Simson s51 lekki tun mechaniczny.

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 17:01

Kajo jesteś pewien że nie będzie go chytać powyżej wydechu lub dolotu?
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Pani Kontekstowa » 30 lip 2010, o 17:01

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 19:41

Przecież strona wydechu od góry jest chłodzona. Stożki dziś połapane, podiginana połowa. Będzie git. Zajefajnie tigiem idzie to spawanie. Doszedł gaźnik. Z wydechem srania nie było. Więcej kombinowania kto to wytnie... Przez to tak się opóźniło.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Bronas » 30 lip 2010, o 20:08

Wiem, że nie na temat, ale spójrzcie na temat. Co za ironia :D
Polska to taki kraj, że jak nie weźmiesz wszystkiego w swoje ręce i czasem nie zakombinujesz, to długo nie pociągniesz.
Avatar użytkownika
Bronas
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 13:52
Lokalizacja: Łowin
Pojazdy: Ogar 205

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 20:12

Bronas napisał(a):Wiem, że nie na temat, ale spójrzcie na temat. Co za ironia :D


Czy ja wiem? To co robi kajo to jakiś super tuning nie jest. Zobacz co robią niemcy z simsonami.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 21:32

Wyobraż sobie mnie w niemcowni. Gdzie mam wszystko 4x taniej a majstry mają 20 letnie doświadczenie w tuningu piździków. Również AKF RZT pod dupą. Nie porównuj nigdy tuningu z polski do niemcowni. Bo to nie to samo...
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 21:41

Czy ja wiem? Te najlepiej zrobione simsony w niemcach to w silniku z simsona mają tyle co maluchy z mercedesów. Kartery, skrzynia, a reszta z cieczaków powciskana gdzie się da i jak się da.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 21:51

Ta gdyby zmienili kartery to nie byloby sensu nazwać to simsonem. Skrzynia 5b kup to w polsce np... A jeżeli swap nazywasz hard tunigniem to :lol3:
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 21:57

nie mówie o swapie (mimo że to też tuning). Ale popatrz na ZTtuning. Tam jest cała góra z cieczaka, zapłon, gaźnik. Sprzęgło ch*j wie jakie tam siedzi. Skrzynia zapewnie z simsona. W polsce i tuning zrobisz na 4b tyle że to się już nie nadaje na robienie tym żadnych tras dłuższych. Nie mówię tutaj o "trasie" 100 km czym niektórzy się tutaj szczycą. Ale o zajechaniu powiedzmy do połowy polski. ;)
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 22:19

Taa a oni może pizgają przebiegi? Kolejny co patrzy z za monitora tylko i nic nie robi. Oni zrobią tego simsona odpalą raz na miesiąc to jest dobrze. Nikt tym dakaru nie przejedzie bo to sie spiertoli. Nie ma uja... Daj mi kase na kostkę alu to sam zrobię cylinder... Widać, że nie masz żadnego doświadczenia a próbujesz zgrywać znafce.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 22:28

po 1 nie mówie żeby robić tym przebiegi napisalem ze na skrzyni 4 nie idzie raczej jezdzic. jak ja bym mial takie gowno to bym tym zapewnie jezdzil na codzien bo nie mial bym nic innego. po 2 nie pi*rdol ze nie mam doswiadczenia bo do roku 2009 mialem najbardziej wysilona 60/4 w polsce. mowa o simsonie. kolejna mocniejsza 60/4 od mojej byla 60 oskara. wiec nie wmawiaj mi czegos o czym nie masz pojecia.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 22:36

Ta pewnie czarowanie, byłeś z tym na hamowni? Wysilone to może sobie być. Chodzi o moc... Zrobić obroty max 20000k to wiesz..
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 22:41

no jaa bo ty myslisz ze to rezo co miales ty to najlepsze w polsce. popytaj jamesa, sikacza ktorzy pomagali mi przy zrobieniu tego padla. a ty byles na hamowni z tym twoim ze zes tak wszedzie to szpanil jakie to masz reno na bidu ze wahacz po pol metra na strone? wydech ktory robilismy po czesci z sikaczem. (on robil go a razem zesmy to potem ustawiali cudowali itp) to byl najbardziej przez niego strojony wydech. wiecej takiego hardcoru nie robil. strojenie bylo robione na 10500. zreszta co ja bede pisal. ty zes tu byl ty zes to widzial. zreszta 20000k to nic nie kreci. jak juz to 20k.
Ostatnio edytowano 30 lip 2010, o 22:43 przez magiera, łącznie edytowano 1 raz
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 22:43

Nie wiesz co to sarkazm widocznie skoro tego 20000k nie zrozumiałeś. 10.5k strojenie to jest normalne... Nic hardcorowego ale ok..
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez magiera » 30 lip 2010, o 22:46

hmm normalne. tylko to ty szpanowales na simsonach 10k no ale dobrze specu rob co uwazasz. ale nie powiesz ze nie bylem 1 w polsce z 10500 na 60/4. i wiecej sie w to nie pcham bo wiem ile jest to potrzebne i czasu i kasy i nerwow. wolalem sie przesiasc na japonie bo po prostu ja robie dlugie trasy moto. a simson byl dobry ale do wieczornego lansu po miescie :P
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
magiera
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Kajo » 30 lip 2010, o 23:00

A co ma programowe strojenie wydechu do osiągów? Trzeba zrobić i jakoś to ma jeździć...
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 472 gości