jedzie i nagle przestaje ciągnąć

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

jedzie i nagle przestaje ciągnąć

Postprzez Junak » 2 maja 2007, o 21:16

dzisiaj jak jeździłem komarem to w drodze nagle przestał mi ciągnąć i po wrzuceniu luzu komar zgasł, odpaliłem i pojechałem po przejechaniu tej samej drogi znowu zprzestał ciągnąć i zgasł myślałem że to wina tego że waha nie dolatuje zle wężyk był pełny, więc to nie to ze świecą też wszystko jest w porządku bo na innych jest tak samo czego to moze być wina?? Czy to może być to że gaźnik jest już zużyty??
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

jedzie i nagle przestaje ciągnąć

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 maja 2007, o 21:16

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 21:18

to że węzyk pełny to wcale nei znaczy że gażnik jest czyst . Najlepjej jak go przeczyścisz
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Junak » 2 maja 2007, o 21:20

dziś go czyściłem i jest tak samo
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 21:22

jaki olej dajesz do paliwa ? mi keidyś jak doalłem szajskeigo to grzal sie i gasl , i to aurat po tym samym odcinku
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Junak » 2 maja 2007, o 21:25

ja leje ten z orlenu 2t semisyntetic i jężdże na nim od dawna i nić się nie działo, teraz tak nagle tak zaczoł nawet nie lałem świeżej wahy bo do pełna miałem zalany
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 21:26

mo koelga maił tak w Kadecie że co jakieś 100 metrow mu gasł , ale to maił żle gąznik zlolozny i się lało filtrem .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Gość » 2 maja 2007, o 21:31

Może klin sie zerwał?Moze załuż inny gaźnik i zobacz czy bedzie dobrze.
Gość
 

Postprzez KLINAR » 2 maja 2007, o 22:44

mialem wczoraj z jawka identyczny problem :) odpalila kawalek przewiozla moje 4 litery i gasla... a jak zapalila to nie miala sily ruszyc, musialem odczekac az ostygnie calkiem i znow sie zaczelo i tak samo, powodem byl grzyb na platynkach przez co iskra co chwile byla nierowna, takze sprawdz platynki i je wyczysc od razu i przy okazji sprawdz klin ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Marcek » 3 maja 2007, o 09:46

Proponuję zacząć od sprawdzenia, czy otwór w korku w baku jest drożny.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Conqeror » 3 maja 2007, o 10:47

Klniar jawka jest zupełnie inna . Jak mi by sie tak dizało zara bym patrzył do gażnika
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Junak » 3 maja 2007, o 14:13

klin jest cały, platynki wyczyszczone zapłon ustawiony i dalej jest tak samo. Emu wczoraj mi pisał żebym wygotował gaźnik i teraz mam już rozebrany i zaraz go wygotuje. Mam nadzieję że to pomoże
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350

Postprzez endek » 3 maja 2007, o 15:22

widocznie musi słabo lecieć moze paliwo i tak sie dzieje albo korek zapchany i tworzy sie w baku podciśnienie :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Junak » 3 maja 2007, o 21:57

komar już jeździ jak trza, wygotowałem gaźnik jak radził Emu i jest dobrze
Junak - legenda polskich szos
Avatar użytkownika
Junak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 866
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 20:46
Lokalizacja: Kruszyna(koło Sulechowa)
Pojazdy: FSO 125p, Komar, Junak M10, Jawa TS350


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 288 gości