Toros M50
Chinolek
Szlif, to chyba dla tych co chcą zaoszczędzić i wydać 20 na tłok i 40 na szlif zamiast 60 na nowy kpl cyl+ tłok
Robienie głowicy da Ci więcej z dobrym wydechem. Widziałem konwersje głowic 125 na silniki 110. Do 125cc są agresywniejsze wałki, co wraz ze sporym doprężeniem dawało fajne efekty.
Gaźnik w sumie jest wystarczający. Ja w swoim miałem 21mm i różnica była. Tylko ja zmieniałem stary z powodu zużycia.
W takich małych pojemnościach, najlepiej iść w pojemność póki się da, a potem nadrabiać obrotami, jak te wyścigowe Hondy z lat 60-70 Z drugiej strony tu masz 4 biegi, a tamte miały 6-9 Jak chcesz szybko popierdzielać to zmień moto. Jak chcesz się bawić z dość prostym czterosuwem- działaj, bo lepszej bazy nie znajdziesz
Robienie głowicy da Ci więcej z dobrym wydechem. Widziałem konwersje głowic 125 na silniki 110. Do 125cc są agresywniejsze wałki, co wraz ze sporym doprężeniem dawało fajne efekty.
Gaźnik w sumie jest wystarczający. Ja w swoim miałem 21mm i różnica była. Tylko ja zmieniałem stary z powodu zużycia.
W takich małych pojemnościach, najlepiej iść w pojemność póki się da, a potem nadrabiać obrotami, jak te wyścigowe Hondy z lat 60-70 Z drugiej strony tu masz 4 biegi, a tamte miały 6-9 Jak chcesz szybko popierdzielać to zmień moto. Jak chcesz się bawić z dość prostym czterosuwem- działaj, bo lepszej bazy nie znajdziesz
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Chinolek
Sa takie glowice na allegro ?
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
-
kryhu15 - MotoManiak
- Posty: 268
- Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
- Lokalizacja: Kajetanowo
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Zipp Toros M50
Chinolek
Trzeba szukać jakiegoś Zongshena albo inne 125. Przeróbki są dość konkretne, bo trzeba przewiercić na nowo otwory pod szpilki, a potem zgrać kółka zębate na wale i wałku rozrządu zeby przełożenie się zgadzało. Na wale koła nie zmienisz, a na wałku rozrządu będzie problem dokupić. Z tego co pamiętam, facet wrzucał tam kółko z oryginalnego silnika Hondy (Super Cub?). Ew. dorobisz na CNC Właśnie dlatego piszę o zabawie lub jeździe
Autor postu otrzymał pochwałę
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 300 gości