Moturrrrrrrrrrr

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez Hubertt » 4 sty 2010, o 19:43

Dokładnie Laskos przecież jakby jawka szła 65km.h-70km.h to by ją nie dopuścili do ruchu.

Dzisiaj zamówiłem paczkę części za 90zł z przesyłka a w niej:
- Magneto Simson Platynki 3 ramienne DDR-50zł
- 2 Cewki zapłonowe używki- 10zł
- Blaszki mocowania iskrownika.
- Przepustnice do Gaźnika 16n1
- Sprężynę kopnika DDR

Czeka mnie za niedługo szlif cylindra.

Skompletuje pozakładam części, i będę odpalał silnik.
Ma może ktoś schemat jak podłączyć te kable w iskrowniku? Bo będę lutował nową instalacje od poczatku czyli od cewek :)
Avatar użytkownika
Hubertt
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 707
Dołączył(a): 20 maja 2009, o 18:24
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez Pani Kontekstowa » 4 sty 2010, o 19:43

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 20:05

Laskos pieprzysz to ty głupoty na miętowo i to prawie w każdym temacie że żal dupy nie ściśnie jeździsz po wszystkich jak byś był tu nie wiadomo kim a sam gówno wiesz i gówno widziałeś
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Konik » 4 sty 2010, o 20:46

Laskos ma rację z tym dławieniem. Zostały zdławione jawki, ogary do 45km/h bo takie były przepisy. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Hubertt » 4 sty 2010, o 20:52

Michaus Nie tak ostro.

Co myślicie , lepiej dać dźwignię hamulca z wski czy simsona?
Avatar użytkownika
Hubertt
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 707
Dołączył(a): 20 maja 2009, o 18:24
Lokalizacja: Brzozów

Postprzez tara512 » 4 sty 2010, o 20:54

Michaus Laskos sądząc po jego wypowiedział ma o wiele większą wiedzę od ciebie i on Ci powiedział prawde i Ci sie zrobiło głupio i że nie miałeś już argumentu to go obraziłeś tyle hehe.
Daj tą która będzie łatwiej zamontować albo będzie tańsza
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 20:57

tara512 argument bym znalazł ale nie będę już robił bajzlu w tym temacie więc jak masz jakieś halo to zapraszam na pw.
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez tara512 » 4 sty 2010, o 21:01

Jak już pisałeś w temacie to mogłeś podać argument :D
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 21:06

o tym że były dławione wiedziałem że takie prawo było i dlatego napisałem w tamtym poście
Michaus napisał(a):że czemu miedzy innymi były silniki dławione??
gdy się czyta uważnie to ....
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez tara512 » 4 sty 2010, o 21:16

Ale napisałeś też że były dławione żeby rama nie pękała a jest kompletna bzdura i pisałeś też o samochodach z zapytaniem dlaczego one nie są blokowane do 50 ogarnij.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 21:17

tara512 na ten temat i wiele innych możesz porozmawiać ze mną na pw nie robiąc tu bajzlu ...
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez tara512 » 4 sty 2010, o 21:20

Ale jaki bajzel jak masz argumenty to dawaj może hubertt02 życie uratujesz bo jeszcze mu ta rama pęknie z tym silnikiem a tak to może zrezygnuje :mrgreen:
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Avatar użytkownika
tara512
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 732
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 21:22

tara512 ja ta rozmowę kończę nie życzę sobie żeby mi gówniarz tak pisał...
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Laskos » 4 sty 2010, o 21:24

Michaus, bajzel to robisz Ty z tymi swoimi teoriami.
Michaus napisał(a):tara512 argument bym znalazł ale nie będę już robił bajzlu w tym temacie więc jak masz jakieś halo to zapraszam na pw.

Co, skończyły się pomysły na ciśnięcie to już wypisujesz takie rzeczy, hm? Jeszcze raz się pytam - czemu na odblokowanym Ogarze ramę mam całą w jednym kawałku?
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Postprzez Michaus » 4 sty 2010, o 21:25

Laskos wiesz gdzie znaleźć pw?
Avatar użytkownika
Michaus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 768
Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48

Postprzez Kamil » 4 sty 2010, o 21:26

Bo nie masz silnika z simsona :F Nie łamie Ci wahaczy ani nie wyginają się widełki które wytrzymują przy innych ekstremalnych przeróbkach :F
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 299 gości