Zapala i gaśnie

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 22:15

Jeśli wszystko dobrze złożyłeś to już musi być dobrze :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 kwi 2007, o 22:15

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 25 kwi 2007, o 22:16

Dało by rade srubokrętem i młotkiem nawalać w śruby ?? Może wtedy sie nei odkręcą ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 22:25

Raczej nie prubój tego bo mogą się śruby zjechać.Trzeba dobrym kluczem z odpowiednią końcówką dokręcić.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ronio » 26 kwi 2007, o 14:53

Najlepiej dość szeroka końcówka śrubokręta i długi musi byc, wtedy dokrecisz dosc mocno przy nie duzym uzyciu siły
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez KLINAR » 26 kwi 2007, o 16:30

ja zawsze biore duzy srubokret klade silnik bokiem na ziemie najlepiej przy scianie zeby sie nie bujal i "klade sie" na srubkoret calym ciezarem chwytam kombinerki i lapie nimi za ostrze srubokreta i przekrecam nawet jeszcze o 2 obroty gdzie sama reka wydaje siejuz byc na maxa dokrecone
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Koner » 26 kwi 2007, o 16:39

Można też wziąść taki śrubokręt co przy rączce ma nakrętkę do klucza.I wtedy dociska się śrubotręt a kluczem dokręca.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Conqeror » 26 kwi 2007, o 21:18

Sruby po pukałem młotkiem , wszsytko łożyłem do kupy , nawet mocowanei zrobiłem dobre ( silnika) . Wziołem srube a następnie zrobiłem gwint w tej dziurze na silniku . Teraz po prostu zaje.. sie trzyma.

Podokręcałem wsyzstko tam , łancuch założyłem , przelałem gażnik i kope . Zapalił i znowu zgasł . ***.. sie i go wrzuciłem do komórki . Wychodzącą zobacyzłem moją stara dysze, mneijszą . I mnei coś natchneło , i myśl wyszła taka by ją wkręcić . Zrobiłem to odruchowo . Kope i juz nei gaśnie . :)))))))))))))))))))))))))))))) Jednak gażnik ktory rozwierciłem , tzn. nei dokońca jest żle zrobiony, nie wypoelrowałem go . Muli sie na nsikich po czym przyspiesza jak rakeita i zara dusi sie na wysokich . Mam jeszcze jeden gażnik to go wkręce i powinno być ok.
Tak samo zapłon musze przestawić bo grzeje sie szybciej niż woda zdąży sie zagotować na kuchence
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 310 gości

cron