Beta RR125 4T regulacja gażnika modyfikacja na 180cm

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Beta RR125 4T regulacja gażnika modyfikacja na 180cm

Postprzez racingmx » 14 kwi 2021, o 12:39

Poszukuję osoby/warsztatu który wyreguluje gaźnik albo podpowie co zrobić w Becie RR125 4T z 2019 roku. Poddałem się próbowałem większe mniejsze dysze i motocykl dalej nie chodzi tak jak powinien przy delikatnym dodaniu gazu motocykl jakby przylewało i gaśnie iglicy była podnoszona podkładkami ale to nie zmieniło za wiele .modyfikacje jakie zostały przeprowadzone to:
Cylinder malossi 180cm + sportowy wałek dedykowany do zestawu malossi
Gaźnik seria KEIHIN CVK 30 wolnych 38 główna 122
racingmx
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 kwi 2021, o 12:30
Pojazdy: Beta RR125 4T 2020

Beta RR125 4T regulacja gażnika modyfikacja na 180cm

Postprzez Pani Kontekstowa » 14 kwi 2021, o 12:39

Pani Kontekstowa
 

Beta RR125 4T regulacja gażnika modyfikacja na 180cm

Postprzez Tomek » 17 kwi 2021, o 18:16

Nie znam warsztatów, zawsze robiłem to sam :F Mogę jedynie podpowiedzieć co nieco.
Jeśli gaźnik przelewa, to podnosząc iglicę jedynie pogłębiasz problem. Ustaw na początek iglicę w połowie lub nawet rowek niżej, a śrubę mieszanki wkręć do oporu i spróbuj wykręcić tak z 1.5 obrotu. W razie czego koryguj po 0.25 obrotu +- i obserwuj. Zobaczysz jak silnik kręci się na biegu jałowym. W razie czego koryguj obroty śrubką od przepustnicy. Na tym powinien w miarę pracować, choć prawdopodobnie będzie ubogo.
Rozgrzej silnik i zacznij dalej. Z tego punktu wyjściowego zacznij podnosić iglicę. Ubogacaj mieszankę tak długo, aż będzie pracować normalnie. Próbuj małymi kroczkami, a jak poczujesz że zaczyna Ci przylewać, to cofnij się o jeden krok.

Nie wiem jak ostre masz te wałki. Możliwe, że będziesz musiał zmienić dyszę główną. Wtedy ja bym zjechał iglicą niżej i regulował jeszcze raz.

Ach, jeszcze coś. Masz "ssanie" na linkę, czy elektryczne? Sprawdź, czy nie zacięło się w otwartej pozycji.
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości