Zielony Komar 2350 od dieludolfs ;)
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
No patrz, czemu ja tu wcześniej nie zajrzałem, temat ciekawy a i efekty prac bardzo ładne
///M42B18 136KM
-
marcing17 - MotoManiak
- Posty: 3722
- Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
- Pochwały: 1
- Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
hmmm podświetlenie licznika składa się z gniazda + żaróweczki takiej jak np. w kontrolkach przy liczniku Przeczepione gumowym paskiem do licznika
A teraz mała aktualizacja. Otóż dziś skończyłem składać kółeczka Praktycznie nie zjechane, chom dosłownie jak nowy, opony ładne do tego odnowione środkiem do gumy + plak Łożyska były b.dobre, zdjąłem jedynie osłonki i nałożyłem nowego smaru. Osłony później oczywiście założone zostały Ogólnie mówiąc koła w stanie idealnym
Wypolerowana zębatka
A cóż...komara zamiast przybywać to ubywa
Samego lakieru położyć nie wystarczy, blacharę trzeba naprawić bo to jest po prostu masakryczne Pogięte, poniszczone, powginane - ogólnie mówiąc szpachla się przyda Chociaż tylny błotnik raczej wywalę, a na jego miejsce wstawię czerwony, który jest na zdjęciu niżej
No i reszta fot
No i odstawienie
A teraz mała aktualizacja. Otóż dziś skończyłem składać kółeczka Praktycznie nie zjechane, chom dosłownie jak nowy, opony ładne do tego odnowione środkiem do gumy + plak Łożyska były b.dobre, zdjąłem jedynie osłonki i nałożyłem nowego smaru. Osłony później oczywiście założone zostały Ogólnie mówiąc koła w stanie idealnym
Wypolerowana zębatka
A cóż...komara zamiast przybywać to ubywa
Samego lakieru położyć nie wystarczy, blacharę trzeba naprawić bo to jest po prostu masakryczne Pogięte, poniszczone, powginane - ogólnie mówiąc szpachla się przyda Chociaż tylny błotnik raczej wywalę, a na jego miejsce wstawię czerwony, który jest na zdjęciu niżej
No i reszta fot
No i odstawienie
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
No po prostu w takim stanie są, przód to jak przy ogarze
Na tyle wchodzi może delikatnie rdza pod chrom, ale tylko delikatnie :f
Na tyle wchodzi może delikatnie rdza pod chrom, ale tylko delikatnie :f
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
dieludolfs jeśli chcesz doprowadzić koła do perfekcyjnego stanu, to bez nowych szprych, nypli i obręczy (ewentualnie chromowanie) się nie obejdzie. To samo tyczy się piast, czyli szkiełkowanie/polerka. I wtedy widać że to jakoś wygląda
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
obręcze są idealne, więc nie ma potrzeby wymiany, szprychy są oryginalne, więc nie mam zamiaru zmieniać , bo po prostu nie ma takiej potrzeby (stan też niezły) Poza tym oryginał były ocynkowane, nowe są chromowane a mi to jakoś nie smakuje Z tego co słyszałem to nie wchodzą też za dobrze w piasty, które przeleciałem delikatnie staliwem, więc chyba złe nie są
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Komar Rider napisał(a):dieludolfs jeśli chcesz doprowadzić koła do perfekcyjnego stanu, to bez nowych szprych, nypli i obręczy (ewentualnie chromowanie) się nie obejdzie
Wystarczy wyczyścić, poniklować lub ocynkować stare szprychy i będzie to lepsze rozwiązanie niż kupno tych "nowych szprych".
dieludolfs napisał(a):nowe są chromowane
Niklowane.
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 481 gości