Simson s51 lekki tun mechaniczny.
Nie major nie kręcił śmigał caly czas na tej odcince... Nie ja to zatarłem. Trzeba było sprawdzić przed zatarciem. Teraz nie bede szlifowal papierem tylko spróbuje to wyczyścic kretem do alu czyszczenia :F
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Oddaj to do szlifu. . Weź pasowanie z setkę - 2 większe i tłok sezonuj w oleju. Dobre tłoki są almota, po odpuszczeniu i anodowaniu.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
To sie narobiło a juz miałem nadzieje ze sobie pooglądam piękny wykres z rolki :F
Jaki tam luz miałes miedzy tłokiem a cylindrem?
Jaki tam luz miałes miedzy tłokiem a cylindrem?
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Czy ja pisałem coś o papierze? wiesz jakie działanie ma reakcja wodorotlenku sodu z aluminium? Jeżeli nie wiesz to opiszę to... Wyżera samo alu nie ruszając żeliwa.
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiem jakie działanie ma keret, zresztą na opakowaniu dokładnie pisze żeby niestosować do kanalizy z alu. Skoro w takie coś się bawisz pewnie wiesz jak wygląda cylinder po zatarciu (mówię tu o wymiarach i powierzchni zatartej)
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
0.05. Powtarzam winą zatarcia było złe ustawienie zapłonu. Tutaj trzeba po prostu się wstrzelić w ustawienie bo nawet stroboskopem jak ustawiłem to nie było git.
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
Wg tego co mi się wydaje za późny. Bo ustawiłem magneto na środku klina. A zapewne w tedy ściągło je na max w prawo czyli zapłon był wcześniejszy. A to już na prawdę 1mm i taka różnica.
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Który to już raz?
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 288 gości