Moj komarek ;] A co! Pochwa[le] sie ;)

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez ronio » 13 cze 2007, o 17:06

Chodzi o to ze na wolnych jak dales gazu to nie wszedl Ci tylko sie zamulil, cos nie tak, wyregulowac musisz go :)
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 cze 2007, o 17:06

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Lbx » 13 cze 2007, o 17:13

Mowisz w takim razie o pierwszym filmiku. Przeczytaj opis na Youtube ;] Tam jest wyjasnienie. A mianowicie, po wjechaniu na ta gorke, zamknalem kranik, zjezdzajac nie odpalalem silnika (dopiero potem 'strzelilem sprzeglem' na dwojce, co by kopnikiem nie odpalac, ale tak jakby na 'pych' wykorzystujac ze juz z gorki jakas predkosc mial. No ale ze kranik byl zamkniety, to nie mial czego palic :D dlatego przy dodaniu gazu zgasl (chcialem jeszcze nakrecic swiatla, bo zamiast oryginalnej zarowki, mam 12 voltowa, ale mniejszej mocy, wiec sie mniej wiecej wyrownuje jasnosc swiecenia ;)
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
Lbx
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 17:10
Lokalizacja: Stettin

Postprzez Mariusz » 13 cze 2007, o 20:55

ja miałem IDENTYCZNY kolor, też komar 2351, i też trochę było rdzy na baku (zamalowanej...) poza tym to też macie takie luzy w widełkach? u mnei to była masakra, bo ze 30* szło przekręcić kierą w jedną i drugą stronę trzymając koło między kolanami.

a kolorek... przyjazny :) taki miły poprostu, dlatego chyba taki częsty :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Lbx » 13 cze 2007, o 21:00

Taak ;] Ta kierownica to standard :D Pamietam moje pierwsze jazdy, gdy jeszcze czlowiek nie wiedzial ze komar to nie motor, i nie wyrobi w takim ciasnym zakrecie ;] PRzydzwonilo sie w drzewo, bo i hamulec cos nie chcial dzialac (z wrazenia wciskalem sprzeglo...) Bo tej 'kraksie' kierownica byla prosto, a kolko w lewo, wlasnie owe 30* :shock: Ale komar to komar, stara rowerowa sztuczka, czyli kolo miedzy nogi 8) chwilka posilowania sie z kierownica i jest centralnie :wink: Dobrze ze to nie chodzi na boki w czasie jazdy, ale ciekawe co bedzie w przypadku jakiejs wiekszej dziury :D Mial juz ktos taka przygode?
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków
Avatar użytkownika
Lbx
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 17:10
Lokalizacja: Stettin

Postprzez Koner » 13 cze 2007, o 21:00

Ja mam lekkie luzy ale aż tak to się kołem nie da przekręcić.Ale za to mam kiepskie spręzyny,a praktycznie to wogóle ich nie ma :) Jak podniosę przód to trochę się trzyma ale podczas jazdy zaraz opada :P :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez ronio » 13 cze 2007, o 21:08

Ja nie mam zadnych luzow :P po remoncie ramy dalem nowki wianki porzadnie skrecone, zupelnie inny komar :P
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Mariusz » 15 cze 2007, o 01:28

heh, ja kiedyś wpadłem na pomysł przedłużenia tych amorków :D:D:D dodałem po połówce sprężyny z ogara 50 T-1 na rurkę i jakoś poskręcałem. efekt był taki, że wyglądało to jak czoper, przód miało bajecznie miękki i z długim skokiem, ale za to luz był taki *** że na zakrętach do 35 zwalniałem :/ jak chciałem na koło postawić to się okazało że słabo poskręcane i się robiły chwilowo jeszcze dłuższe :P ale wtedy stajemy przed motorkiem, zakasamy rękawy, pozycjonujemy lagi i montujemy :P wogóle nie ma to jak ten komarowski upside down. u kolegi w "skrzypkach" jak się zrobił jakiś luz to mu koło z jednego boku na drugi przeskakuje, zresztą ja też skrzypki ponownie zamontowałem, i zauważyłem że mi też się na boki trochę luz robi. czym to jest spowodowane? jak temu zapobiec? czy ma znaczenie zamontowanie błotnika?
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez bartek.95 » 21 cze 2007, o 13:09

Kolor ładny, może i dużo rdzy ale i tak piękny :) gratuluje super piździka
bartek.95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 507
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 18:34

Postprzez bartek.95 » 22 cze 2007, o 19:03

Jak na komara, który stał nie używany przez 30lat i bez przeróbek to 40km/h jest bardzo dobrym wynikiem bo z zapłonu zbyt dużo nie zyskasz no chyba ze masz to tak pokręcone źle ale nie wydaje mi się
bartek.95
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 507
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 18:34

Poprzednia strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 110 gości