Liche uszczelki z papieru

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Liche uszczelki z papieru

Postprzez majsterr » 4 wrz 2017, o 12:33

Cześć kupiłem uszczelki na cieknący silnik w mojej motorynce.Są liche z byle jakiej tekturki.Zakładać je smarując z 2 stron silikonem czy na sam silikon składać?.Komara składałem ma uszczelki papierowe ""lepszej jakości "" i nie cieknie.Od razu proszę że nie będe się bawił w wycinanie uszczelek z krygielitu bo nie mam czasu i pieniędzy na arkusz kryngielitu.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Liche uszczelki z papieru

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 wrz 2017, o 12:33

Pani Kontekstowa
 

Liche uszczelki z papieru

Postprzez dieludolfs » 5 wrz 2017, o 00:07

Ja tekturowe uszczelki zawsze smarowałem smarem grafitowym z dwóch stron i dopiero składałem silnik. Nigdy nie miałem problemów z jakimikolwiek wyciekami oleju. Patent ten oczywiście się sprawdza, jeżeli mamy niepoobijane przylgnie ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Liche uszczelki z papieru

Postprzez majsterr » 5 wrz 2017, o 17:52

Ja smaruję zawsze ze 2 stron czerwonym sylikonem.Ja ubytki w przylgniach ale nie tak trastyczne.Owszem rozpaławiam śrubokrętem(na tulejach)a potem śrubokręt w dętke i delikatnie powolnie rozpaławiam.ciekawe czy jak bym posmarował papierową uszczelkę tawotem,skręcił mocno imbusami(przylgnie idealne) i czy by się pociło.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang

Liche uszczelki z papieru

Postprzez dieludolfs » 5 wrz 2017, o 22:51

Jak przylgnie dobre to powinno być ok. Przynajmniej ja nigdy nie miałem problemów. Zawsze jednak przed złożeniem silnika składałem kartery "na sucho" i patrzyłem, czy są widoczne szczeliny.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Liche uszczelki z papieru

Postprzez majsterr » 8 wrz 2017, o 23:00

Muszę spróbować hermetyku jak dostanę.Myślę że moto powinien być szczelny na hermetyku i
uszczelce papirowej.
Avatar użytkownika
majsterr
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 804
Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
Pochwały: 9
Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości