Witam, chciałem Wam przedstawić w skrócie mojego radzieckiego boxera. Jest to k-750 z 68' roku. Jakieś 5 lat temu dziadek ją kupił planując doprowadzenie jej do ideału niestety z braku czasu i chęci nic jeszcze przy niej nie zrobił. Rok temu ściągnąłem cylindry, dotarłem zawory i wstawiłem nowe tulejki od sworzni jednak nic to nie dało, tu potrzeba solidnego remontu układu cylinder-tłok i zawory, słyszycie sami jak wali ten silnik. Oprócz tego doprowadziłem gaźniki do porządku, ale i tak ciekną i są do kitu jednym słowem. Kiepski jest również aparat zapłonowy, ma wyrobiony palec. Do zalet należy to, że mam 3 grube opony kostki do niej (nowe), działa ładowanie no i pomimo kiepskiego stanu silnika nie było jeszcze tak, żeby nie zapaliła, jest w 100% oryginalna ,nie ma rdzy a ja za 2 lata na pewno będę ją ujeżdżać. Dziadek planuje malowanie na wiosnę, ja postaram się odłożyć trochę pieniędzy, pójdę do pracy na wakacje i zrobię silnik na tip top. Co do wrażeń z jazdy, wydawało mi się jak pierwszy raz na nią wsiadałem, że bd słaba przez rozklekotanie silnika, ale ku mojemu zdziwieniu o mało co nie wyjechałem przez zamkniętą bramę. Nie wiem jak jeździ emka w bardzo dobrym stanie, ale mojej można używać jako małego ciągnika. Ciężko się tym powozi, nie da się porównać wagowo do np cz 350. Nakręciłem filmik z odpalenia, stała jakieś 4 miechy. Dodam, że przed tym, co oglądacie było jeszcze 5 min kopania ,co się wzięło z tego, że spróbowałem odpalić na nieładowanym aku i tak dziwne, że zapaliła na prawie rozładowanym. Silnik kopci, bo bierze sporo olejku, a dodatkowo wlałem jej mieszanki ,bo była sobota, czystej miałem jak na lekarstwo, a musiało mi do kosiarki wystarczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=qVtq5dpg2-E
k-750 - niebieska krowa
Posty: 53
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Aaaa stary dobry sowiet boxer zycze powodzenia w remoncie
Jak masz mozliwosc to pstryknij pare zdjec z bliska bo to ciekawa maszina jest
Jak masz mozliwosc to pstryknij pare zdjec z bliska bo to ciekawa maszina jest
Zdravim =MRS=
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
Pro-Mastah Weteran
Elektronika, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.
-
Marek - *supporting
- Posty: 2179
- Dołączył(a): 5 paź 2007, o 00:32
- Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
- Pojazdy: In Comming >> MT SM XX
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
No niezły ten Boxer, mój dziadek miał takiego ale wujkowie sprzedali po jego śmierci Ale to chodzi jak ciągnik
Wykonuje naprawy/remonty silników Romet, Komar, Simson, WSK. Info na GG lub PW. Dojazd do klienta.
-
Barthezz - MotoManiak
- Posty: 2202
- Dołączył(a): 14 sie 2007, o 20:57
- Lokalizacja: Polska->Lublin-> Świdnik->TRAWNIKI
- Pojazdy: Vw Lupo 1.0 Cagiva W8 Simson S51 i jakieś tam graty...
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Fajny sprzęt, gratuluje maszyny. Sam chciałbym mieć takie cudo. Szkoda że rozklekotany, na filmiku słychać, że ostro dzwoni chyba zawory
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
-
SZAJBUS_SzeF - MotoManiak
- Posty: 585
- Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 16:46
- Lokalizacja: Lędziny woj. Śląskie
- Pojazdy: FSO Polonez 1984 Jawa 350 1989 Simson s51 Enduro 1988
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Zdjęcia będą jutro, bo dzisiaj przed chwilą wróciłem ze szkoły i jestem martwy. To kiepskie odpalanie bierze się z tego, że nie ma ciśnienia i ma problemy z zassaniem paliwka. Na pych pali od razu, tutaj kopnięcie to tylko jedno podejście tłoka, więc jak ma słabe ciśnienie to ciężko zapala. Dzwonią zarówno zawory jak i pierścienie. Jak będę robił jej silnik to prawdopodobnie wstawię tłoki od poloneza 1600 i wymienię jeden cylinder, bo któryś ma ukruszoną tuleję od dołu, już nie pamiętam który. Myślę, że nie będę wchodzić w olbrzymie koszta z tym remontem, szlif, zawory porządnie, nowy aparat zapłonowy ,gaźniki i to byłoby na tyle. Bo wał jest ok i nie wymaga wymiany, jeszcze ew. skrzynia ze wstekiem i przejrzę dyfer.
-
ber891 - MotoManiak
- Posty: 403
- Dołączył(a): 27 maja 2008, o 21:57
- Lokalizacja: D-ca
do tego napewno dojda prowadnice zaworów skoro nie był remontowany wcześniej przydałyby się nowe łożyska.Pooglądaj pompę oleju, gniazda zaworów - same zawory.Ogółem całą głowicę.Remont się szykuje bo ta praca nie za bardzo przypomina to co ma być
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Zobaczymy, na 100% rozbiorę silnik do ostatniej śrubki i zweryfikuję, co jest do wymiany. To ,co wymieniłem wyżej to na 100% jest do zrobienia. Nastawiam się na duże koszta, ale ogólnie ukrainiec dbał, rama jest prościutka, nie pogniecione, wszystko zabezpieczone minią, zawieszenia bdb. Na wiosnę dziadek zrobi malowanie porządne, a w wakacje popracuję sobie, trochę dziadek dorzuci, trochę uzbieram jeszcze i zrobię kapitalny remont tej krowy.
-
ber891 - MotoManiak
- Posty: 403
- Dołączył(a): 27 maja 2008, o 21:57
- Lokalizacja: D-ca
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Posty: 53
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości