Niebieski Komar 2350 dieludolfs! Wyciągamy po latach str.17

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez mateusz46 » 7 cze 2010, o 20:41

moze te 0,5 z komara przezkoczyło do malca
a ten jeszcze 1 za dużo bo dzis wysokie cisnienie ogólnie :P:P:P:P:P
Avatar użytkownika
mateusz46
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1262
Dołączył(a): 24 maja 2007, o 19:49

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 cze 2010, o 20:41

Pani Kontekstowa
 

Postprzez dieludolfs » 24 cze 2010, o 20:33

Wstępny odkop :D Bo niedługo będzie więcej :P


http://www.youtube.com/watch?v=itZMBBNakOs

Coś z serii lampka nocna na podzespołach 126p :f
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Przemeq » 26 cze 2010, o 09:49

I jak tam idzie ?
Avatar użytkownika
Przemeq
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 15:27

Postprzez dieludolfs » 13 sie 2010, o 14:31

Nagrany został film, jak pracuje seryjny silnik :P
Nie wiem jak wam, ale mi pali od kopa, bez żadnego planowania głowic, zmienianiu gaźnika czy modyfikacji zapłonu. Dla innych jest to wręcz nie do pomyślenia, że bez takich przeróbek komar może jeździć :D Dodatkowo dodam, że przy remoncie silnika zastosowałem oryginalne, współczesne części :) Z czego większość jest jeszcze z odzysku...:F Tak więc do poprawnej pracy silnika nie potrzeba części ZMD jak to niektórzy twierdzą - kolejny mit obalony :F

http://www.youtube.com/watch?v=3rGQwV1iGno
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Szatek » 13 sie 2010, o 15:48

dieludolfs napisał(a):oryginalne, współczesne


Jedno wyklucza drugie :]

A co do Komara to nieźle, brzęczyk potężny :F Tylko załóż gumę na kopniak i fajkę ;)

Po co Ci ta rurka na końcu tłumika?
Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Szatek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1203
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1

Postprzez dieludolfs » 13 sie 2010, o 15:53

Szatek napisał(a):
dieludolfs napisał(a):oryginalne, współczesne
Jedno wyklucza drugie :]

Dzisiejsze części dzielą się na dwie grupy: tańsze i droższe, tzn. podróba i oryginał :P

Gumę na kopniaku mam, z tym że czerwoną...:F Trzeba postarać się o czarną, ale jak narazie nie bardzo mam skąd :P


Rurka na końcu tłumika służy mi jaki wyciszacz oraz nie pluje tak olejem na felgę jak wtedy :F
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Michał3010 » 13 sie 2010, o 19:47

Bardzo ładnie chodzi, i ogólnie wszystko ładnie, schludnie estetycznie :)
Michał3010
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 194
Dołączył(a): 13 sty 2010, o 18:34
Lokalizacja: Włocławek
Pojazdy: Nissan almera n15

Postprzez kirk25 » 13 sie 2010, o 21:10

dieludolfs napisał(a):Nie wiem jak wam, ale mi pali od kopa, bez żadnego planowania głowic, zmienianiu gaźnika czy modyfikacji zapłonu. Dla innych jest to wręcz nie do pomyślenia, że bez takich przeróbek komar może jeździć :D Dodatkowo dodam, że przy remoncie silnika zastosowałem oryginalne, współczesne części :) Z czego większość jest jeszcze z odzysku...:F Tak więc do poprawnej pracy silnika nie potrzeba części ZMD jak to niektórzy twierdzą - kolejny mit obalony :F




jeśli silnik jest dobrze skrecony kompresja cylinder tłok piersicenie jak nalezy to co ma nie chodzić.
Łaski nie robi iskra jest i ma palic chocby nie wiem co
tym bardziej u ciebie wszystko wygląda dobrze

podrawiam
kirk25
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 sie 2010, o 22:49
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Michallres » 13 sie 2010, o 21:17

Witamy nowego kolegę na forum :) Silnik pali to dobrze a ni będziesz teraz przypuszczał czemu on chodzi a dlaczego nie chodzi :F
Avatar użytkownika
Michallres
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3142
Dołączył(a): 15 lip 2009, o 16:35
Lokalizacja: Złoczew/Łódź
Pochwały: 5
Pojazdy: XTZ 750, ETZ 251, Audi A8 D2

Postprzez dieludolfs » 1 wrz 2010, o 19:01

Obrazek
I jak Wam się podoba 2330? :F
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Michallres » 1 wrz 2010, o 20:19

dieludolfs Twoja wyobraźnia nie ma granic :F ale ogólnie fajny ;)
Avatar użytkownika
Michallres
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 3142
Dołączył(a): 15 lip 2009, o 16:35
Lokalizacja: Złoczew/Łódź
Pochwały: 5
Pojazdy: XTZ 750, ETZ 251, Audi A8 D2

Postprzez dieludolfs » 1 wrz 2010, o 20:23

Ten silnik tymczasowo, w tamtym prawdopodobnie siadło mi już łożysko na wale ;)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Postprzez Tomek » 1 wrz 2010, o 20:24

A dla czego ma plastikową osłonę? :D
Avatar użytkownika
Tomek
#mod
#mod
 
Posty: 8664
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
Lokalizacja: Dirksland, NL
Pochwały: 75
Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F

Postprzez Marek.K. » 1 wrz 2010, o 20:51

i nakljekę komar 3 powinna być komar 2 :F
FSO Polonez to jest to :D
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Avatar użytkownika
Marek.K.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 8494
Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
Lokalizacja: Winda, NKE
Pochwały: 16
Pojazdy: Pare Komarów :D

Postprzez dieludolfs » 1 wrz 2010, o 22:36

Osłona jest metalowa :)
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 453 gości