jedzie i nagle przestaje ciągnąć
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 13
• Strona 1 z 1
jedzie i nagle przestaje ciągnąć
dzisiaj jak jeździłem komarem to w drodze nagle przestał mi ciągnąć i po wrzuceniu luzu komar zgasł, odpaliłem i pojechałem po przejechaniu tej samej drogi znowu zprzestał ciągnąć i zgasł myślałem że to wina tego że waha nie dolatuje zle wężyk był pełny, więc to nie to ze świecą też wszystko jest w porządku bo na innych jest tak samo czego to moze być wina?? Czy to może być to że gaźnik jest już zużyty??
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
ja leje ten z orlenu 2t semisyntetic i jężdże na nim od dawna i nić się nie działo, teraz tak nagle tak zaczoł nawet nie lałem świeżej wahy bo do pełna miałem zalany
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
mialem wczoraj z jawka identyczny problem odpalila kawalek przewiozla moje 4 litery i gasla... a jak zapalila to nie miala sily ruszyc, musialem odczekac az ostygnie calkiem i znow sie zaczelo i tak samo, powodem byl grzyb na platynkach przez co iskra co chwile byla nierowna, takze sprawdz platynki i je wyczysc od razu i przy okazji sprawdz klin
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
klin jest cały, platynki wyczyszczone zapłon ustawiony i dalej jest tak samo. Emu wczoraj mi pisał żebym wygotował gaźnik i teraz mam już rozebrany i zaraz go wygotuje. Mam nadzieję że to pomoże
Junak - legenda polskich szos
-
Junak - MotoManiak
- Posty: 866
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
- Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
- Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350
widocznie musi słabo lecieć moze paliwo i tak sie dzieje albo korek zapchany i tworzy sie w baku podciśnienie
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 288 gości