Nowa WFM purchawa

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Nowa WFM purchawa

Postprzez purchaw090293 » 29 lip 2011, o 09:02

Gaźnik już dawno : )
XioR
http://www.piotrskarga.pl
WFM nie ma już.
anty\m/=n||n/
Avatar użytkownika
purchaw090293
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
Lokalizacja: z Radomia
Pochwały: 2
Pojazdy: Octavia Kombi 2.0

Nowa WFM purchawa

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 lip 2011, o 09:02

Pani Kontekstowa
 

Nowa WFM purchawa

Postprzez PawelP112 » 29 lip 2011, o 11:18

to co kupuje sobie yamahe dt 125 i nie moge jej zarejestrować ? hahah troche to nie etyczne :D
Paweł
Moja stajnia :
Yamaha DT 80 swap 125 4T
Honda Mtx 80 RII
Suzuki DR 50 z Silnikiem WSK 125
Ogar 200 86r
Avatar użytkownika
PawelP112
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 lut 2008, o 10:54
Lokalizacja: Łomnica

Nowa WFM purchawa

Postprzez janosikmz19822 » 18 lip 2012, o 10:31

Masz jeszcze to cudo :D
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Nowa WFM purchawa

Postprzez zid » 23 lis 2012, o 12:10

mam i ja...
czyli
dla tego wątku zarejestrowałem się...
czyli
Witajcie
---------------------------------
silnik ZID 50 2t 1
ma "duży potencjał mocy"
w testach fabrycznych - uzyskano 6 "łoszadzi"
na nieopublikowanym (- nieznanym) - tłumiku - wielkogabarytowym

w wersji produkcyjnej z oryginalnym wydechem pojazd miał 3,7

Nowa WFM - to kompilacja:
- praw do nazwy WFM
- stylistyki - klasyka
- post radzieckich konstrukcji
- montażu garażowego
- i pewnej magii - chęci posiadania - czegoś "nowego-starego"

-----------------
i - niestety - jak już właściciel zauważył - montaż garażowy - jest najsłabszym elementem...

bo o ile podzespoły - są "godne" - to montaż - i garażowe rozwiązania - dyskusyjne...

a szkoda...
-----------------
v- max na 50 cc - bez wysiłku - 60... - i bez kosztów
zid
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43

Nowa WFM purchawa

Postprzez janosikmz19822 » 23 lis 2012, o 13:00

zid napisał(a):mam i ja...
czyli
dla tego wątku zarejestrowałem się...
czyli
Witajcie
---------------------------------
silnik ZID 50 2t 1
ma "duży potencjał mocy"
w testach fabrycznych - uzyskano 6 "łoszadzi"
na nieopublikowanym (- nieznanym) - tłumiku - wielkogabarytowym

w wersji produkcyjnej z oryginalnym wydechem pojazd miał 3,7

Nowa WFM - to kompilacja:
- praw do nazwy WFM
- stylistyki - klasyka
- post radzieckich konstrukcji
- montażu garażowego
- i pewnej magii - chęci posiadania - czegoś "nowego-starego"

-----------------
i - niestety - jak już właściciel zauważył - montaż garażowy - jest najsłabszym elementem...

bo o ile podzespoły - są "godne" - to montaż - i garażowe rozwiązania - dyskusyjne...

a szkoda...
-----------------
v- max na 50 cc - bez wysiłku - 60... - i bez kosztów

\


wielkie dzięki za opinię :P
Avatar użytkownika
janosikmz19822
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3661
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
Pochwały: 42
Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)

Nowa WFM purchawa

Postprzez Romecik2t » 25 lis 2012, o 04:30

zid, Witaj, co do silnika Zid to może coś więcej info? Bo nie do końca zrozumiałem ;d
Znaczy że będzie sprzedawany czy nie? Jeśli jest pan właścicielem patentu/silnika nie wiem, to może założy pan nowy temat i jakieś zdjęcia jeśli można pokaże? :wink:
POZNAJ HISTORIĘ ORAZ REGULAMIN FORUM.
Dodaj się na mapę! :arrow: Mapa Użytkowników
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Romecik2t
#mod
#mod
 
Posty: 11089
Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
Pochwały: 45

Nowa WFM purchawa

Postprzez zid » 25 lis 2012, o 18:07

nie ma "żadnego tajnego patentu"...

zwykłe motocyklowe podejście do problemu

analiza:
młody silnik - nominał -
14:42 - Vmax 49 - zapas mocy

po zmianie 16:42 - Vmax 60 - moc wystarczająca

-----------------------------------------------------------
moc ukryta - do odzyskania - w moim przypadku:
- zadławiony wydech - kielich kolektora fi 33 - na światło kolana prawie centymetr mniejsze
- niedopasowany dyfuzor/tłumik
- trudny do regulacji gaźnik

w najbliższych dniach - będę się starał oddławić kolanem na 31 - i wydechem "dużym nie obliczanym" - zobaczymy co i jak, się zmieni

-------------------------------------------------------
są jeszcze inne możliwości tuningowe - ale wymagające korekt wewnątrz silnika - czego nie zamierzam robić - bo części "niema i nie będzie" - a silnik jest fajny i bez tego
----------------------------------------------------------
według mojej wiedzy silnik ten jest nieprodukowany od 2003
ale jeśli są użytkownicy - mogę się podzielić materiałami

-----------------------
szukam gum zabieraka do mińska 400
zid
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43

Nowa WFM purchawa

Postprzez purchaw090293 » 26 lis 2012, o 23:25

Pamiętam że uchwyt wydechu był na tyle nieudolnie dokręcony, że jedną stroną wygięty, tak, że było to nieszczelne.
XioR
http://www.piotrskarga.pl
WFM nie ma już.
anty\m/=n||n/
Avatar użytkownika
purchaw090293
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 3 lip 2007, o 21:46
Lokalizacja: z Radomia
Pochwały: 2
Pojazdy: Octavia Kombi 2.0

Nowa WFM purchawa

Postprzez zid » 27 lis 2012, o 10:26

uchwyt wydechu...
otwory na szpilki 53 mm - element mocujący - mocowanie wydechu od malucha
uszczelki dostępne
"nieudolnie dokręcony" - próba dopasowania skosu cylindra do montażu zespołu tłumik/kolano
--------------------------------------------

Oswajanie klasycznego silnika 2T:

problemy z odpalaniem...
zwykle związane z zalaniem świecy
by tego uniknąć - "wypalamy paliwo z gaźnika" - czyli gaszenie silnika po minucie pracy na zamkniętym kraniku, czyli popyrkotać zanim zgasimy
kranik musi być sprawny - i ma być zamykany
druga świeca i klucz - w zapasie

Czego nie robimy - czyli jak popsuć silnik
do właściwej pracy silnik potrzebuje - m.in. temperatury i smarowania
powyższe powoduje, że przed obciążeniem - silnik trzeba rozgrzać
czyli - musi popyrkotać zanim pojedziemy
czyli schemat "zimny silnik - kopa i jazda" to proszenie się o problemy na powierzchniach trących i pasowanych

--------------------------------------------
pozdrawiam swojego nauczyciela - Marka - te kilka prostych zasad które mi wpoił - zupełnie zmieniło relacje - kierowca - pojazd
:)
zid
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43

Re: Nowa WFM purchawa

Postprzez zid » 4 maja 2013, o 10:59

Obrazek
Что необходимо заглушить!

1) Вакуумный штуцер заглушить как можно надежнее! (Можно использовать винт М3);
2) Подвод масла так же обязательно заглушить!

Что глушить НЕ НУЖНО!

1) На штуцер связи с атмосферой не одевайте шлангов и тому подобного, оставьте его в таком состоянии, в котором он есть!


Теперь перейдем к "электрической" части нашей установки.

Полярность проводов абсолютно никакого значения не имеет, 1 провод крепим на "массу", а другой подключаем к выводу О2 БКС.

Перед настройкой обязательно хорошо прогрейте двигатель и обогатительный клапан!




Источник: http://zid.moy.su/forum/53-4355-1
!!!
Штатный топливный жиклер у джога - 0.62 мм. замена данного жиклера на жеклер от карбюратора К-39 с отверстием 0,70 мм, желаемого эффекта не принесла, но положение дел улучшилось - значит мы идем в верном направлении.
Для тех, кто не хочет подбирать магазинные жиклеры, предлагается рассвелить топливный жиклер сверлом 0,85 - 0,9 мм, после этого мотор будет работать так как нужно.
zid
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:43

Poprzednia strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 406 gości