Chinolek

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Chinolek

Postprzez kryhu15 » 22 kwi 2016, o 21:37

Pany co sądzicie o szlifie chinolka na 53,40mm ?

http://allegro.pl/tlok-atv-quad-cross-c ... 89551.html

Mechanik po znajomości by zrobił , więc czemu nie.Ciekawi mnie tylko głowica , czy zostaje ta sama ? :) :>
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
Avatar użytkownika
kryhu15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 268
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Kajetanowo
Pochwały: 4
Pojazdy: Zipp Toros M50

Chinolek

Postprzez Pani Kontekstowa » 22 kwi 2016, o 21:37

Pani Kontekstowa
 

Chinolek

Postprzez Tomek » 22 kwi 2016, o 22:20

Głowica zostaje. Tylko nie wiem czy warto, bo zysku mocy nie poczujesz :D No chyba, że masz zużyty cylinder i szlif za free.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Chinolek

Postprzez kryhu15 » 22 kwi 2016, o 22:52

To po co szlify robio jak zysku mocy nie ma ? Nawet rozwiercone kanaly i gaznik wiekszy nic nie da ? :F
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
Avatar użytkownika
kryhu15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 268
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Kajetanowo
Pochwały: 4
Pojazdy: Zipp Toros M50

Chinolek

Postprzez Tomek » 22 kwi 2016, o 23:14

Szlif, to chyba dla tych co chcą zaoszczędzić i wydać 20 na tłok i 40 na szlif zamiast 60 na nowy kpl cyl+ tłok :mrgreen:
Robienie głowicy da Ci więcej z dobrym wydechem. Widziałem konwersje głowic 125 na silniki 110. Do 125cc są agresywniejsze wałki, co wraz ze sporym doprężeniem dawało fajne efekty.
Gaźnik w sumie jest wystarczający. Ja w swoim miałem 21mm i różnica była. Tylko ja zmieniałem stary z powodu zużycia.

W takich małych pojemnościach, najlepiej iść w pojemność póki się da, a potem nadrabiać obrotami, jak te wyścigowe Hondy z lat 60-70 :D Z drugiej strony tu masz 4 biegi, a tamte miały 6-9 :mrgreen: Jak chcesz szybko popierdzielać to zmień moto. Jak chcesz się bawić z dość prostym czterosuwem- działaj, bo lepszej bazy nie znajdziesz :)
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Chinolek

Postprzez kryhu15 » 23 kwi 2016, o 00:38

Sa takie glowice na allegro ?
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
Avatar użytkownika
kryhu15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 268
Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
Lokalizacja: Kajetanowo
Pochwały: 4
Pojazdy: Zipp Toros M50

Chinolek

Postprzez Tomek » 23 kwi 2016, o 02:20

Trzeba szukać jakiegoś Zongshena albo inne 125. Przeróbki są dość konkretne, bo trzeba przewiercić na nowo otwory pod szpilki, a potem zgrać kółka zębate na wale i wałku rozrządu zeby przełożenie się zgadzało. Na wale koła nie zmienisz, a na wałku rozrządu będzie problem dokupić. Z tego co pamiętam, facet wrzucał tam kółko z oryginalnego silnika Hondy (Super Cub?). Ew. dorobisz na CNC :F Właśnie dlatego piszę o zabawie lub jeździe :P


Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 103 gości