Wżer w kanale ssącym cylindra
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Wżer w kanale ssącym cylindra
Mam problem. Ostatnio zauważyłem, że w moim cylindrze w kanale ssącym jest dość duży wżer (mniej więcej w połowie długości i dość głęboki prawie 5 mm). Wygląda to na jakiś błąd w odlewie i na pewno utrudnia on przepływ mieszanki i tym samym silnik nie pracuje juz tak jak trzeba. Poza tym robię tuning Sałka + polerowanie wszystkiego co się da, więc takie coś jest nie do zaakceptowanie. I teraz pytanie: Czy da się jakoś ten wżer usunąć, np naspawać go a potem przeszlifować? Kanał jak wiecie ma bardzo małą średnicę i nie wiem czy to jest wykonalne. A może macie jakieś inne pomysły?
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
No tak sam przeciez tego nie będę robił bo nie mam bladego pojęcia o spawaniu. Ale mówicie że u spawacza dałoby radę? W takim razie już jestem spokojny bo to naprawdę mały otwór i nie wiedziałem czy sie będzie dało to całe ustrojstwo spawalnicze włożyć.
PS Prace nad moim komarkiem znowu ruszyły. Silnik rozebrany, skrzynia korbowa wypolerowana, rama i blachy wypiaskowane, w przyszłym tygodniu bedą juz polakierowane. Teraz chciałem właśnie wziąć się za polerkę kanałów w cylindrze, całego silnika z zewnątrz i bębnów hamulcowych. Reszta metalowych (nie polakierowanych) części będzie w chromie. Zamieszczę w najbliższym czasie fotki.
PS Prace nad moim komarkiem znowu ruszyły. Silnik rozebrany, skrzynia korbowa wypolerowana, rama i blachy wypiaskowane, w przyszłym tygodniu bedą juz polakierowane. Teraz chciałem właśnie wziąć się za polerkę kanałów w cylindrze, całego silnika z zewnątrz i bębnów hamulcowych. Reszta metalowych (nie polakierowanych) części będzie w chromie. Zamieszczę w najbliższym czasie fotki.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
tyle ze pamietaj ze zwyklym migomatem czy gazowka nie zespawasz aluminium do tego jest potrzebny inny sprzetHinol napisał(a):No tak sam przeciez tego nie będę robił bo nie mam bladego pojęcia o spawaniu. Ale mówicie że u spawacza dałoby radę? W takim razie już jestem spokojny bo to naprawdę mały otwór i nie wiedziałem czy sie będzie dało to całe ustrojstwo spawalnicze włożyć.
PS Prace nad moim komarkiem znowu ruszyły. Silnik rozebrany, skrzynia korbowa wypolerowana, rama i blachy wypiaskowane, w przyszłym tygodniu bedą juz polakierowane. Teraz chciałem właśnie wziąć się za polerkę kanałów w cylindrze, całego silnika z zewnątrz i bębnów hamulcowych. Reszta metalowych (nie polakierowanych) części będzie w chromie. Zamieszczę w najbliższym czasie fotki.
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 445 gości