Nowa WFM purchawa
-
purchaw090293 - MotoManiak
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
- Lokalizacja: z Radomia
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Octavia Kombi 2.0
Nowa WFM purchawa
to co kupuje sobie yamahe dt 125 i nie moge jej zarejestrować ? hahah troche to nie etyczne
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
-
PawelP112 - Przyjaciel forum
- Posty: 661
- Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
- Lokalizacja: Łomnica
Nowa WFM purchawa
Masz jeszcze to cudo
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Nowa WFM purchawa
mam i ja...
czyli
dla tego wątku zarejestrowałem się...
czyli
Witajcie
---------------------------------
silnik ZID 50 2t 1
ma "duży potencjał mocy"
w testach fabrycznych - uzyskano 6 "łoszadzi"
na nieopublikowanym (- nieznanym) - tłumiku - wielkogabarytowym
w wersji produkcyjnej z oryginalnym wydechem pojazd miał 3,7
Nowa WFM - to kompilacja:
- praw do nazwy WFM
- stylistyki - klasyka
- post radzieckich konstrukcji
- montażu garażowego
- i pewnej magii - chęci posiadania - czegoś "nowego-starego"
-----------------
i - niestety - jak już właściciel zauważył - montaż garażowy - jest najsłabszym elementem...
bo o ile podzespoły - są "godne" - to montaż - i garażowe rozwiązania - dyskusyjne...
a szkoda...
-----------------
v- max na 50 cc - bez wysiłku - 60... - i bez kosztów
czyli
dla tego wątku zarejestrowałem się...
czyli
Witajcie
---------------------------------
silnik ZID 50 2t 1
ma "duży potencjał mocy"
w testach fabrycznych - uzyskano 6 "łoszadzi"
na nieopublikowanym (- nieznanym) - tłumiku - wielkogabarytowym
w wersji produkcyjnej z oryginalnym wydechem pojazd miał 3,7
Nowa WFM - to kompilacja:
- praw do nazwy WFM
- stylistyki - klasyka
- post radzieckich konstrukcji
- montażu garażowego
- i pewnej magii - chęci posiadania - czegoś "nowego-starego"
-----------------
i - niestety - jak już właściciel zauważył - montaż garażowy - jest najsłabszym elementem...
bo o ile podzespoły - są "godne" - to montaż - i garażowe rozwiązania - dyskusyjne...
a szkoda...
-----------------
v- max na 50 cc - bez wysiłku - 60... - i bez kosztów
- zid
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43
Nowa WFM purchawa
zid napisał(a):mam i ja...
czyli
dla tego wątku zarejestrowałem się...
czyli
Witajcie
---------------------------------
silnik ZID 50 2t 1
ma "duży potencjał mocy"
w testach fabrycznych - uzyskano 6 "łoszadzi"
na nieopublikowanym (- nieznanym) - tłumiku - wielkogabarytowym
w wersji produkcyjnej z oryginalnym wydechem pojazd miał 3,7
Nowa WFM - to kompilacja:
- praw do nazwy WFM
- stylistyki - klasyka
- post radzieckich konstrukcji
- montażu garażowego
- i pewnej magii - chęci posiadania - czegoś "nowego-starego"
-----------------
i - niestety - jak już właściciel zauważył - montaż garażowy - jest najsłabszym elementem...
bo o ile podzespoły - są "godne" - to montaż - i garażowe rozwiązania - dyskusyjne...
a szkoda...
-----------------
v- max na 50 cc - bez wysiłku - 60... - i bez kosztów
\
wielkie dzięki za opinię
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Nowa WFM purchawa
zid, Witaj, co do silnika Zid to może coś więcej info? Bo nie do końca zrozumiałem ;d
Znaczy że będzie sprzedawany czy nie? Jeśli jest pan właścicielem patentu/silnika nie wiem, to może założy pan nowy temat i jakieś zdjęcia jeśli można pokaże?
Znaczy że będzie sprzedawany czy nie? Jeśli jest pan właścicielem patentu/silnika nie wiem, to może założy pan nowy temat i jakieś zdjęcia jeśli można pokaże?
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Nowa WFM purchawa
nie ma "żadnego tajnego patentu"...
zwykłe motocyklowe podejście do problemu
analiza:
młody silnik - nominał -
14:42 - Vmax 49 - zapas mocy
po zmianie 16:42 - Vmax 60 - moc wystarczająca
-----------------------------------------------------------
moc ukryta - do odzyskania - w moim przypadku:
- zadławiony wydech - kielich kolektora fi 33 - na światło kolana prawie centymetr mniejsze
- niedopasowany dyfuzor/tłumik
- trudny do regulacji gaźnik
w najbliższych dniach - będę się starał oddławić kolanem na 31 - i wydechem "dużym nie obliczanym" - zobaczymy co i jak, się zmieni
-------------------------------------------------------
są jeszcze inne możliwości tuningowe - ale wymagające korekt wewnątrz silnika - czego nie zamierzam robić - bo części "niema i nie będzie" - a silnik jest fajny i bez tego
----------------------------------------------------------
według mojej wiedzy silnik ten jest nieprodukowany od 2003
ale jeśli są użytkownicy - mogę się podzielić materiałami
-----------------------
szukam gum zabieraka do mińska 400
zwykłe motocyklowe podejście do problemu
analiza:
młody silnik - nominał -
14:42 - Vmax 49 - zapas mocy
po zmianie 16:42 - Vmax 60 - moc wystarczająca
-----------------------------------------------------------
moc ukryta - do odzyskania - w moim przypadku:
- zadławiony wydech - kielich kolektora fi 33 - na światło kolana prawie centymetr mniejsze
- niedopasowany dyfuzor/tłumik
- trudny do regulacji gaźnik
w najbliższych dniach - będę się starał oddławić kolanem na 31 - i wydechem "dużym nie obliczanym" - zobaczymy co i jak, się zmieni
-------------------------------------------------------
są jeszcze inne możliwości tuningowe - ale wymagające korekt wewnątrz silnika - czego nie zamierzam robić - bo części "niema i nie będzie" - a silnik jest fajny i bez tego
----------------------------------------------------------
według mojej wiedzy silnik ten jest nieprodukowany od 2003
ale jeśli są użytkownicy - mogę się podzielić materiałami
-----------------------
szukam gum zabieraka do mińska 400
- zid
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43
Nowa WFM purchawa
Pamiętam że uchwyt wydechu był na tyle nieudolnie dokręcony, że jedną stroną wygięty, tak, że było to nieszczelne.
-
purchaw090293 - MotoManiak
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
- Lokalizacja: z Radomia
- Pochwały: 2
- Pojazdy: Octavia Kombi 2.0
Nowa WFM purchawa
uchwyt wydechu...
otwory na szpilki 53 mm - element mocujący - mocowanie wydechu od malucha
uszczelki dostępne
"nieudolnie dokręcony" - próba dopasowania skosu cylindra do montażu zespołu tłumik/kolano
--------------------------------------------
Oswajanie klasycznego silnika 2T:
problemy z odpalaniem...
zwykle związane z zalaniem świecy
by tego uniknąć - "wypalamy paliwo z gaźnika" - czyli gaszenie silnika po minucie pracy na zamkniętym kraniku, czyli popyrkotać zanim zgasimy
kranik musi być sprawny - i ma być zamykany
druga świeca i klucz - w zapasie
Czego nie robimy - czyli jak popsuć silnik
do właściwej pracy silnik potrzebuje - m.in. temperatury i smarowania
powyższe powoduje, że przed obciążeniem - silnik trzeba rozgrzać
czyli - musi popyrkotać zanim pojedziemy
czyli schemat "zimny silnik - kopa i jazda" to proszenie się o problemy na powierzchniach trących i pasowanych
--------------------------------------------
pozdrawiam swojego nauczyciela - Marka - te kilka prostych zasad które mi wpoił - zupełnie zmieniło relacje - kierowca - pojazd
otwory na szpilki 53 mm - element mocujący - mocowanie wydechu od malucha
uszczelki dostępne
"nieudolnie dokręcony" - próba dopasowania skosu cylindra do montażu zespołu tłumik/kolano
--------------------------------------------
Oswajanie klasycznego silnika 2T:
problemy z odpalaniem...
zwykle związane z zalaniem świecy
by tego uniknąć - "wypalamy paliwo z gaźnika" - czyli gaszenie silnika po minucie pracy na zamkniętym kraniku, czyli popyrkotać zanim zgasimy
kranik musi być sprawny - i ma być zamykany
druga świeca i klucz - w zapasie
Czego nie robimy - czyli jak popsuć silnik
do właściwej pracy silnik potrzebuje - m.in. temperatury i smarowania
powyższe powoduje, że przed obciążeniem - silnik trzeba rozgrzać
czyli - musi popyrkotać zanim pojedziemy
czyli schemat "zimny silnik - kopa i jazda" to proszenie się o problemy na powierzchniach trących i pasowanych
--------------------------------------------
pozdrawiam swojego nauczyciela - Marka - te kilka prostych zasad które mi wpoił - zupełnie zmieniło relacje - kierowca - pojazd
- zid
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43
Re: Nowa WFM purchawa
Что необходимо заглушить!
1) Вакуумный штуцер заглушить как можно надежнее! (Можно использовать винт М3);
2) Подвод масла так же обязательно заглушить!
Что глушить НЕ НУЖНО!
1) На штуцер связи с атмосферой не одевайте шлангов и тому подобного, оставьте его в таком состоянии, в котором он есть!
Теперь перейдем к "электрической" части нашей установки.
Полярность проводов абсолютно никакого значения не имеет, 1 провод крепим на "массу", а другой подключаем к выводу О2 БКС.
Перед настройкой обязательно хорошо прогрейте двигатель и обогатительный клапан!
Источник: http://zid.moy.su/forum/53-4355-1
!!!
Штатный топливный жиклер у джога - 0.62 мм. замена данного жиклера на жеклер от карбюратора К-39 с отверстием 0,70 мм, желаемого эффекта не принесла, но положение дел улучшилось - значит мы идем в верном направлении.
Для тех, кто не хочет подбирать магазинные жиклеры, предлагается рассвелить топливный жиклер сверлом 0,85 - 0,9 мм, после этого мотор будет работать так как нужно.
- zid
- MotoManiak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 406 gości