Witam wszystkich i mam nadzieję że mi pomożecie.
Mam komara 2351 po generalnym remoncie z cylindrem 60 ccm.W środku ma newo łożyska i wał.Mam tylko problem z gaźnikiem.
A mianowice jak ostatnio po remoncie odpaliłem go wszystko było dobrze, trochę pojeżdziłem i odstawiłem go. Następnie znowu odpaliłem ale nie chciał się wkręcać na obroty. Obstawiam że jest to wina gaźnika , bo już kiedyś coś z nim było nie tak.Zamierzam kupić jakiś inny lub nowy gaźnik.
I tu pojawia się moje pytanie jaki gaźnik mi radzicie kupić? Ja się zastanawiałem nad GM13F.
Co o tym myślicie??
Jaki gaźnik wybrać??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Dokładnie. Gaźnik o większej gardzieli powoduje lepsze przyspieszanie, ale nie podwyższy obrotów i tym samym prędkości maksymalnej, chyba że tak jak napisał Alonzo zmieni się przełożenie na mniejsze wykorzystując tą większą moc.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Jesteś pewien, że nie wpłynie na maksymalne obroty?
Przecież właśnie wtedy silnik zasysa najwięcej powietrza.
Przecież właśnie wtedy silnik zasysa najwięcej powietrza.
-
CiastoHiroł - MotoManiak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 22:31
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sam gaźnik raczej nie podwyższy obrotów maksymalnych (no może troszeczkę, lecz nie oczekuj żadnych wodotrysków) bez dalszych przeróbek, np króćca ssącego i okien płuczących. Poza tym wydech też jest strojony pod konkretne obroty i bez przeróbek też się raczej nie obejdzie. Tego wzrostu obrotów w standardowym silniku nie odczujesz raczej (góra 1 czy 2km/h więcej, a i tak licznik zawsze oszukuje) więc napisałem, że inny gaźnik sam od siebie nie zwiększy obrotów.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Macie rację - prędkość i obroty sa raczej takie same, jednak przyspieszenie i spalanie (wiem, bo wyjeździlem ostatnio bak do sucha) jest dużo lepsze.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości