problem z 2 w romecie

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

problem z 2 w romecie

Postprzez piasek125 » 10 kwi 2007, o 15:40

Siema. Mam w swoim romecie 3-biegowy silnik 019 i mam problem z 2. 1 i 3 chodza bez problemu, nigdy nie wyskakuja. A z ta 2 to jest tak: kiedy chce zmienic z 1 na 2, to 2 tak jakby przelatuje(jakby jej nie bylo), natomiast przy redukcji z 3 na 2 to nawet czesto sie udaje i 2 nie wyskakuje. Czasem uda sie z 1 na 2 , ale zaraz wyskoczy i musze na 3.
Moze wiecie jak temu zaradzic, ktos mi mowil o jakichs zatrzaskach, ktore trzymaja biegi. A moze to kwestia regulacji. Jesli macie jakas ksiazke, gdzie jest opisana regulacja biegow w 019 to wrzuccie do downloadu.
ps. czy to moze byc 50t1, mimo malych schowkow?
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

problem z 2 w romecie

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 kwi 2007, o 15:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 10 kwi 2007, o 15:56

W dziale download Conqeror wrzucił książkę dotyczącą rometa 50-T ściągnij i poczytaj tam jest o regulacji biegów itp.

http://motomaniacy.com/viewtopic.php?t=339
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 10 kwi 2007, o 16:02

W tej książce nic nie ma na ten temat
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez piasek125 » 10 kwi 2007, o 16:03

przeczytalem od deski do deski, o regulacji biegow nie ma ani slowa.
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Koner » 10 kwi 2007, o 16:27

No to sorry wydawało mi się że coś było.Jak coś na ten temat zanjdę to napiszę.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Aleksander » 10 kwi 2007, o 22:01

ja mam instrukcje do rometa 50-t-1 i 50-t-3 tam może bedize dziś sprawdze albo :D jutro
Żyj i pozwól żyć komarom

PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
Avatar użytkownika
Aleksander
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2127
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
Lokalizacja: zaściankowo
Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L

Postprzez endek » 10 kwi 2007, o 22:13

to że wyskakuje ci drugi bieg może być słabą sprezyną przy tym automaciku od biegów (co trzyma aby nie wyskakiwały) albo masz zjechane tryby od dwójki 8)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 10 kwi 2007, o 22:36

Moim zdanei to kwesia juzwyjechanej choinki , tam są takei odstające od wałka kawałki metalu , mogły sie juz zjechać . Zresztą każdy mówi że 2 bieg trzeszczy
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 11 kwi 2007, o 06:49

tam wodzik przesowa 2 tryby naraz (cos jak w jawce) i pewnie wodzik ci sie albo niemilosiereni zeszlifowal albo poprostu zlamal ;) tez mialem tak w drynie z sil. 019 dwojka albo byla a jak byla to doslownie na moment i wyskakiwala, mozesz ewentulanie wyregulowac biegi wodzikiem tam przy automacie skrecasz bardziej wodzik albo popuszczasz ale watpie zeby to cos dalo
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Gość » 11 kwi 2007, o 15:31

mi sie wydaje, ze tryby powinny byc dobre, bo tak jak wczesniej pisalem, czasem uda sie wrzucic 2 tak, ze nie wyskakuje.
Gość
 

Postprzez piasek125 » 11 kwi 2007, o 15:33

sorry, to wyzej to ja.
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Koner » 11 kwi 2007, o 15:38

To może poprostu coś z automatem biegów.Okręć lewy dekiel i sprwadz jak jest na 2,może wystarczy tylko wyregulować.Możliwe że jakaś część się wyrobiła i nie trzyma biegu.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez piasek125 » 11 kwi 2007, o 16:01

dzieki wszystkim, w weekend sie zobaczy(romecika mam na wiosce :( )
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Koner » 11 kwi 2007, o 16:08

piasek125 napisał(a):dzieki wszystkim, w weekend sie zobaczy(romecika mam na wiosce :( )


To tak jak ja .Przez cały tydzień czekam kiedy pojadę na dziłkę i pojeżdże na komarku. :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 420 gości