Świeca w oleju :( Kto wie oco mu chodzi:( POMOCY!!!!

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Świeca w oleju :( Kto wie oco mu chodzi:( POMOCY!!!!

Postprzez Toldi-Jagoda » 30 kwi 2007, o 19:51

Witam mam taki problem ze jak swieca jest sucha romet odpali elegancko na kopa pojezdze troche swieca jest zażygana olejem:( i nawet niechce na pycha odpalic :( Tylko sie czlowiek napcha a g[list=]wno sie najezdzi :( Kto mi pomoze,prosze o odpowiedz co mam z tym robic :( [/list]
KU PAMIĘCI KAROLU :( [*][*][*][*]

STUNT :D To co w *** kocham :)
Avatar użytkownika
Toldi-Jagoda
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 15 kwi 2007, o 16:42
Lokalizacja: Sulechów

Świeca w oleju :( Kto wie oco mu chodzi:( POMOCY!!!!

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 kwi 2007, o 19:51

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Lizard » 30 kwi 2007, o 19:54

Jak ewidentnie samym olejem to simmering od strony sprzęgła do wymiany.
Lizard
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1015
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Adi.G. » 30 kwi 2007, o 19:56

może ci simmering puścił od strony sprzęgła albo masz nieszczelne kartery, albo za dużo oleju po prostu do mieszanki lejesz. Skądś ten olej musi się brać
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 30 kwi 2007, o 20:02

a jak go odpalisz to kopci bardzo? i po jakim czasie ci świece zawala

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 30 kwi 2007, o 20:31

Jak swieca jest wyczyszczona i załoze ja jest ok romet jezdzi i trzymam go na obrotach a pozniej jak dojade do celu i go zgasze wtedy nie moge odpalic bo swieca jest cala w oleju :(
Gość
 

Postprzez endek » 30 kwi 2007, o 20:35

ale ona moze jest zapaprana niespalonym paliwem moze za dużo dostaje paliwa a jak jedziesz to kopci ci bardziej czy normalnie a wymieniałeś swiece na inną

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez zbych » 30 kwi 2007, o 21:37

Jest trzy rzeczy (pomijając niewłaściwą mieszankę paliwa i oleju):
1-zużyty simmering od strony sprzęgła,
2-uszczelka karteru (olej ze skrzyni wchodzi do komory wału)
3-zatkana odma (opowietrzenie skrzyni biegów) i olej pod wpływem iśnienia (głównie po rozgrzaiu silnika) wciskany jest do komory włu nawet przy dobrym simmeringu.

Pozdrawiam.
zbych
 

Postprzez Conqeror » 30 kwi 2007, o 21:39

jesli ci kopci i śweice amsz po pewnym czasie w oleju to simer , rozszczelnić no niby się mógł .

Tej 3 hipotezy nei rozumiem
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez zbych » 30 kwi 2007, o 21:43

Bardzo proste: w silniku jest odma (mała dziurka z tyłu, pomiędzy dwoma mocowaniami silnika do ramy), która powoduje, iż w silniku nie zwiększa się ciśnienie powietrza (pod wpływem roznącej temperatury). Gdy zatka się owa "dziurka" np. kurzem pomieszanym z olejem, ciśnienie powietrza w skrzyni biegów rośnie i może powodować "wciskanie" oleju przez nawet "zdrowy" simmering do komory wału (tak jak przez nieszczelny tłoczek pompki od roweru).
zbych
 

Postprzez Conqeror » 30 kwi 2007, o 21:47

dziurak ktora jest pod gaznikiem ?? Ona ma odprowadzać benzyne , idze to zębatki przedniej
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Gość » 30 kwi 2007, o 21:49

zbych napisał(a):Bardzo proste: w silniku jest odma (mała dziurka z tyłu, pomiędzy dwoma mocowaniami silnika do ramy), która powoduje, iż w silniku nie zwiększa się ciśnienie powietrza (pod wpływem roznącej temperatury). Gdy zatka się owa "dziurka" np. kurzem pomieszanym z olejem, ciśnienie powietrza w skrzyni biegów rośnie i może powodować "wciskanie" oleju przez nawet "zdrowy" simmering do komory wału (tak jak przez nieszczelny tłoczek pompki od roweru).
Dodam, iż po dłuższej jeździe (rozgrzaniu silnika) i postoju może być "wciśnięta" taka dawka oleju, że przy pierwszym "kopie" zarzuca świecę praktycznie samym olejem.
Gość
 

Postprzez Gość » 30 kwi 2007, o 21:52

Jak wyjmie się silnik z ramy, to przy górnym mocowaniu (pod metalowo-gumową tuleją) jest taka mała (1mm) dziurka. Ta o której mówisz odprowadza przelane paliwo. Nie widzać jej bez wyjęcia silnika z ramy (przynajmniej u komarka)
Gość
 

Postprzez Gość » 30 kwi 2007, o 21:54

Acha - aby przekonać się, czy to zatkana odma (bez wyjmowania silnika) trzeba (najlepiej ustami) wdmuchiwać powietrze poprzez odkręcony korek wlewu oleju. Powinno syczeć gdzieś z tyłu silnika. Jeżeli nic nie syczy - znaczy zatkana.
Gość
 

Postprzez Conqeror » 30 kwi 2007, o 21:55

to nei wiem o czym mówisz , w głowicy nei ma żadnej dziury porócz tej na świece
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Gość » 30 kwi 2007, o 21:59

Głowica jest z przodu silnika, a owa "dziura" z tyłu i u góry.
Gość
 

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 278 gości