Do posiadaczy jawek Jak macie to podłączone ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Do posiadaczy jawek Jak macie to podłączone ??

Postprzez Adamo » 26 kwi 2007, o 21:34

Chciałbym się dowiedzieć jak u was jest to podłączone, szczególnie te podwójne styki no i czy metalowa obudowa cewki koniecznie musi mieć kontakt z masą motoru (ja myślę że raczej tak) ??

Oto prowizoryczny rysunek cewki z góry:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e3 ... b1677.html

Czekam na wasze porady i opinie
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Do posiadaczy jawek Jak macie to podłączone ??

Postprzez Pani Kontekstowa » 26 kwi 2007, o 21:34

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Lizard » 26 kwi 2007, o 21:42

To gdzie jest podwójny styk to ja mam pojedyńczy- "masę" (patrząc na cewkę od przodu)
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Adamo » 26 kwi 2007, o 21:50

Kurcze a miał ktoś taki podwójny styk ?? bo widocznie po coś on był..no nie ?? jak odróżnić która styk ma być podłączony do iskrownika a który do masy ?? czy można podłączyć jak się chce ?? Sprawdzałem omomierzem cewkę, nie wykazuje zwarć , jej opór wewnętrzny to 3,4 ohm obudowa też nie przebija do uzwojeń.Jutro pójdę do sklepu i przetestuje miernikiem nową cewkę.Czy ktoś ma takie podwójne styki ?? jak tak to jak podłączone ??
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Alonzo » 26 kwi 2007, o 21:50

kurde ja to teraz w tej cewce mam namieszane wiec mam po 3 styki wszedzie, ro idzie chyba tak, kabel od cewki n/n podlaczasz pod jeden styk i pod ten sam styk dajesz kabel od stacyjki, pod drugi styk z drugiej strony dajesz kabel na mase w po srodku kabel w/n :) ja mam potrojne styki ale sa podorabiane wiec wiesz nie musi byc tak w oryginale :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adamo » 26 kwi 2007, o 21:52

Alonzo napisał(a):kurde ja to teraz w tej cewce mam namieszane wiec mam po 3 styki wszedzie, ro idzie chyba tak, kabel od cewki n/n podlaczasz pod jeden styk i pod ten sam styk dajesz kabel od stacyjki, pod drugi styk z drugiej strony dajesz kabel na mase w po srodku kabel w/n :) ja mam potrojne styki ale sa podorabiane wiec wiesz nie musi byc tak w oryginale :)


czyli wychodzi na to, że ten podwójny styk to do stacyjki tak ??
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Alonzo » 26 kwi 2007, o 21:56

najprawdopodobniej bo musisz przeciez jakos gasic silnik wiec najwidoczniej na ten pdowojny styk dajesz kabel od cewki n/n i od stacyjki a na drugi od masy :) jeszcze jutro przyjrze sie swojej cewce ale tak jest :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adamo » 26 kwi 2007, o 22:21

Dobra ściągnąłem sobie schemat instalacji od ogara 200 tam jest przecież ten sam silnik i zapłon więc powinno być ok.W dodatku są ponumerowane styki .Są dwa : styk nr 1 - pojedynczy a styk nr 15 podwójny.Jakby ktoś mógł sprawdzić jak jest w jawce byłbym wdzięczny- podobno jest inaczej niż w ogarze 200 - z tym że dwie wersje podłączenia są poprawne.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Alonzo » 26 kwi 2007, o 22:24

no ja jutro sprawdze w swojej jawce, ale jest tak samo, no chyba ze wq ogarze inne podlaczenie bylo rodzajem blokady silnika :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 26 kwi 2007, o 22:32

mi sie wydaje ze miedzy jawka a ogarem roznica tkwi w podlaczeniu kabli do stacyjki ;) reszta jest tak samo ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 318 gości