Jawa mustang instalacja elektryczna
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Jawa mustang instalacja elektryczna
No cześć zamówiłem sobię elektrykę do mojej jawy mustang i boję się jej zakładać że spartolę obecna instalacja jest jakaś wredna pełno poprzedzieranych kabelków nie ma gaszenia nie ma świateł ale chodzi i jeździ czyli coś tam jest.Na gmoto piszą że daja szczegółowy schemat.Jako tako powinienem założyć ale mam obawy że źle przylutuję kable do stacyjki.Może ktoś dołączyć bardzo szczegółowe zdjęcie stacyjki z przylutowanymi kabelkami i opisać do czego który służy.Jeszcze przydało by się zdjęcie cewki z zaznaczonymi kabelkami który od cewki który od gaszenia i wyrazili byście opinię na temat nowych instalacji elektrycznych bo jutro albo po jutrze przyjdzie.Sypię pochwały za pomoc
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Jawa mustang instalacja elektryczna
Dzisiaj przyszła elektryka obejrzałem schemat i dam sę radę.Mam jeden problem a mianowicie ten przełącznik świateł i klaksonu na kierownicy.2 dni temu usunąłem z niego kable i nie wiem jak nowe podpiąć bo schemat jest strasznie nie wyraźny.Muszę poszukać jakiejś fotki podglądowej.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Jawa mustang instalacja elektryczna
Przełącznik świateł to bodajże tylko 4 kable na krzyż, dasz radę
Autor postu otrzymał pochwałę
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Jawa mustang instalacja elektryczna
Jutro z kumplem będziemy zakładać.Co do przełącznika to kolega dał mi jawkę kaczkę bo mu przerywa na zimnym to zobaczyłem jak jest u niego.Zrobiłem fotkę i mam fotoschemat.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Jawa mustang instalacja elektryczna
Czy dwa kabelki do cewki wn mogą być podpięte obojętnie ?tak samo z klaksonem.Za sensowne odpowiedzi klikam pomógł Aha połowe elektryki mam zrobioną.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Jawa mustang instalacja elektryczna
Według literatury cewka WN ma określoną polaryzacje.
Sugerując się powyższym schematem - styk 1 na cewce to jej zasilanie, a styk 15 to wyjście na przerywacz zapłonu oraz przewód gaszący.
Tak na marginesie to z ciekawości muszę wypróbować, czy odwrotne podłączenie cewki będzie miało jakieś negatywne skutki w pracy silnika
Brzęczyk jak widać nie ma określonej polaryzacji, a to za sprawą tego, że znajduje się tam elektromagnes, który działa w jego każdym połączeniu.
Pamiętaj tylko, że + z cewki świetlnej idzie bezpośrednio na brzęczyk, a uruchamiany jest on dopiero po podaniu masy z przełącznika świateł.
Sugerując się powyższym schematem - styk 1 na cewce to jej zasilanie, a styk 15 to wyjście na przerywacz zapłonu oraz przewód gaszący.
Tak na marginesie to z ciekawości muszę wypróbować, czy odwrotne podłączenie cewki będzie miało jakieś negatywne skutki w pracy silnika
Brzęczyk jak widać nie ma określonej polaryzacji, a to za sprawą tego, że znajduje się tam elektromagnes, który działa w jego każdym połączeniu.
Pamiętaj tylko, że + z cewki świetlnej idzie bezpośrednio na brzęczyk, a uruchamiany jest on dopiero po podaniu masy z przełącznika świateł.
Autor postu otrzymał pochwałę
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Jawa mustang instalacja elektryczna
Dzięki za pomoc pochwała leci
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 233 gości