PEUGEOT SV 80 project by 600rr
Posty: 62
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hehe, no tak wyszło niestety. Ale już niedługo VW będzie stał na parkingu z resztą autek Ale poprostu dobija mnie to, że mój "niemały" garaż jest zapchany. LT liczy sobie 7,40 długości ale wjechałem nim spokojnie. Tylko te skutery i pocket bike poupychane gdzieś po bokach:(
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
A ja mam pytanie odnośnie tego Chińskiego po tunie Co w nim zrobiłeś , tylko wizualke czy jak? i czy jak stare naklejki odklejałeś to miałeś rowki po nich?
http://bikepics.com/members/marcin9561/
ŚCIĄGANIE SKUTERÓW ZZA GRANICY , TANIO I SOLIDNIE. ZAPRASZAM!
ŚCIĄGANIE SKUTERÓW ZZA GRANICY , TANIO I SOLIDNIE. ZAPRASZAM!
- marcin9561
- MotoManiak
- Posty: 1899
- Dołączył(a): 31 sty 2008, o 22:25
- Lokalizacja: Słupsk
- Pojazdy: CEZET 175 , APRILIA RS 125 ,Citroen Xsara Picasso
marcin9561 napisał(a):A ja mam pytanie odnośnie tego Chińskiego po tunie Co w nim zrobiłeś , tylko wizualke czy jak? i czy jak stare naklejki odklejałeś to miałeś rowki po nich?
Mam kompletnie nowe owiewki bo skuter miał już kilka poważnych dzwonów a z tuningu to tylko napęd. Rolki Top Racing 6,5g Sportowy pasek Gates'a kevlarowy i filtr stożkowy MALOSSI E13 Cylek seria z przebiegeim ponad 22 tys. zaczyna brac sobie olej
Wczoraj zrobiłęm lekkiego tuna w SV. Włożyłem sprężynki sprzęgła +50% i rolki 8g ale odejście ma nieziemskie Jutro wrzuce kilka fotek
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
600rr napisał(a):Cylek seria z przebiegeim ponad 22 tys
A inni piszą że po przebiegu poniżej 5000 ramy się łamią i nie wiadomo co się dzieje a ty prosze kolega taki przebieg zrobił i jeszcze jeździ
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Michaus napisał(a):600rr napisał(a):Cylek seria z przebiegeim ponad 22 tys
A inni piszą że po przebiegu poniżej 5000 ramy się łamią i nie wiadomo co się dzieje a ty prosze kolega taki przebieg zrobił i jeszcze jeździ
Hehe, kto dba ten ma ja kilka razy w roku wymieniam olej w silniku i w przekładni, nawet jak nie trzeba to wszystko picuje Co do silnika to mam jeden z pierwszych i najmocniejszych modeli tj. bt50qt-9. No ale cylinder już wykończyłem przez lekkie rolki Teraz myślę o wstawieniu cylka 100cc Pollini'ego
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
Witam dziś tak jak obiecałem dodaje opis i kilka fotek z przedwczorajszych prac przy napędzie w SV80
Dokładnie zająłem się wymianą rolek na cięższe tj. 8g ( do tej pory założone były 6,5g) oraz sprężynek sprzęgła z seryjnych na sportowe +50% klasy Racing ( co oznacza że są one o 50% twardsze od seryjnych, przez co skuter rusza z dużo wyższych obrotów a co za tym idzie lepiej się zbiera i jest dużo mocniejszy)
Zacząłem od zablokowania wału blokadą tłoka i zdjęcia wariatora oraz wymiany rolek. Później użyłem własnoręcznie wykonanej (tak jak i blokady tłoka) blokady dzwonu sprzęgła (można ją zrobić poprzez sklepanie jakiejś rurki oraz przewiercenie jej i zakręcenie w otworach śrub ) i zdemontowałem całość.
Gdy miałem już sprzęgło w rękach wkręciłem je w imadło i poluzowałem nakrętkę mocującą sprzęgło na korektorze momentu obrotowego. Ale nie do końca bo odkręcać trzeba to palcami i na ziemi mocno dociskając butem sprzęgło aby sprężyna centralna sprzęgła poprostu nie wystrzeliła bo to mogłoby nie być śmieszne
Po rozkręceniu ściągnąłem stare sprzężynki ze szczęk sprzęgła przy pomocy kombinerek i z trudem założyłem nowe +50% Należy jednak pamiętać aby zakładać sprężynki tak aby pasowały do szczęk.Posmarowałem również elementy korektora momentu obrotowego, które wymagają smarowania, ponieważ sprzęgło podczas pracy "rozkręca" się umożliwiając paskowi napędowemu zejście po bieżni koła pasowego do środka sprzęgła .
Po wyczyszczeniu reszty elementów takich jak np. okładziny szczęk sprzęgła które czyści się drobnym papierem, poskładałem napęd w kolejności odwrotnej do jego rozbierania. Skuter całkiem inaczej reaguje na ruch manetką i nieziemsko przyspiesza
Dokładnie zająłem się wymianą rolek na cięższe tj. 8g ( do tej pory założone były 6,5g) oraz sprężynek sprzęgła z seryjnych na sportowe +50% klasy Racing ( co oznacza że są one o 50% twardsze od seryjnych, przez co skuter rusza z dużo wyższych obrotów a co za tym idzie lepiej się zbiera i jest dużo mocniejszy)
Zacząłem od zablokowania wału blokadą tłoka i zdjęcia wariatora oraz wymiany rolek. Później użyłem własnoręcznie wykonanej (tak jak i blokady tłoka) blokady dzwonu sprzęgła (można ją zrobić poprzez sklepanie jakiejś rurki oraz przewiercenie jej i zakręcenie w otworach śrub ) i zdemontowałem całość.
Gdy miałem już sprzęgło w rękach wkręciłem je w imadło i poluzowałem nakrętkę mocującą sprzęgło na korektorze momentu obrotowego. Ale nie do końca bo odkręcać trzeba to palcami i na ziemi mocno dociskając butem sprzęgło aby sprężyna centralna sprzęgła poprostu nie wystrzeliła bo to mogłoby nie być śmieszne
Po rozkręceniu ściągnąłem stare sprzężynki ze szczęk sprzęgła przy pomocy kombinerek i z trudem założyłem nowe +50% Należy jednak pamiętać aby zakładać sprężynki tak aby pasowały do szczęk.Posmarowałem również elementy korektora momentu obrotowego, które wymagają smarowania, ponieważ sprzęgło podczas pracy "rozkręca" się umożliwiając paskowi napędowemu zejście po bieżni koła pasowego do środka sprzęgła .
Po wyczyszczeniu reszty elementów takich jak np. okładziny szczęk sprzęgła które czyści się drobnym papierem, poskładałem napęd w kolejności odwrotnej do jego rozbierania. Skuter całkiem inaczej reaguje na ruch manetką i nieziemsko przyspiesza
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
-
Krylunio - MotoManiak
- Posty: 2299
- Dołączył(a): 1 lut 2008, o 20:27
- Lokalizacja: Wola Rzędzińska
- Pochwały: 7
- Pojazdy: Komar 2350, Passat B6, Road Star 1700
Narazie tylko 970zł. Ale pewnie jeszcze sporo bedzie. Jutro jade po papiery do niego Później malowanie itp
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
Ostatnio zamówiłem na allegro dwie listwy led, które zamierzam zamontować do Peugeot'a. Dziś odebrałem od kuriera paczkę z moją przesyłką. Diody świecą bardzo ładnie i dają mocny strumień światła.Podpiąłem je pod kompa bo nie chciało mi się iśc do garażu po akumę . Kilka informacji o nich:
Kąt świecenia: 160°
Jasność: 3,000mcd / LED
Ilość diod: 24 LED
Długość, szerokość, wysokość: 24cm x 6mm x 12mm
Możliwość skracania co 3 diody
Odstępy między diodami: 10mm ( od osi do osi diody), przerwa 5 mm.
Zasilanie: 12V, pobór prądu 0,34A
100% wodoodporne
Temperatura pracy: -30°C ~ +70°C
Cena: 15zł + przesyłka.
Ponieważ mają na prawdę ogromną ilość aranżacji i można je wyginać we wszystkie strony ( nawet zawiązać), zamierzam zamontować je w Peugeocie jako ringi na soczewkach Co o tym myślicie ?
Kąt świecenia: 160°
Jasność: 3,000mcd / LED
Ilość diod: 24 LED
Długość, szerokość, wysokość: 24cm x 6mm x 12mm
Możliwość skracania co 3 diody
Odstępy między diodami: 10mm ( od osi do osi diody), przerwa 5 mm.
Zasilanie: 12V, pobór prądu 0,34A
100% wodoodporne
Temperatura pracy: -30°C ~ +70°C
Cena: 15zł + przesyłka.
Ponieważ mają na prawdę ogromną ilość aranżacji i można je wyginać we wszystkie strony ( nawet zawiązać), zamierzam zamontować je w Peugeocie jako ringi na soczewkach Co o tym myślicie ?
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
jeśli ma soczewkowe lampy to z pewnością będą się podobać (najbardziej chyba panom mundurowym
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Soczewki mam z Calibry i wmontuje je w przednią owiewkę A władza to mi może naskoczyć:d co oni mi zrobią ?:D
-
600rr - MotoManiak
- Posty: 829
- Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:41
- Lokalizacja: SBE - Czeladź
- Pochwały: 1
- Pojazdy: KTM SMC 690 LC4 SUPERMOTO '11, SUZUKI GS500E '96, PEUGEOT SV 80 '98 , SEAT IBIZA 1,9 TDI '01
stwierdzą nieregulaminowe oświetlenie i wyślą na przegląd
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 62
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 280 gości