Simson s51 lekki tun mechaniczny.
Przecież strona wydechu od góry jest chłodzona. Stożki dziś połapane, podiginana połowa. Będzie git. Zajefajnie tigiem idzie to spawanie. Doszedł gaźnik. Z wydechem srania nie było. Więcej kombinowania kto to wytnie... Przez to tak się opóźniło.
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Bronas napisał(a):Wiem, że nie na temat, ale spójrzcie na temat. Co za ironia
Czy ja wiem? To co robi kajo to jakiś super tuning nie jest. Zobacz co robią niemcy z simsonami.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
- magiera
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
- Lokalizacja: Katowice
Wyobraż sobie mnie w niemcowni. Gdzie mam wszystko 4x taniej a majstry mają 20 letnie doświadczenie w tuningu piździków. Również AKF RZT pod dupą. Nie porównuj nigdy tuningu z polski do niemcowni. Bo to nie to samo...
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Czy ja wiem? Te najlepiej zrobione simsony w niemcach to w silniku z simsona mają tyle co maluchy z mercedesów. Kartery, skrzynia, a reszta z cieczaków powciskana gdzie się da i jak się da.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
- magiera
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
- Lokalizacja: Katowice
Ta gdyby zmienili kartery to nie byloby sensu nazwać to simsonem. Skrzynia 5b kup to w polsce np... A jeżeli swap nazywasz hard tunigniem to :lol3:
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
nie mówie o swapie (mimo że to też tuning). Ale popatrz na ZTtuning. Tam jest cała góra z cieczaka, zapłon, gaźnik. Sprzęgło ch*j wie jakie tam siedzi. Skrzynia zapewnie z simsona. W polsce i tuning zrobisz na 4b tyle że to się już nie nadaje na robienie tym żadnych tras dłuższych. Nie mówię tutaj o "trasie" 100 km czym niektórzy się tutaj szczycą. Ale o zajechaniu powiedzmy do połowy polski.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
- magiera
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
- Lokalizacja: Katowice
Taa a oni może pizgają przebiegi? Kolejny co patrzy z za monitora tylko i nic nie robi. Oni zrobią tego simsona odpalą raz na miesiąc to jest dobrze. Nikt tym dakaru nie przejedzie bo to sie spiertoli. Nie ma uja... Daj mi kase na kostkę alu to sam zrobię cylinder... Widać, że nie masz żadnego doświadczenia a próbujesz zgrywać znafce.
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
po 1 nie mówie żeby robić tym przebiegi napisalem ze na skrzyni 4 nie idzie raczej jezdzic. jak ja bym mial takie gowno to bym tym zapewnie jezdzil na codzien bo nie mial bym nic innego. po 2 nie pi*rdol ze nie mam doswiadczenia bo do roku 2009 mialem najbardziej wysilona 60/4 w polsce. mowa o simsonie. kolejna mocniejsza 60/4 od mojej byla 60 oskara. wiec nie wmawiaj mi czegos o czym nie masz pojecia.
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
- magiera
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
- Lokalizacja: Katowice
Ta pewnie czarowanie, byłeś z tym na hamowni? Wysilone to może sobie być. Chodzi o moc... Zrobić obroty max 20000k to wiesz..
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
no jaa bo ty myslisz ze to rezo co miales ty to najlepsze w polsce. popytaj jamesa, sikacza ktorzy pomagali mi przy zrobieniu tego padla. a ty byles na hamowni z tym twoim ze zes tak wszedzie to szpanil jakie to masz reno na bidu ze wahacz po pol metra na strone? wydech ktory robilismy po czesci z sikaczem. (on robil go a razem zesmy to potem ustawiali cudowali itp) to byl najbardziej przez niego strojony wydech. wiecej takiego hardcoru nie robil. strojenie bylo robione na 10500. zreszta co ja bede pisal. ty zes tu byl ty zes to widzial. zreszta 20000k to nic nie kreci. jak juz to 20k.
Ostatnio edytowano 30 lip 2010, o 22:43 przez magiera, łącznie edytowano 1 raz
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
- magiera
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
- Lokalizacja: Katowice
Nie wiesz co to sarkazm widocznie skoro tego 20000k nie zrozumiałeś. 10.5k strojenie to jest normalne... Nic hardcorowego ale ok..
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
hmm normalne. tylko to ty szpanowales na simsonach 10k no ale dobrze specu rob co uwazasz. ale nie powiesz ze nie bylem 1 w polsce z 10500 na 60/4. i wiecej sie w to nie pcham bo wiem ile jest to potrzebne i czasu i kasy i nerwow. wolalem sie przesiasc na japonie bo po prostu ja robie dlugie trasy moto. a simson byl dobry ale do wieczornego lansu po miescie
Przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów...
- magiera
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 30 lip 2010, o 15:11
- Lokalizacja: Katowice
- Kajo
- MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 8 sty 2010, o 13:14
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 461 gości