Simson s51 lekki tun mechaniczny.

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez Kamil22 » 25 sty 2010, o 13:56

Po części może to był zapłon ale major miał go dotrzeć,mi to wygląda na to że jak odpalał przy tych mrozach to na full kręcił silnik a wiadomo że teraz to obowiązkowe jest nawet krótkie rozgrzanie,żeby pasowanie było normalne.
Avatar użytkownika
Kamil22
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1029
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 07:17

Postprzez Pani Kontekstowa » 25 sty 2010, o 13:56

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 15:38

Nie major nie kręcił śmigał caly czas na tej odcince... Nie ja to zatarłem. Trzeba było sprawdzić przed zatarciem. Teraz nie bede szlifowal papierem tylko spróbuje to wyczyścic kretem do alu czyszczenia :F
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Konrad » 25 sty 2010, o 15:42

Oddaj to do szlifu. . Weź pasowanie z setkę - 2 większe i tłok sezonuj w oleju. Dobre tłoki są almota, po odpuszczeniu i anodowaniu.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 15:49

Taaa bo tuleia ciągnie się w nieskończoność. Nie mów mi co mam robić bo dobrze o tym wiem :F.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez marcing17 » 25 sty 2010, o 15:49

To sie narobiło :/ a juz miałem nadzieje ze sobie pooglądam piękny wykres z rolki :F

;)

Jaki tam luz miałes miedzy tłokiem a cylindrem?
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Konrad » 25 sty 2010, o 15:49

Właśnie widze- szlif papierem i kretem. Spoko rób, nic mi do tego.
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 16:00

Czy ja pisałem coś o papierze? wiesz jakie działanie ma reakcja wodorotlenku sodu z aluminium? Jeżeli nie wiesz to opiszę to... Wyżera samo alu nie ruszając żeliwa.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Konrad » 25 sty 2010, o 16:03

Wiem jakie działanie ma keret, zresztą na opakowaniu dokładnie pisze żeby niestosować do kanalizy z alu. Skoro w takie coś się bawisz pewnie wiesz jak wygląda cylinder po zatarciu (mówię tu o wymiarach i powierzchni zatartej)
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 16:04

No właśnie z tego co widzę ucierpiał tylko tłok. Wątpię, żeby aż tak uszkodziło żeliwo.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez marcing17 » 25 sty 2010, o 16:06

marcing17 napisał(a):Jaki tam luz miałes miedzy tłokiem a cylindrem?

;]
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Kamil22 » 25 sty 2010, o 16:07

Quniuś napisał(a):szlif papierem i kretem.



Gdyby ci od hamowni o tym się dowiedzieli to kur.. pewnie turlali by się po podłodze ze śmiechu i zrobili ci za darmo wykres w paincie. :F
Avatar użytkownika
Kamil22
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1029
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 07:17

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 16:10

0.05. Powtarzam winą zatarcia było złe ustawienie zapłonu. Tutaj trzeba po prostu się wstrzelić w ustawienie bo nawet stroboskopem jak ustawiłem to nie było git.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez marcing17 » 25 sty 2010, o 16:11

Za późny, za wczesny?
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Kajo » 25 sty 2010, o 16:13

Wg tego co mi się wydaje za późny. Bo ustawiłem magneto na środku klina. A zapewne w tedy ściągło je na max w prawo czyli zapłon był wcześniejszy. A to już na prawdę 1mm i taka różnica.
Kajo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Laskos » 25 sty 2010, o 16:36

Który to już raz? :D
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować

De gustibus non est disputandum.
Avatar użytkownika
Laskos
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2064
Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
Lokalizacja: Milanówek

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 288 gości