Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Mały wstęp:
Prosiłbym o nie usuwanie posta przez moderatorów- to nie jest wrzuta, tylko w miarę obrazowe przedstawienie, że użytkownik Kuba, jest niedouczonym ignorantem, bez podstawowej wiedzy.
Zacznijmy od tego, że początkowo bawiły mnie jego posty i poziom wiedzy, później, było mi już tylko przykro, jak można uważać się za speca, robiąc (pisząc, bo efektów nie widać) idiotyczne rzeczy, w dodatku "jadąc" innym użytkownikom forum, poruszającego zagadnienia "podkowy w romecie, a gdzie to jest?", "wiercenia "12454 płuków żeby była super moc" i "podwyższania okien wylotowych" na oko i oczywiście stosowania legendarnego K60B 5KM mocy.
Pomijam fakt, że wszytsko co pisze o swoim doświadczeniu chyba mija się daleko od prawdy, jestem ciekawy kolego ile silników poskładałeś w życiu z takimi lukami w wiedzy. Zresztą co Ty możesz wiedzieć o silniku dwusuwowym pewnie nie umiejąc policzyć całki, nie mówiąc już o prostszych funkcjach. Przeczytałeś jakaś książkę na temat silników? Nie mówie o artykule w świecie motocykli, tylko o książce inżynierskiej.
Widziałem zdjęcie przerobionego przez Ciebie cylindra... no, no pomysłowe.
A teraz powiedz mi dlaczego w silnikach dwusuwowych stosuje się zamki pierscieni tłokowych, a w czterosuwowych nie?
Jak już odpowiesz sobie na to banalne pytanie spójrz po raz kolejny na Twój cylinder.
http://bikepics.com/pictures/2207496/
Ciekawa jest też kwestia dodatkowych kanałów, po pierwsze w Twoim projekcie służą one chyba jedynie do utraty osiągów ( pomijam, że niektóre są zupełnie bezcelowe) bo spowodują utratę ciśnienia w komorze korbowej. Po drugie, masz niezłą technologię, ponieważ w cylindrze komarka tuleja jest stała i żeby wykonać dodatkowe kanały (mówię o przeróbce profesjonalnej, nie na poxilinę) należy wytaczarką pozbyć się tulei, następnie wykonać nową i stosując odpowiedni wcisk wmontować ją na nowo. Ale komu ja to mówię.
Swoją drogą, ciekawe jest gadanie o ile trzeba podnieść np okno wydechowe...nie podając punktu odniesienia! Weź np. 5 sztuk cylindrów i pomierz. O kurde, rożne wyniki? Niemożliwe!
Ciekawa jest też przeróbka zapłonu, uważanie, że niesamowicie zwiększy moc, kiedy jest to najprostszy układ jaki można zastosować. Pomijając to, że stały punkt wyzwalania iskry wcale korzystny nie jest- odsyłam do literatury i poczytania do czego kiedyś stosowano przyspieszacze zapłonu i jakie było ich zastosowanie w sporcie motorowym.
Swoją drogą, ciekawą wiedzę masz na temat zwykłego zapłonu impulsatorowego:
"chui wie nikt nie potrafi powiedzieć w szkole wszyscy elektronicy + nauczyciele gały jak 5zł, ja podejrzewam, że to po prostu jest jakiś przerywacz elektroniczny jak do kierunków "
Myślę, że w szkole nie wiedzą bo uczą się podobnie jak autor tematu. Swoja drogą, ze zdjecia cylindra (i jego cudownej jakości) nie wynika że cokolwiek zostało zrobione.
http://bikepics.com/pictures/2228780/ Wykręcony przerywacz? Ja pier*olę, ale będzie moc!
BARDZO podoba mi się też szacowanie mocy, ile da to, ile tamto- no *** ruletka.
"Korniki" w cylindrze, do chłodzenia- ja pierdziele, jaka wiocha, aż mi się płakać chce. Odsyłam do książki o termodynamice i zależności powierzchni odprowadzania ciepła i ilości materiału który to ciepło niesie.
http://bikepics.com/pictures/2232235/
Gaźnik- też pokaz umiejętności:
http://bikepics.com/pictures/2214206/ "rozpierdzielę otwór będzie moc!" Zapewne tak... szczególnie ze starymi dyszami i bez dopasowania gardzieli w cylindrze.
Jedyna przyzwoita przeróbka to ten kranik...
Podsumowując, ogarnijcie się troszkę. Brak wiedzy to nie powód do dumy. Rasowanie komarka- bardzo fajnie, zróbcie to ze sztuką. Uczcie się. Może na początek książka? Później poprawa hamulców, zawieszenia? Może jakoś wzmocnić choinkę, tak żeby nie mieliła się przy tych olbrzymich mocach silnika? Poczytajcie o zjawisku karbu, o odpuszczaniu, wytrawianiu, stopach metali, twardościach, właściwościach. BOŻE!
Właściwie nie wiem po co to pisze, powiedzmy że już więcej tu nie zajrzę. 33strony tematu o niczym. Właściwie to takich postów mógłbym powklejać więcej w innych tematach.
Dziękuję, dobranoc.
Prosiłbym o nie usuwanie posta przez moderatorów- to nie jest wrzuta, tylko w miarę obrazowe przedstawienie, że użytkownik Kuba, jest niedouczonym ignorantem, bez podstawowej wiedzy.
Zacznijmy od tego, że początkowo bawiły mnie jego posty i poziom wiedzy, później, było mi już tylko przykro, jak można uważać się za speca, robiąc (pisząc, bo efektów nie widać) idiotyczne rzeczy, w dodatku "jadąc" innym użytkownikom forum, poruszającego zagadnienia "podkowy w romecie, a gdzie to jest?", "wiercenia "12454 płuków żeby była super moc" i "podwyższania okien wylotowych" na oko i oczywiście stosowania legendarnego K60B 5KM mocy.
Pomijam fakt, że wszytsko co pisze o swoim doświadczeniu chyba mija się daleko od prawdy, jestem ciekawy kolego ile silników poskładałeś w życiu z takimi lukami w wiedzy. Zresztą co Ty możesz wiedzieć o silniku dwusuwowym pewnie nie umiejąc policzyć całki, nie mówiąc już o prostszych funkcjach. Przeczytałeś jakaś książkę na temat silników? Nie mówie o artykule w świecie motocykli, tylko o książce inżynierskiej.
Widziałem zdjęcie przerobionego przez Ciebie cylindra... no, no pomysłowe.
A teraz powiedz mi dlaczego w silnikach dwusuwowych stosuje się zamki pierscieni tłokowych, a w czterosuwowych nie?
Jak już odpowiesz sobie na to banalne pytanie spójrz po raz kolejny na Twój cylinder.
http://bikepics.com/pictures/2207496/
Ciekawa jest też kwestia dodatkowych kanałów, po pierwsze w Twoim projekcie służą one chyba jedynie do utraty osiągów ( pomijam, że niektóre są zupełnie bezcelowe) bo spowodują utratę ciśnienia w komorze korbowej. Po drugie, masz niezłą technologię, ponieważ w cylindrze komarka tuleja jest stała i żeby wykonać dodatkowe kanały (mówię o przeróbce profesjonalnej, nie na poxilinę) należy wytaczarką pozbyć się tulei, następnie wykonać nową i stosując odpowiedni wcisk wmontować ją na nowo. Ale komu ja to mówię.
Swoją drogą, ciekawe jest gadanie o ile trzeba podnieść np okno wydechowe...nie podając punktu odniesienia! Weź np. 5 sztuk cylindrów i pomierz. O kurde, rożne wyniki? Niemożliwe!
Ciekawa jest też przeróbka zapłonu, uważanie, że niesamowicie zwiększy moc, kiedy jest to najprostszy układ jaki można zastosować. Pomijając to, że stały punkt wyzwalania iskry wcale korzystny nie jest- odsyłam do literatury i poczytania do czego kiedyś stosowano przyspieszacze zapłonu i jakie było ich zastosowanie w sporcie motorowym.
Swoją drogą, ciekawą wiedzę masz na temat zwykłego zapłonu impulsatorowego:
"chui wie nikt nie potrafi powiedzieć w szkole wszyscy elektronicy + nauczyciele gały jak 5zł, ja podejrzewam, że to po prostu jest jakiś przerywacz elektroniczny jak do kierunków "
Myślę, że w szkole nie wiedzą bo uczą się podobnie jak autor tematu. Swoja drogą, ze zdjecia cylindra (i jego cudownej jakości) nie wynika że cokolwiek zostało zrobione.
http://bikepics.com/pictures/2228780/ Wykręcony przerywacz? Ja pier*olę, ale będzie moc!
BARDZO podoba mi się też szacowanie mocy, ile da to, ile tamto- no *** ruletka.
"Korniki" w cylindrze, do chłodzenia- ja pierdziele, jaka wiocha, aż mi się płakać chce. Odsyłam do książki o termodynamice i zależności powierzchni odprowadzania ciepła i ilości materiału który to ciepło niesie.
http://bikepics.com/pictures/2232235/
Gaźnik- też pokaz umiejętności:
http://bikepics.com/pictures/2214206/ "rozpierdzielę otwór będzie moc!" Zapewne tak... szczególnie ze starymi dyszami i bez dopasowania gardzieli w cylindrze.
Jedyna przyzwoita przeróbka to ten kranik...
Podsumowując, ogarnijcie się troszkę. Brak wiedzy to nie powód do dumy. Rasowanie komarka- bardzo fajnie, zróbcie to ze sztuką. Uczcie się. Może na początek książka? Później poprawa hamulców, zawieszenia? Może jakoś wzmocnić choinkę, tak żeby nie mieliła się przy tych olbrzymich mocach silnika? Poczytajcie o zjawisku karbu, o odpuszczaniu, wytrawianiu, stopach metali, twardościach, właściwościach. BOŻE!
Właściwie nie wiem po co to pisze, powiedzmy że już więcej tu nie zajrzę. 33strony tematu o niczym. Właściwie to takich postów mógłbym powklejać więcej w innych tematach.
Dziękuję, dobranoc.
- PONY007
- MotoManiak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 30 kwi 2009, o 18:41
- Lokalizacja: Kalisz
PONY007 napisał(a):A teraz powiedz mi dlaczego w silnikach dwusuwowych stosuje się zamki pierscieni tłokowych, a w czterosuwowych nie?
jakie banalne pytania zadajesz... w 2t siępierścienie obracać nie mogą i tyle
poza tym wszystko z tłokiem mierzone, zamki na okna nie wjadą
poza tym pony, jakbyś czytał cały temat, to GM rozwiercony dla testów, tak dla twojej informacji, dla twojej informacji po raz kolejny: do oryg żeberek będą dospawane dodatkowe, powiększające powierzchnię
PONY007 napisał(a):Ciekawa jest też przeróbka zapłonu, uważanie, że niesamowicie zwiększy moc
to nie miało na celu zwiększania mocy, tylko doprowadzieniu do zmniejszenia awaryjności zapłonu, dodatkowo, to coś nie ma stałego wyprzedzenia, jest płynna zmiana w zakresie 20* wraz ze wzrostem obrotów, dla 2T starczy, widzę że się znasz reszty nie chce mi się komentować, bo nie mam czasu dla dzieci, ogólnie człowieczku poczytaj temat jakieś 6 stron wstecz, potem możemy gadać w kulturalny cywilizowany sposób ^^ większość twoich "zarzutów" i "argumentów" jest z kaczora donalda wzięte, zaiste mistrzu, czyżbym wyczuwał w twojej wypowiedzi zazdrość? Miłych snów
PS. przestudiowałem Bella ^^
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
widze przewod zapłonowy konkretny heh
-
Yazda - Zwycięzca konkursu
- Posty: 1595
- Dołączył(a): 6 cze 2008, o 22:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Pojazdy: Romet 50 T-1, Motorynka M-1, Fiat 126p, BMW e46, HONDA CBR F4
Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
droższego nie było xD, szkoda tylko że nie miałem więcej kasy, bo bym kupił normalnego dellorto
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
podróba 21mm? czy 24 xd
-
Romecik2t - #mod
- Posty: 11089
- Dołączył(a): 27 lut 2009, o 18:01
- Pochwały: 45
Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
Romecik2t napisał(a):podróba 21mm
Tomek, o dziwo u mnie się da normalnie tą fajkę odkręcić, szkoda że ten plastik taki gówniany, że zaraz się gwint pozrywał w środku
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Projekt X powrót do oryginału czas zacząć
a mam ***, pasuje cała góra z amala
2 pierwsze litery alfabetu w kieszeni
-
Kuba - Zwycięzca konkursu
- Posty: 6491
- Dołączył(a): 21 gru 2008, o 20:55
- Lokalizacja: Tworóg
- Pochwały: 2
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 208 gości