koło Ogar 200
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 13
• Strona 1 z 1
koło Ogar 200
Mam problem z tylnym kołem do Ogara, bowiem prawdopodobnie mam źle ustawioną zębatkę. Nieda się dobrze ustawić naciągu łańcucha, bo raz będzie sztywny a raz luźny, zależy jak się koło przekręci. Niewiem czy tą zębatke można scentrować, czy lepiej wymienić całe koło?
- Gość
Nie rozumiem , ja też sie męczyłem z łańcuchem, bo mi spadał . Ale ja miałem jeszcze więskzy problem , mój silnik jest przesuwalny. Popewnym czasie sie silnik przechyla na prawą strone przez co zmeinia się kąt i łańcuch sie krzywi . Ale narazie mi nei spada , bo wmaire to dobrze zrobiłem .
Może masz zebatki starte ??
Może masz zebatki starte ??
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Narazie zcenturj/wymień zembatke a dopiero potem koło. Może masz naciągacze złe(chodź nie wiem czy w Ogarach są naciągacze )?
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
czyli masz widocznie skrzywioną zebatke albo poszły łożyska(do wymiany) a jak obracasz kołem zebatka ma bicia na boki
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Najprowdopodobniej trzeba będzie zmienić zębatkę ale jak odkręcisz koło , zakręć nim i sprawdź czy jest proste.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Opisane objawy (różne wyciągnięcie łańcucha) wskazują, że trzeba go wymienić. Przy okazji zmien też zębatki, bo te zestawy zaleca sie wymieniac razem.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
łańcuch to ja wymieniałem ze 2 lata temu, ale już wtedy tak było, wkońcu chce to zrobić, tylko niewiem czy tą zębatkę można regulować, widzę że są tam podkładki powyginane aby się nakrętka nie odkręciła. Miałem wcześniej dość duży luz na wachaczu, naprawiłem ale łańcuch się nie poprawił. Oto zdjęcie niezbyt dokładne ale może trochę przybliży.
- Gość
Jeśli chce ci się,umiesz i masz czas to możesz spróbować wyregulować ale laepiej będzie postarać się o inne koło.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 235 gości