Witam, na wstępie pragnę zaznaczyć ze jestem nowy na tym forum więc odrazu przepraszam za jakiekolwiek błędy i proszę o wyrozumiałość. Wracając do problemów, a dokładnie jest ich 3 z moim zippem.
1. Pierwszy problem polega na tym ze mój motorower od pewnego czasu zaczął mi często gasnąć. Załączam go i po jakichś 5 sekundach motorower zaczyna tracić na obrotach po czym gaśnie. Najdziwniejsze dla mnie jest to że motorower na luzie po dłuzszej jeździe normalnie funkcjonuje ale gdy wrzece go na bieg ten zaczyna tracic na obrotach (nie jadąc).
2. Drugi problem tyczy sie elektroniki co zauważyłem jest dość słabym punktem tego motoroweru. Problem polega na tym iż niedawno wymieniłem akumulator w moim zippie no i wszystko pięknie przez jakiś tydzień może dwa ale pare dni temu zauważyłem że w moim pro50 wszystko cacy prócz przednich świateł. Jako jedyne nie świecą, a cała reszta tak.
3. Trzeci problem także tyczy sie elektroniki. Jak wsześniej mówiłem wymieniłem akumulator ale tak jak z pewnym czasem te światła tak z pewnym czasem mój rozrusznik CDI przestaje działac.
Gdy tylko próbuje odpalic mój motorower na CDI ten zaczyna traćic moc (widze to po tym jak wskaźnik od paliwa upada, a słychać jak traci moc).
Bardzo prosze o pomoc, bo juz pomału nie wiem co robić.
Zipp pro 50
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Zipp pro 50
Ładowanie trzeba sprawdzić, czy podaje odpowiednie napięcie. Co do gaśnięcia, to może trzeba podregulować sprzęgło, wymienić olej(chyba, że niedawno wymieniony) lub podkręcić wolne obroty.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Zipp pro 50
Ok problem z gaśnięciem został pokonany ale dalej pozostaje mi problem z tym co sie dzieje z elektroniką mojego motoroweru. Akumulator normalnie ładuje podczas jazdy i wg wszystko wyglada dobrze tylko te światła przednie i rozrusznik CDI
- Grizzlee
- MotoManiak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6 cze 2016, o 17:04
- Pojazdy: Zipp pro 50
Zipp pro 50
Światła ? Żarówka ? Sprawdź kable przy główce ramy , chińskie połączenia potrafią zawieść , ale przed tym użyj miernika i zobacz , czy prąd dopływa do świateł , jeśli dopływa podaj napięcie jakie tak panuje Możliwe , że masa lub inne cuda Rozrusznik ? Przekaźnik rozrusznika obstawiam Jak to sprawdzić ? Połącz dwa kable na chwilę które dochodzą do tego przekaźnika (nie polecam zbyt długiego kręcenia takim sposobem , bo mozesz spalic rozrusznik ) Jeśli sprawdzisz wszystko po kolei to napisz co zaobserwowałeś Pozdrawiam
btw. wyczyść gaźnik , bo dysze mogą być zapchane , po prostu za dobra jakość naszych paliw
btw. wyczyść gaźnik , bo dysze mogą być zapchane , po prostu za dobra jakość naszych paliw
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.
-
kryhu15 - MotoManiak
- Posty: 268
- Dołączył(a): 10 lip 2012, o 14:39
- Lokalizacja: Kajetanowo
- Pochwały: 4
- Pojazdy: Zipp Toros M50
Zipp pro 50
Sprawdz czy wszystkie kable w magnecie nie zwierają sie ( nie dotykają obudowy ) , sa dokręcone bo wiesz te małe żółte rączki mogły cos przeoczyć . U mnie w mińsku jak kabel dotykał obudowy to miał bicie na silnik i swiateł nie było.
- SzogunLWG
- MotoManiak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 17 lip 2015, o 12:05
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 146 gości