Dokładnie Laskos przecież jakby jawka szła 65km.h-70km.h to by ją nie dopuścili do ruchu.
Dzisiaj zamówiłem paczkę części za 90zł z przesyłka a w niej:
- Magneto Simson Platynki 3 ramienne DDR-50zł
- 2 Cewki zapłonowe używki- 10zł
- Blaszki mocowania iskrownika.
- Przepustnice do Gaźnika 16n1
- Sprężynę kopnika DDR
Czeka mnie za niedługo szlif cylindra.
Skompletuje pozakładam części, i będę odpalał silnik.
Ma może ktoś schemat jak podłączyć te kable w iskrowniku? Bo będę lutował nową instalacje od poczatku czyli od cewek
Moturrrrrrrrrrr
Laskos pieprzysz to ty głupoty na miętowo i to prawie w każdym temacie że żal dupy nie ściśnie jeździsz po wszystkich jak byś był tu nie wiadomo kim a sam gówno wiesz i gówno widziałeś
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Michaus Laskos sądząc po jego wypowiedział ma o wiele większą wiedzę od ciebie i on Ci powiedział prawde i Ci sie zrobiło głupio i że nie miałeś już argumentu to go obraziłeś tyle hehe.
Daj tą która będzie łatwiej zamontować albo będzie tańsza
Daj tą która będzie łatwiej zamontować albo będzie tańsza
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
-
tara512 - MotoManiak
- Posty: 732
- Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
- Lokalizacja: Łowicz
tara512 argument bym znalazł ale nie będę już robił bajzlu w tym temacie więc jak masz jakieś halo to zapraszam na pw.
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
o tym że były dławione wiedziałem że takie prawo było i dlatego napisałem w tamtym poście
gdy się czyta uważnie to ....Michaus napisał(a):że czemu miedzy innymi były silniki dławione??
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Ale napisałeś też że były dławione żeby rama nie pękała a jest kompletna bzdura i pisałeś też o samochodach z zapytaniem dlaczego one nie są blokowane do 50 ogarnij.
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
-
tara512 - MotoManiak
- Posty: 732
- Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
- Lokalizacja: Łowicz
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Ale jaki bajzel jak masz argumenty to dawaj może hubertt02 życie uratujesz bo jeszcze mu ta rama pęknie z tym silnikiem a tak to może zrezygnuje
Ogar 200 aktualnie
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
Jawa 50 Mustang 1973rok simson s51 w częściach i ETZ 150 został tylko simek
-
tara512 - MotoManiak
- Posty: 732
- Dołączył(a): 13 sty 2008, o 13:27
- Lokalizacja: Łowicz
-
Michaus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 768
- Dołączył(a): 14 paź 2009, o 20:48
Michaus, bajzel to robisz Ty z tymi swoimi teoriami.
Co, skończyły się pomysły na ciśnięcie to już wypisujesz takie rzeczy, hm? Jeszcze raz się pytam - czemu na odblokowanym Ogarze ramę mam całą w jednym kawałku?
Michaus napisał(a):tara512 argument bym znalazł ale nie będę już robił bajzlu w tym temacie więc jak masz jakieś halo to zapraszam na pw.
Co, skończyły się pomysły na ciśnięcie to już wypisujesz takie rzeczy, hm? Jeszcze raz się pytam - czemu na odblokowanym Ogarze ramę mam całą w jednym kawałku?
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 299 gości